quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, lekker allegaartje dusOok prima toch? Ik weet alleen nooit zo goed hoe bekend dingen zijn, in 'mijn wereldje' zijn bands dan vaak HUGE en dan denk ik dat ķedereen dat wel kent, en dan kom ik er soms ineens achter dat dat dan eigenlijk heel anders ligt. Omdat jij ook Muse ed. luistert dacht ik dat je het wel zou kennen
Oh als het een Vlaardingse is dan moet ze het kennenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zal het maandag tegen mijn Vlaardingse freundin zeggen dat we daarheen gaan, want dan zie ik haar weer
ja ik zag 'mquote:
ik ben bijna 30 he, dus jong volk hoeft idd nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Diconnected het volgende:
Goeien combo
[..]
Oh als het een Vlaardingse is dan moet ze het kennenalle Vlaardingers kennen het.
En anders is de Stoep ook wel ok, maar daar komt veel jong volk die ik zelfs irritant vind (plus kutmuziek vaak)
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
En sorry Mandy, maar sinds ik jou in die ene jurk heb gezien ben je voor mij echt het ultieme booby-model![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben ook weinig verheffend, die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik zag 'm
Ik was niet zo verheffend in die tijd, en nu nog niet hoor
Ik zet nu ook graag hard Adele op of gil lekker met (waar ik laatst achter kwam) One Direction mee
Adele ken je wel muppet, natuurlijk welquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben ook weinig verheffend, die ken ik dan weer niet
Mandy, ur hot
18-21 ofzo, volgensmij. Maar ze zien eruit als 14 idd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adele ken je wel muppet, natuurlijk wel
One Direction is de nieuwe Take That, maar dan n;og jonger
die gastjes zijn 14 ofzomaar ik zat het onbewust dus mee te zingen in de auto, hehehehehe
Adele ken ik van naam, omdat iedereen het altijd over haar heeft. Maar ik zou je er geen liedje van kunnen noemen, laat staan voorzingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Adele ken je wel muppet, natuurlijk wel
One Direction is de nieuwe Take That, maar dan n;og jonger
die gastjes zijn 14 ofzomaar ik zat het onbewust dus mee te zingen in de auto, hehehehehe
is dat grut 18-21???quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
18-21 ofzo, volgensmij. Maar ze zien eruit als 14 idd.
Heb het idee dat ze daar al twee weken zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar zit inderdaad in Cochem, er is daar wel velen zuipbare wijn endezo, dus dat komt vast goed
nummer voor de Bond film Skyfall is lekker duister, mooi nummer welquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Adele ken ik van naam, omdat iedereen het altijd over haar heeft. Maar ik zou je er geen liedje van kunnen noemen, laat staan voorzingen
En oh, haha, we hebben een nieuwe boyband?
Serieus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh correctie, 18-20. Maar ja, volgens wikipedia wel dus.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Diconnected het volgende:
Al een dag rookvrij trouwens, en nog nergens last van gehad, ben benieuwd hoe het straks gaat
Triest he.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Serieus?zag toevallig die mannetje staan toen ik voor Muse even naar MTV zapte, maar ze lijken inderdaad veel jonger.
Dr. Martens Binkie bootsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Triest he.
Ik moet trouwens nodig zwarte enkellaarsjes, zonder hak. Hebben jullie toevallig nog iets leuks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |