Ook dat.quote:
Ik repareer electronicaquote:
Gelukkig zijn wij er nog.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef tralalala het volgende:
6 uur weer op maar heb geen zin om te slapen.
Het scheelt dat ik vandaag heb kunnen uitslapen.
En dan niet tv's, radio's of witgoed [dat kan ik wel, daar niet van], maar industriėle shit, afdeling voedingen, robotics en frequentieregelaars [elektromotoraansturingen].quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verdient dat nou veel?
Ik werk in een restaurant.![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verdient dat nou veel?
Ik werk in een restaurant.![]()
Dan heb je wel een erg lage drempel voor 'veel'quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terug
Ja, onder veel versta ik het een hele maand redden + wat overhouden.
Heb wat extra rekeningen en deurwaarders, maar zonder dat zou ik het prima reddenquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Terug
Ja, onder veel versta ik het een hele maand redden + wat overhouden.
Dat is wel erg laag, als je hem even door 12 deelt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:42 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan heb je wel een erg lage drempel voor 'veel'
Hoorde vandaag ook iemand zeggen dat hoge inkomens bij 21.000 begonnen?
Daarom.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag, als je hem even door 12 deelt.
Ik, maar dat heb ik niet. Zo nu en dan [een of twee keer in de maand] een melding dat ik voicemail heb, that's it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft er iemand een android telefoon hier? De voicemail belt telkens opeens maar weet niet hoe die uit moet.![]()
Op zich al raar dat een voicemail je belt.
Ja, was eerst ook bij mij, maar sinds vandaag gisteren belt die elk half uur.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik, maar dat heb ik niet. Zo nu en dan [een of twee keer in de maand] een melding dat ik voicemail heb, that's it.
Ik krijg de maximale reiskosten, zo'n 200 pm. Ben wel 29, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik zit nu op 400 - 500 euro exclusief reiskosten, vakantiegeld, toeslagen (Zorg en zo)
Maarja, dat met 3 - 4 dagen werk en nog jong. Eerst even doorleren
Apart, ik kan je daar niet mee helpen. Zou je echt even je heil moeten zoeken in de Android topics in DIG.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, was eerst ook bij mij, maar sinds vandaag gisteren belt die elk half uur.
Succesquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Nooxx het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 11u werken.
Slaap zequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef Nooxx het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer om 11u werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |