Niet blauw meer.quote:
Geen extra knopjes meer.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik moet af en toe zo lachen om onze secretaresse![]()
Toen ze net haar iPhone had, had ze angstvallig alle apps die haar locatie wilden bepalen uitgezet omdat ze serieus dacht dat anderen haar anders van moment tot moment konden volgen en waar ze allemaal heen ging en zo.
En net kreeg ze haar computer niet uit, want volgens haar herstartte hij steeds weer. En toen dacht ze even een momentje dat ze in een soort banana split zat en heeft ze de deur van kantoor dicht gedaan om ff een rondje te doen op zoek naar camera's![]()
Kan ik niemand meer bannenquote:
Geen tijd meer, andere prioriteiten enzo... Portfolio, academie, die shizquote:
Slim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan ik niemand meer bannen
[..]
Geen tijd meer, andere prioriteiten enzo... Portfolio, academie, die shiz
Ah, bruin en zwartquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
De traditionele kleuren bruin en zwart bieden het sterrenbeeld Steenbok de grootste bron van inspiratie.
Dan is het waarschijnlijk wel handiger jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan ik niemand meer bannen
[..]
Geen tijd meer, andere prioriteiten enzo... Portfolio, academie, die shiz
Spees de 2equote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, bruin en zwart![]()
Al had ik vandaag mosterdgeel aan, hipster die ik ben![]()
ik ben eigenlijk Spees d'r Haagse tweelingzusquote:
Ja, vond ik ook wel! En toen dacht ik, laat ik hier buurten, was toch lekker achter de computer aan het tekenenquote:
Het modden niet zo, ben eigenlijk al een tijd gestopt (Maar het werd pas laat opgepakt), dus heb daar aan kunnen wennen, het meeste wennen is wel dat ik niet meer achter de schermen kanquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk wel handiger ja![]()
Mis je het al?
Klopt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ren, je wilde toch ook kappen met Pub?
een leven opbouwen buiten Fok, gij brutale vlerk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Klopt!Maar het was nog wel te doen, maar nu met portfolio en shiz. Tsja
Ik vrees dat wij niets eten, want wat ik wil eten (En iedereen behalve Fiets) wilt Fiets niet, dus dat wordt het niet. Ja hu.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Diconnected het volgende:
Hongerrrrrr. En we hebben restjes vanavond, en daar heb ik heul geen zin inDus ik ga maar brood eten ofzo
Ben je mal, een leven achter mijn bureau noem ik geen leven buiten fokquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een leven opbouwen buiten Fok, gij brutale vlerk!
kibbeling vers van de visboerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Diconnected het volgende:
Hongerrrrrr. En we hebben restjes vanavond, en daar heb ik heul geen zin inDus ik ga maar brood eten ofzo
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vrees dat wij niets eten, want wat ik wil eten (En iedereen behalve Fiets) wilt Fiets niet, dus dat wordt het niet. Ja hu.
gelukkig, ik schrok alquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben je mal, een leven achter mijn bureau noem ik geen leven buiten fok
Nomnomquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kibbeling vers van de visboer![]()
(ik zit nu de laatste inmiddels koude stukjes op te kanen)
Klassieke man he.. Je voelt je al kut en zij gaan tegen je aan lopen zeiken wat je dan niet kan hebben en worden dan boos als je ze afkatquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben heel de week al ziek en nu heb ik het gevoel alsof ik alles onder ga kotsen terwijl ik aan t reizen ben maar brum begint te janken dat er geen normaal gesprek met mij te voeren isvind je het gek.
Relaxed!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nomnom
Als ik vrijdags op tijd thuis ben, haal ik dat ook wel eens. Visboer staat bij ons tegenover op het plein. En omdat hij bij ons stroom pakt, krijgen we ze ook nog vaak gratissssss
+1quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klassieke man he.. Je voelt je al kut en zij gaan tegen je aan lopen zeiken wat je dan niet kan hebben en worden dan boos als je ze afkat
Ik eet zo goed als geen vis omdat ik het meeste echt niet lust. Maar kibbeling vind ik wel lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Relaxed!![]()
Ik vergeet het vaak, maar ik vind het zo heerlijk.
Op vrijdag was vroeger altijd visdag bij ons thuis, de leuke dingen van katholiek zijn
En ik ben een enorme nostalgie-muts, dus dat wil ik er later ook bij ons inbouwen als wij kindjes krijgen
gewoon in de oven gooien, da's nog makkelijker en dan is het rondom lekker knapperig zonder dat het aan fiktquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik eet zo goed als geen vis omdat ik het meeste echt niet lust. Maar kibbeling vind ik wel lekker![]()
Soms ook vrijdagmiddag halen, in de koelkast, en dan zaterdags heel even in de koekenpan beetje opwarmen en als lunch
shut up!quote:
Op mijn lijstje had ik geloof ik een nieuwe glasvijl en zo'n reisflesje voor parfum staan. En nagellakquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet nog dingen voor op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas... budget is 25 euro en tot nu toe heb ik alleen een verjaardagskalender voor op de wc
Wie heeft er (goede) ideeën?
quote:
tvp. Ik heb een douchegel, een goeiekope lens voor mijn camera.... Moleskine...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet nog dingen voor op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas... budget is 25 euro en tot nu toe heb ik alleen een verjaardagskalender voor op de wc
Wie heeft er (goede) ideeën?
Ik vind ze uit de koekenpan knapperigerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon in de oven gooien, da's nog makkelijker en dan is het rondom lekker knapperig zonder dat het aan fikt
Hmmmm, omnomnom!
Ik ging vroeger met mijn zusje weleens als snack kibbeling halen, alle vriendinnetjes wilden dan snoep en dan stonden wij daar met ons bakkie vis
Hartige dingen
Sokken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn familie is allemaal van het geen parfum gebruiken, geen nagellak, geen make-up, geen bijzondere dingen. Dus alles qua verzorging/make-up is kansloos denk ik
Als je duidelijk aangeeft wat je wilt en waar het precies te koop is... "De douglas zit daar. De etos zit om de hoek"quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn familie is allemaal van het geen parfum gebruiken, geen nagellak, geen make-up, geen bijzondere dingen. Dus alles qua verzorging/make-up is kansloos denk ik
ja daar heb je wel gelijk in. Ohhhhh, zo lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze uit de koekenpan knapperiger
Oven duurt lang, ook met voorverwarmen en zo, en dan zijn ze soms beetje slap als ze eruit komen. Als ik ze even in een droge koekenpan opwarm zijn ze binnen een paar minuten warm (wel even bij blijven en beetje omdraaien) en ook knapperig
Vierkant is al ongelofelijk duurquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil nog een baklijst hebben voor mijn ultracoole Finse poster
[ afbeelding ]
Maar da's denk ik een afwijkend formaat, dus veel te duur denk ik....
'Die webwinkel heet zo'quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je duidelijk aangeeft wat je wilt en waar het precies te koop is... "De douglas zit daar. De etos zit om de hoek"
hahahaha, heb ik afgelopen jaar al gevraagd en heel veel vanquote:
Latjes, lijm en een zaagje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil nog een baklijst hebben voor mijn ultracoole Finse poster
[ afbeelding ]
Maar da's denk ik een afwijkend formaat, dus veel te duur denk ik....
ik vind het zo'n lieverd die zeehondquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vierkant is al ongelofelijk duurEn dat is minder afwijkend dan jouw maat vrees ik
Sjaal, handschoenen, muts of zo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, heb ik afgelopen jaar al gevraagd en heel veel van
Hehehehehe, damn, ik weet echt even niks
NEINZquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Latjes, lijm en een zaagje!
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Die webwinkel heet zo'
oh ja, 2 sjaals kan welquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sjaal, handschoenen, muts of zo?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, 2 sjaals kan wel
Lekkere vellen kleuren, want ik heb weer een effen zwarte jas gekocht
het adres van de webwinkel is http://www.blablabla.nlquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja preciesGelukkig weet ik dat mijn gezinofzo wel weet waar alles zit
Hij is inderdaad echt heel leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo'n lieverd die zeehond
Heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het adres van de webwinkel is http://www.blablabla.nl
Of eigenlijk zo: de link waar je het kunt bestellen is http://www.blablabla.nl/goeie_zut.html
Zodat ze direct kunnen bestellen
mijn man vond 'm ook tofquote:
Ooh, gaafquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn man vond 'm ook tof
Ik had vroeger een zeehondenverzamelingen deze is echt tof vind ik, dus hij komt in de woonkamer te hangen naast de keuken
Is van de tekenaar die ook de Jaffa posters heeft gemaakt. Ik hou van die stijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, ja als ik iets van een webshop wil doe ik dat ook zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan
'En deze kortingscode kun je in die stap van het bestelproces invoeren'![]()
Maar denk dat ze voor de vijl of allerhande douchespullen zullen gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik heb nog steeds geen idee wat Glow is, maar veel plezier!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar goed, ik ben er eens vandoor. We gaan met collega's GLOW lopen, ben benieuwd!
Erik Bruun heet die meneer. Hij heeft een soort Pippi Langkous huis bij Helsinki op Suomenlinna, je mocht er niet naartoe lopen en foto's maken maar heb ik uiteraard toch gedaanquote:
Coolquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Erik Bruun heet die meneer. Hij heeft een soort Pippi Langkous huis bij Helsinki op Suomenlinna, je mocht er niet naartoe lopen en foto's maken maar heb ik uiteraard toch gedaan![]()
[ afbeelding ]
Met allemaal doodshoofden en planten enzo voor het raam boven, vet cool
nou ja, er lopen de hele tijd toeristen langs zijn huis he, kan me wel voorstellen dat die meneer daar gek van wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Coolgeen foto's mogen maken
kom op
Whut? En wat ga je bestellen daar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:59 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een mailtje versturen naar een webshopZe willen nog niet net mijn cupmaat weten, wát een informatie moet je meesturen met dat formulier zeg
Ik wou ze een vraag stellen over klei, maar dat ga ik toch maar niet doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whut? En wat ga je bestellen daar?
Zou dan wel voor de zekerheid je maat er even bijzettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:59 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een mailtje versturen naar een webshopZe willen nog niet net mijn cupmaat weten, wát een informatie moet je meesturen met dat formulier zeg
gewoon fake gegevens geven, doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wou ze een vraag stellen over klei, maar dat ga ik toch maar niet doenMijn adres vragen omdat ik een vraagje heb, dikke doei
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet je de cupmaat toch maar als extra meegeven,misschien word je dan sneller geholpen
*PEP* *PEP*quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
Misschien moet je de cupmaat toch maar als extra meegeven,misschien word je dan sneller geholpen
je bent oud, deal with itquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef PriemGirl het volgende:
Geofferd... 10 minuten geskeelerd en ik ben kapotconditie van noppes
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef BBQ-kip het volgende:
"Met die cupmaat heeft u 3 extra pakken klei nodig mevrouw"
.
.
.
.
.
.
.
.
"en heeft u wat te doen morgenavond?"
Aids'ze!quote:
Nooooezzz ik ben nog heul wel een jong bloemkequote:
Omnomnom frietjes hierquote:
Let op het onderstreepte dikgedrukte stukje:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooooezzz ik ben nog heul wel een jong bloemke
Graag gedaanquote:Rouwverwerking
Rouwverwerking is de manier waarop iemand na een ingrijpende verdrietige ervaring tot rust probeert te komen. Dit proces kan optreden bij het verlies van een baan, een geliefde, een woning, ouders of kinderen of een wedstrijd. De psychologische effecten zijn het sterkst bij het overlijden van een geliefd persoon of als iemand te horen krijgt ongeneeslijk ziek te zijn, of blijvend gehandicapt.
De psychiater Elisabeth Kübler-Ross heeft vijf fasen omschreven die de meeste mensen geheel of gedeeltelijk doorlopen om na een traumatische ervaring weer tot rust te komen. Deze fasen zijn niet voor iedereen even intensief en ook verschilt de volgorde vaak. Iedereen verwerkt rouw op zijn eigen manier.
[bewerken]De fasen volgens Kübler-Ross
1. Ontkenning
Ontkenning is een algemeen afweermechanisme. In deze fase beschermt de persoon zich door de waarheid geheel af te wijzen. Dit gedrag geeft iemand de gelegenheid om de waarheid gedoseerd tot zich te laten komen. Aan het einde van deze fase gaat de persoon op zoek naar de feiten, de waarheid, de schuldige.
2. Protest (of boosheid)
De persoon protesteert tegen de verdrietige ervaring en heeft hierbij veel woede. Men kan gaan huilen en schreeuwen. Ook kan de woede naar God worden geuit. Men kan soms flink vloeken. Vaak richt de woede zich ook (ten onrechte) tegen de brenger van het nieuws; degene of het communicatiemiddel dat het slechte nieuws heeft gebracht, zoals de telefoon, de tv, de scheidsrechter, de portier, de politieagent, de rechter, de (ex), de arts, enzovoort. Hierbij komen gedachten naar boven als: "Waarom ik?", "waarom nu", "zoveel", "dit is discriminatie". Ook gedachten van wraak.
Soms probeert men de schuld ook iemand in de schoenen te schuiven; dit kunnen medewerkers zijn of adviseurs, teamgenoten, (bij een verloren wedstrijd), collega's(bij ontslag), of ingehuurde professionals zoals trainers, voogden, fysiotherapeuten, verpleegkundigen, artsen, advocaten, maar ook familie. Men heeft niet goed gehandeld of ze hadden dingen anders moeten doen. Het is een gezond psychologisch verdedigingsmiddel om de schuld buiten zichzelf te zoeken. Door zich druk te maken over de schuldvraag ontwijkt men ook het gevoel van verlies en verdriet. Deze fase is voor de onschuldigen soms moeilijk te begrijpen en soms laat men zich ook de schuld in de schoenen schuiven en gaat men zich schuldig voelen. Soms wordt er slachtofferhulp geboden.
3. Onderhandelen en vechten
Als de verliezer merkt dat protesteren en boosheid niet helpt kan men proberen het verlies te verwerken door zich doelen te stellen of beloften te doen. Dit kan vele vormen aannemen, bijvoorbeeld de eigen dood uit te stellen tot een kleinkind is geboren. Een marathon gaan lopen, of een motorfiets kopen. Ook kan men naar de rechter stappen bij een echtscheiding of ontslag. Of men kan het recht in eigen hand nemen en een tegenaanval organiseren. Een (ex)geliefde kan men stalken.
4. Depressie
Als het verdriet niet langer te ontkennen is en protesten, onderhandelingen, tegenaanvallen, etc. niet geholpen hebben, treedt vaak depressie op. De persoon voelt zich machteloos en sluit zich vaak af voor contact of gedraagt zich teruggetrokken. De persoon sluit zich ook af voor communicatie, bijvoorbeeld door weg te lopen, de telefoon er op te gooien, zich ziek te melden, in een donker hoekje te gaan zitten en/of drugs tot zich te nemen zoals alcohol, pijnstillers, kalmeringsmiddelen en slaapmiddelen.
5. Aanvaarding
Na verloop van tijd ziet de persoon in dat de waarheid niet te bestrijden is en accepteert het verdriet. Iemand met een terminale ziekte kan in deze fase bijvoorbeeld met een zekere rust afscheid nemen en iemand die een geliefde heeft verloren kan weer proberen nieuwe contacten te leggen en plannen maken voor een leven zonder de geliefde. Iemand die ontslagen is kan weer een CV op internet zetten en iemand die een wedstrijd verloren heeft kan weer met de training beginnen. Sporters kunnen bijvoorbeeld een andere sport kiezen. Mensen die verhuisd zijn kunnen hun nieuwe omgeving gaan verkennen. Mensen die een been hebben verloren kunnen een rolstoel gaan kopen. Mensen die niet meer zonder bril kunnen lezen kunnen een leesbril kopen.
Whut? Heb je gewoon stap 2 en 3 overgeslagen en ga je direct naar stap 4 depressie toe?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:14 schreef PriemGirl het volgende:
Dank kip. Instant feel better moment![]()
*gaat wiegen*
81 euro voor 200 ml reinigingsspul.......................quote:La Mer
The Cleansing Lotion
Reinigingslotion
200 ml
Art. Nr. 055471
¤ 81,00
Direct leverbaar
INFORMATIE
Deze ultrazachte reiniging van La Mer is specifiek ontwikkeld met oog op de bescherming en het behoud van de kwetsbare vochtbalans van de huid. The Cleansing Lotion is verrijkt met de kalmerende werking van havermout en de ontgiftende kracht van groene thee. Het product is mild genoeg voor veelvuldig gebruik en is krachtig genoeg voor het verwijderen van oogmake-up.
Gebruiksaanwijzing
Breng met het pompje een kleine hoeveelheid lotion aan op de vingertoppen en masseer het product vervolgens met ronddraaiende bewegingen zachtjes in op de vochtige huid. Verwijder de reinigingslotion met een tissue of met warm water. Het is aan te raden om hierna de huid te verfrissen en tonifiëren met een paar extra plensen water.
Dat heet patat in jouw contreienquote:
Heeft la mer ook niet zo'n belachelijk dure crčme?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
81 euro voor 200 ml reinigingsspul.......................
ja die crčmes zijn ook echt té belachelijk qua prijzen. Maar reinigingslotion voor die prijs, echt... ik kan er met mijn hoofd niet bijquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heeft la mer ook niet zo'n belachelijk dure crčme?
Ja. Zo'n elitaire blogster ZWEEERT erbijquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heeft la mer ook niet zo'n belachelijk dure crčme?
bjoetiesien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Zo'n elitaire blogster ZWEEERT erbij
en nog steeds een verlepte bek hebben, toch best knap!quote:
Bijzonder he!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en nog steeds een verlepte bek hebben, toch best knap!
In de winkel hebben ze heel veel leuke. Verder weet ik het niet, expo misschien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand waar je fatsoenlijke verjaardagskalenders kunt kopen?
V&D online heeft alleen een Maya-kalender, receptenkalender of Prinsessenkalender
En als ik op hema.nl zoek krijg ik alleen blenders en keukenmachines als optie
ze heeft ook weleens haar werkdag gepost. Cappuccino drinken, uitgebreid badderen en make-uppen, pakjes uitpakken, lunchen in de stad, foto's maken, nieuwe spulletjes uitproberen/shoppen.quote:
Het werk van een moeder is DE ZWAARSTE OP AARDE. Ik ben er ook echt pissig op dat ze met dat Self-esteemprogramma van Dove bezig is, ze is zķ onvriendelijk en als iemand mensen de grond in boort om hun uiterlijk is zij het wel. Kots.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze heeft ook weleens haar werkdag gepost. Cappuccino drinken, uitgebreid badderen en make-uppen, pakjes uitpakken, lunchen in de stad, foto's maken, nieuwe spulletjes uitproberen/shoppen.
En die veroordelende "stellingen" daar over vrouwen die te weinig make-up op hebben of niet elke dag douchen ook echt altijd
hij zit in mijn standaard rondje bjoetieblogs. Zo van "page down, page down, page down" klaar!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heb ik echt al heel lang niet meer gekeken
Jaaaa haar filmpjes zijn heel erg. Dat snap ik dus niet he, want je controleert zoiets toch? Dan zie je iedere keer dat je zo'n tick hebt en dan ga je dat toch jezelf afleren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij zit in mijn standaard rondje bjoetieblogs. Zo van "page down, page down, page down" klaar!
Daarom vind ik filmpjes ook altijd stom, want daar kan ik niet snel doorheen scrollen
(en bjoetiesien praat ook altijd zo irritant en gaat steeds d'r haar goed zitten doen tijdens het filmpje, daar kan ik erg slecht tegen en word ik agressief van)
oh is ze dat, dat heb ik snel doorgescrolld denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het werk van een moeder is DE ZWAARSTE OP AARDE. Ik ben er ook echt pissig op dat ze met dat Self-esteemprogramma van Dove bezig is, ze is zķ onvriendelijk en als iemand mensen de grond in boort om hun uiterlijk is zij het wel. Kots.
narcisten doen dat niet denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaa haar filmpjes zijn heel erg. Dat snap ik dus niet he, want je controleert zoiets toch? Dan zie je iedere keer dat je zo'n tick hebt en dan ga je dat toch jezelf afleren?
ja, vol vlekken enzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef megamandy het volgende:
Ze heeft ook een hele vreemde huidskleur. Kan het niet precies uitleggen wat het is, daarvoor zou ik de site nog eens moeten bezoeken maar daar heb ik geen zin in op dit moment
Zonnebank tintje is datquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef megamandy het volgende:
Ze heeft ook een hele vreemde huidskleur. Kan het niet precies uitleggen wat het is, daarvoor zou ik de site nog eens moeten bezoeken maar daar heb ik geen zin in op dit moment
En ze knippert (Iig een paar maanden geleden nog wel) echt bizar veel met haar ingestudeerde teksten altijd. Ze kan haar ogen bijna niet openhouden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij zit in mijn standaard rondje bjoetieblogs. Zo van "page down, page down, page down" klaar!
Daarom vind ik filmpjes ook altijd stom, want daar kan ik niet snel doorheen scrollen
(en bjoetiesien praat ook altijd zo irritant en gaat steeds d'r haar goed zitten doen tijdens het filmpje, daar kan ik erg slecht tegen en word ik agressief van)
Ze is deels indo, die haarkleur is ook niet echt vermoed ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef megamandy het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh is ze dat, dat heb ik snel doorgescrolld denk ik
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh is ze dat, dat heb ik snel doorgescrolld denk ik
nee johquote:
Nop, buutiesien. Heel veel bloggers zijn ervoor gevraagd thoughquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Dove van iemand anders was?
Das echt wel een Indo kleurtje versterkt met zonnebank! Zo'n vies bruin kleurtje!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh
Ze is een hartstikke pinda
Ja maar daar heb je toch D. en W.? En ik dacht dat W die Dove actie deed? Maar die zie je verder niet zo vaak op de site volgens mij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nop, buutiesien. Heel veel bloggers zijn ervoor gevraagd though
en dan een pot creme de la mer erop smotzen omdat dat zo geweldig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Das echt wel een Indo kleurtje versterkt met zonnebank! Zo'n vies bruin kleurtje!
Ja, W heeft die actie gewonnen met een eigen douchegel en D doet alles met de self-esteemshit terwijl ze zelf altijd mensen uitlacht om hun uiterlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je toch D. en W.? En ik dacht dat W die Dove actie deed? Maar die zie je verder niet zo vaak op de site volgens mij.
I agree!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik hou niet van Nederlandse bjoetieblogs. Alleen Lin's blog is tof ♥.
Ooh dat laatste heb ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, W heeft die actie gewonnen met een eigen douchegel en D doet alles met de self-esteemshit terwijl ze zelf altijd mensen uitlacht om hun uiterlijk
Net zo cool als die ene nagellakblog in het Engels.quote:
Cool logo heeft die ene, love iets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net zo cool als die ene nagellakblog in het Engels.
neh, ik vind het echt niksquote:
Ik ben er nog steeds ZO blij meequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cool logo heeft die ene, love iets.
Dat vind ik echt het allerbelangrijkstequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds ZO blij mee. Echt
.
Mehehehehehehehehehe!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mehehehehehehehehehe!
Nee hooooorrrrrr, is tof! Bij beide blogs
Ja, maar als het contrast hoger zou liggen (Aziaten met pornoblond haar ofzo) zou ik het misschien minder storend vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is het haar van bjoetieSien lichter dan haar huidskleur en ziet het daarom zo raar uitNet zoals blonde Aziaten
Omdat het dan overduidelijk "nep" isquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar als het contrast hoger zou liggen (Aziaten met pornoblond haar ofzo) zou ik het misschien minder storend vinden
quote:
Ja precies!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat het dan overduidelijk "nep" isNet zoals bijvoorbeeld de rode kleur van Lindy.
WHAT!!!! IS DAT NEP?????quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat het dan overduidelijk "nep" isNet zoals bijvoorbeeld de rode kleur van Lindy.
laat 'm lekker opladen in een andere kamer danquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef RenRen- het volgende:
Mijn tv stoort als Fiets zijn oplader in het stopcontact steekt.
Fijn
kappersacademie? da's goedkoop toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook m'n haar verven maar geen geldof naja heb wel geld maar spendeer het liever aan andere dingen aangezien m''n haar nog best ok is
Yeah true. En vriendin is kapster maar ik wil de zooi hier niet thuis, want verf uitspoelen word dan lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kappersacademie? da's goedkoop toch?
Hij zegt dat het goed komt, ik wil The Voice kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat 'm lekker opladen in een andere kamer dan
hoezo? Kan toch prima? handdoekje om je nek, meteen gemorste zooi opruimen, nog nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah true. En vriendin is kapster maar ik wil de zooi hier niet thuis, want verf uitspoelen word dan lastig
Helleu!quote:
Omdat de wasbakken dus te laag zijn, en de kraan niet kan draaien dus hoofd past er niet onder, en onder de douche wilt m'n moeder neit meer want dat word een teringzooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoezo? Kan toch prima? handdoekje om je nek, meteen gemorste zooi opruimen, nog nooit problemen mee gehad
haar wellnessquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef Diconnected het volgende:
http://www.kappersakademi(...)ur_wellness_rdam.pdf
Ha
Ik wou zeggen, gewoon douchenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat de wasbakken dus te laag zijn, en de kraan niet kan draaien dus hoofd past er niet onder, en onder de douche wilt m'n moeder neit meer want dat word een teringzooi
Jaa! Gaat goed, ik had het steeds druk met van alles en nogwat en portfolio en dergelijken maar zat toch achter mijn laptop te werken dus dach dat ik wel even kon buurtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj chick! Alles k?lang niet gezien hier!
niet draaibare kranenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat de wasbakken dus te laag zijn, en de kraan niet kan draaien dus hoofd past er niet onder, en onder de douche wilt m'n moeder neit meer want dat word een teringzooi
quote:
Hadden we voor de verbouwing wel, en nu dus niet meerquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Incantrix het volgende:
Hypotheker? Waarom kipske?
Ik heb als B2 er is waarschijnlijk het geld niet meer om door de kapper te laten verven
Fijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]want weekend. Ik moet ff wennen aan het feit dat ik voortaan 2 dagen p.w. in Utrecht werk, en aangezien ik files wil mijden werk ik dan van half 8 tot half 4. Oftewel, die dagen sta ik om half 6 op i.p.v. 7 uur. Best vroeg
.
Agreequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]verven is ook zo achterlijk duur altijd!
even laten herberekenen om te kijken of het goedkoper/gunstiger kanquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Incantrix het volgende:
Hypotheker? Waarom kipske?
Ik heb als B2 er is waarschijnlijk het geld niet meer om door de kapper te laten verven
fijne verbeteringquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hadden we voor de verbouwing wel, en nu dus niet meer
Ah, maar druk is wel goed toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa! Gaat goed, ik had het steeds druk met van alles en nogwat en portfolio en dergelijken maar zat toch achter mijn laptop te werken dus dach dat ik wel even kon buurten![]()
Met jou?
Ja, dat is waar, dat houdt in dat ik niet te veel in mijn hoofd kan zitten. Is ook niet ergquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, maar druk is wel goed toch?Gezellig dat je er bent
Alles ok hier, morgen gaat de gekte beginnen.. Intocht van Sinterklaas
Ahzo.. Wel goed opletten op de looptijd dan he, vaak gaan ze het dan weer over meer jaren uitsmeren als die je nu nog te gaan hebt.. En je betaalt wel opnieuw afsluitprovisie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
even laten herberekenen om te kijken of het goedkoper/gunstiger kan
Op zich wel handig gezien er een kleien kredietcrisis is geweest sinds we ons huis hebben gekocht, maar ik heb nooit zin in dat soort dingen.
Meer zo van, ik snap hoe het werkt, ik teken die papier, krijg het geld, betaal per maand en druk dan in mijn brein op de knop "delete all financial info"
Kun je wel professionele verf kopen? Dan kan iemand anders het misschien doen bij je? Als je weet welke spullen je moet hebben that is.
ik gok dat trix dan een broek/bedplassende meneer thuis heeft door de spanningquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, dat houdt in dat ik niet te veel in mijn hoofd kan zitten. Is ook niet ergEn gelukkig
SINTERKLAASOf niet zo heel leuk? Omdat te veel gekte en drukte?
Ja alleen in de keuken hebben we een draaibare kraan, maar mijn hoofd past er niet onder enzulksquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fijne verbetering
Ik zou ze er zelf in zetten dan, heb zo'n gruwelijke hekel aan niet draaibare kranen...
Hey! Vuige smeerkees, alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hey! Vuige smeerkees, alles goed?
Druk zijn is heel stom soms, maar je komt er pas achter dat niks te doen hebben nog veel vervelender is als je dat een tijdje structureel aan de hand hebt gehadquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, dat houdt in dat ik niet te veel in mijn hoofd kan zitten. Is ook niet ergEn gelukkig
SINTERKLAASOf niet zo heel leuk? Omdat te veel gekte en drukte?
Ja dat dus wel, rond 5enquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fijnen oei, dat doet pijn ja.. Ben je dan wel op een schappelijke tijd thuis?
hypotheker is een goeie kerel, woont hier vlakbij in de buurt en is heel erg ok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ahzo.. Wel goed opletten op de looptijd dan he, vaak gaan ze het dan weer over meer jaren uitsmeren als die je nu nog te gaan hebt.. En je betaalt wel opnieuw afsluitprovisie.
Jah, ik meen dat er hier ergens wel een kappersgroothandel zit, ik zie mezelf alleen niet eens in de x weken hier thuis met dat hele verhaal rondlopen.. Het wordt er zo'n zooi van altijd
Nieuwe verdeling van accounts over supervisors, dus heb nu een gecombineerd team in Eindhoven en Utrechtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Deb, waarvoor zit je in Utrecht? Andere werkzaamheden? Wel naar je zin daar?
Hij is nog niet echt zindelijk, maar gisteren bij het consultatiebureau zeiden ze al "oh, reken er ook maar niet op voor februari ofzo"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik gok dat trix dan een broek/bedplassende meneer thuis heeft door de spanning
Oeh wel tof danquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nieuwe verdeling van accounts over supervisors, dus heb nu een gecombineerd team in Eindhoven en Utrecht. Geeft wel weer nieuwe uitdaging!
Mooi zo, dat scheelt. Een fijne/goede adviseur maakt VEEL verschil. En ja, verzekeringen nakijken is echt een goed ding, scheelt ons nu 40 per maandquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hypotheker is een goeie kerel, woont hier vlakbij in de buurt en is heel erg ok.
maar opletten gaan we zeker wel, alles weer uitzoeken enzo, niet leuk maar wel nuttig. Vooral verzekeringen schijnen heel erg veel goedkoper te zijn nu t.o.v. 2007/2008
ik had dat eerst ook bij de patatmeneer hier, net of ik daar 3 x per week kwam, maar we komen er denk ik elke 2 maanden ofzo, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm het is niet goed als men in de friettent zegt: 'Vandaag geen satésaus?'![]()
Ik weiger ook m'n naam te zeggen; want straks spreken ze me altijd aan 'ohai priem; weer frietjes vandaag???'
![]()
Ja, ik vind absoluut niets te doen hebben ook echt niet leuk, máár ik merk dat ik nu wel makkelijker iets kunstzinnigs oppak en niet ga slapen of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Druk zijn is heel stom soms, maar je komt er pas achter dat niks te doen hebben nog veel vervelender is als je dat een tijdje structureel aan de hand hebt gehad
Ja, superleuk wel hoor![]()
Maar denk ook wel veel alles bij elkaar, en ik heb niet heel veel mogelijkheden meer om mee te doen. Lief en Stef gaan morgen naar de intocht en ik kan niet mee
Ah ok. Nou wel leuk, nieuwe uitdagingen zijn goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nieuwe verdeling van accounts over supervisors, dus heb nu een gecombineerd team in Eindhoven en Utrecht. Geeft wel weer nieuwe uitdaging!
Nee, idd.. En da;s wel cool, veel lopende projecten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik vind absoluut niets te doen hebben ook echt niet leuk, máár ik merk dat ik nu wel makkelijker iets kunstzinnigs oppak en niet ga slapen of zo.
En waarom niet? Omdat je te veel gegroeid bent nu?
ik betaal vrij veel voor levensverzekering omdat ik een vetklep ben, maar volgens mij is dat overdreven en kan het best minder. Nah, ja, wel zien welquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mooi zo, dat scheelt. Een fijne/goede adviseur maakt VEEL verschil. En ja, verzekeringen nakijken is echt een goed ding, scheelt ons nu 40 per maand
Pehehehehe wacht... je dacht toch niet dat jij er normaal uit zag?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had dat eerst ook bij de patatmeneer hier, net of ik daar 3 x per week kwam, maar we komen er denk ik elke 2 maanden ofzo, dus dat valt wel mee(vind ik
)
Maar bleek dat die knakker ons gewoon een grappig stel vond en dat we daardoor opvielen
Riiiiiiiiiiight denk ik dan, zien we er zo bizar uit dan?
Goed informeren dan idd.. Wat voor levensverzekering is het? Met kapitaalopbouw?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik betaal vrij veel voor levensverzekering omdat ik een vetklep ben, maar volgens mij is dat overdreven en kan het best minder. Nah, ja, wel zien wel
Nee, jij, mijn portfolio, maar verder vooral veel om in mijn portfolio te stoppen of opdrachten voor de cursussen, verder nietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, idd.. En da;s wel cool, veel lopende projecten?
Neuh, ik kan zowat niet meer lopen/staan/zitten, echt zwaar irri
* BBQ-kip krassen gaatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe wacht... je dacht toch niet dat jij er normaal uit zag?![]()
![]()
Ah, maar een portfolio vullen is ook heel wat he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, jij, mijn portfolio, maar verder vooral veel om in mijn portfolio te stoppen of opdrachten voor de cursussen, verder niets
Naar zeg![]()
Ik snap dat dat irritant is. Je bent ook al helemaal op verlof?
ik heb geen flauw idee wat het precies is, dat heb ik toen gedeletequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goed informeren dan idd.. Wat voor levensverzekering is het? Met kapitaalopbouw?
Het hypotheekdeel kan daar wel lastiger door worden ja.. En ik moet ook zeggen dat ik meer weet van schade dan van leven, maar wat ik wel weet is dat levenspolissen, eenmaal afgesloten, flink tricky kunnen zijn om 'om te zetten' naar een andere. Ze voortijdig beëindigen (afkopen) om een andere af te sluiten kost vaak echt ENORM veel geld, ik heb daar serieus mensen zķ hard mee op hun bek zien gaan, dat wil je niet weten.. Je eigen polis veranderen is volgens mij vaak geen optie en op een later tijdstip je premie op dezelfde polis verlagen door nieuwe gezondheidswaarborgen te leveren doen ze niet, dus als je goedkoper wil heb je vaak niet zo'n best plaatje..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee wat het precies is, dat heb ik toen gedelete![]()
Maar zit niet vast aan de hypotheek en aflossing/spaargedeelte enzo. Dus het kan lager als er een verzekering is die mij minder risicovol vindt
Zit wel te bedenken dat we dit natuurlijk gewoon 3 maanden geleden hadden moeten fixen, aangezien ik toen nog een vast contract had en nu niet meer
Ja, dat zeker, eigenlijk wil ik mijn gehele oude kunnen vervangen met nieuwe, dus evenveel werken, maar ja, dat is best een werkjequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, maar een portfolio vullen is ook heel wat he?
Jah, best wel.. In dát opzicht kan ik niet wachten tot het klaar isYup, de afgelopen weken ziekgemeld ivm voornoemde klachten, per as maandag met écht verlof zeg maar
Dan is het het wel waard op het eind, denk ik zoquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, eigenlijk wil ik mijn gehele oude kunnen vervangen met nieuwe, dus evenveel werken, maar ja, dat is best een werkje
Minder dat je je ziek moest melden, maar je kunt je werk ook niet doen als je niet eens kunt zittenIs het verder wel oke de zwangerschap?
ik heb er geen enkel verstand van, dus we gaan alles lekker laten doorrekenen en dan kijken of het gunstiger kan. Kan het niet, prima, dan blijven we gewoon zo betalen, no problem. We kunnen het gelukkig gewoon betalen en hebben geen geldzorgen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Het hypotheekdeel kan daar wel lastiger door worden ja.. En ik moet ook zeggen dat ik meer weet van schade dan van leven, maar wat ik wel weet is dat levenspolissen, eenmaal afgesloten, flink tricky kunnen zijn om 'om te zetten' naar een andere. Ze voortijdig beëindigen (afkopen) om een andere af te sluiten kost vaak echt ENORM veel geld, ik heb daar serieus mensen zķ hard mee op hun bek zien gaan, dat wil je niet weten.. Je eigen polis veranderen is volgens mij vaak geen optie en op een later tijdstip je premie op dezelfde polis verlagen door nieuwe gezondheidswaarborgen te leveren doen ze niet, dus als je goedkoper wil heb je vaak niet zo'n best plaatje..
/ex-beroepsdeformatie
Als je maar goed opletquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb er geen enkel verstand van, dus we gaan alles lekker laten doorrekenen en dan kijken of het gunstiger kan. Kan het niet, prima, dan blijven we gewoon zo betalen, no problem. We kunnen het gelukkig gewoon betalen en hebben geen geldzorgen.
Komende maandag komt iemand om een offerte te maken voor dakkapellen, wellicht hebben we daarna wel geldzorgen
Ben erg bang voor die bedragen
We gaan opletten en voorzichtig zijn, maar thanks voor de tipsquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je maar goed opletNiet elke adviseur geeft adviezen die jķuw zak bekoren, ookal lijken ze soms heel netjes enzo. Er zijn, zeker op het gebied van leven, maar weinig adviseurs écht eerlijk.. Niet om die van jou nu bij voorbaat de grond in te trappen hoor, maar nouja, ik heb wat dingen gezien in het verleden..
En dat snap ik jaMaar misschien valt het mee? Willen jullie helemaal custom, of is er al een standaard die gebruikt kan worden?
Oeh altijd fijn als spieren op vervelende plaatsen 'werken'quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb al 3 uur een trillend spiertje bij mijn oog. Argh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Doe's niet of zo, je hoeft niet te gaan trillen zonder redenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh altijd fijn als spieren op vervelende plaatsen 'werken'
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Spasmes, heerlijk!
Weet je wat er tegen helpt? Serieus?Ja daar heb ik geen tijd voor hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 minuten als je even door friemeltquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen tijd voor hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
2 minuten als je even door friemelt
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Spasmes, heerlijk!
Weet je wat er tegen helpt? Serieus?"ja sorry schat, vanavond doe ik het zelf, ik heb een spasme."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
Laat fiets het doen terwijl jij door gaat met je werkquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen tijd voor hoor
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"ja sorry schat, vanavond doe ik het zelf, ik heb een spasme."
Dan verpest ik allesquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat fiets het doen terwijl jij door gaat met je werk![]()
klaargeneukt worden kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"ja sorry schat, vanavond doe ik het zelf, ik heb een spasme."
Hehehehe... van het tekenen.........quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Klaar met tekenen vandaag, mijn hand is moe.
Jaaaaaajaaaaa, je hand is moe van het "tekenen"quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef RenRen- het volgende:
Klaar met tekenen vandaag, mijn hand is moe.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klaargeneukt worden kan natuurlijk ook
Als je maar klaar komt
En masturberen is vaak sneller dan neuken, dus ja
Eigenlijk van het boetseren..quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehehehe... van het tekenen.........
[ afbeelding ]
ja die dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben zelf in een halve minuut klaar als het "moet", maar weet niet hoe dat voor anderen is hehehehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Jah, da's waar.. Twee minuten vind ik nog best ruim eigenlijk
we denken dat je een sexaap bentquote:
Zoiets ja, makkelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben zelf in een halve minuut klaar als het "moet", maar weet niet hoe dat voor anderen is hehehehehe
hoppa, en weer doorquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Bambi, wanneer zie je je scharrel weer?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, zie je nu pas.. Scharrel?? Do tell?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, wijn slurpen, heroīne spuiten en op de gesloten opname-afdeling van de psychiatrie zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat blijkt
EEN KUNSTENAAR DOET WEL MEER DAN ALLEEN NEUKEN HOOR
DOE ER WAT AAN!!!!!!quote:
Ohja, ik geloof de ontmoeting wel ja. Wat leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Kipje, als het goed is zondag weer.
Inca, eehm, heb jij er al iets van meegekregen? Ontmoet op huisfeestje, toen date gehad dat we samen iets gingen drinken, toen hebben we tot sluitingstijd gekletst. Afgelopen woensdag tweede date, en toen is hij blijven slapen.![]()
En nu dus zondag weer afgesproken.
Zoiets wilde ik ook al zeggen, dat die twee minuten dan zeker ook voor twee keer was, maar dat klonk dan weer zo opschepperigquote:
Vind ik ook leuk ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, ik geloof de ontmoeting wel ja. Wat leuk![]()
![]()
Blijven slapen...?
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, wijn slurpen, heroīne spuiten en op de gesloten opname-afdeling van de psychiatrie zitten
Omnomnomquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk ja.
Haha, ja, blijven slapen ja.
hahaha, herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al zeggen, dat die twee minuten dan zeker ook voor twee keer was, maar dat klonk dan weer zo opschepperig
Whaha! Meestal ben ik het wel eerder zat jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, herkenbaar
En na keer 20 ofzo is het dan ook wel weer leuk geweest enzo
een kunstenaarslevenquote:
ja man, eerste paar keer is dat leuk, maar daarna is het niet zo boeiend meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha! Meestal ben ik het wel eerder zat ja
Nadeeltje als het zo snel kan jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja man, eerste paar keer is dat leuk, maar daarna is het niet zo boeiend meer
waar hedde gij het over man!?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
KIDS
ARE UNITED
AND THEY'LL NEVER
BE DIVIDED
eerste twee, drie keer zijn het lekkerst dus da's prima voor mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nadeeltje als het zo snel kan ja
Agreequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eerste twee, drie keer zijn het lekkerst dus da's prima voor mij
Mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was wel een geslaagde avond ja.
ken ik niet, maar wat een takkeherriequote:
Ow, haha, dit is nog best een toegankelijk liedje van zequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken ik niet, maar wat een takkeherrie
Zit vast en zeker een verhaal achter?
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, haha, dit is nog best een toegankelijk liedje van ze
Jah, jeugdsentiment enzo.. En ik zag iets over blabla united dus nu heb ik het in mijn hoofd.
Atari Teenage Riot
Alec Empire![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Omkleden is sexy jurkje voor uitgaan
Niet? Ook geen techno geluisterd vroeger? Dan zou je de frontman wel moeten kennen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ken het niet
Maar jij bent natuurlijk nķg ouder dan ik he, dát zal het zijn
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Omkleden is sexy jurkje voor uitgaan
Leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hier in Vlaardingen, irish pub enzo
nope, techno was niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet? Ook geen techno geluisterd vroeger? Dan zou je de frontman wel moeten kennen.
Ohja, dat kan ook natuurlijk
ik vind het niks maar ik heb geen mode smaakquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh, ik heb meningen nodig.
[ afbeelding ]
Yay or nay?
Ik vind de kleur niet zo mooi, maar misschien is hij wel mooi bij donkere klerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Yay or nay?
Ik weet niet zo wat je ding wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nope, techno was niet zo mijn ding
De kleur matcht bij m'n kamer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind de kleur niet zo mooi, maar misschien is hij wel mooi bij donkere kleren
Westhavenplaatsquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk!
Waar zit die? Moet ik ook maar eens gaan uitchecken met een paar vriendinnen
Oke, de kleur op zich vind ik niet lelijk, maar ik denk dat het bij een lichte (roze) huid niet heel mooi is, los zeg maar, maar met een donkere maillot denk ik dat het best kan, bruin kan ook welquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De kleur matcht bij m'n kamer.
Maar geen ideeeee wat ik erbij aan moet.
Nay, weet je hoe snel je daar vlekken op zietquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Yay or nay?
Ik ben pas rond mijn 20e wat meer muzieksoorten gaan luisteren, daarvoor was het veel mainstream muziek en wat Britpop, Beastie Boys, Muse, verder beetje hard rock maar niets echt heel verheffendquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet niet zo wat je ding wasIk was ook niet echt van de techno, maar ATR was dan meer de metal-afdeling, zijn solowerk meer techno.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef megamandy het volgende:
Meeh ik vind ze niet zo Bambite lieflijk
Zou ze sowieso met een donkere panty dragen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, de kleur op zich vind ik niet lelijk, maar ik denk dat het bij een lichte (roze) huid niet heel mooi is, los zeg maar, maar met een donkere maillot denk ik dat het best kan, bruin kan ook wel
heb je een roze kamer????quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De kleur matcht bij m'n kamer.
Maar geen ideeeee wat ik erbij aan moet.
Ok, herstel. De kleur past bij de accentkleur van mijn kamer. Die terugkomt in een sprei over mijn bank en 1 kussen.quote:
ik zal het maandag tegen mijn Vlaardingse freundin zeggen dat we daarheen gaan, want dan zie ik haar weerquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
WesthavenplaatsIs echt altijd gezellig vind ik, bijna ieder weekend bandjes ook enzo.
Haha, lekker allegaartje dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben pas rond mijn 20e wat meer muzieksoorten gaan luisteren, daarvoor was het veel mainstream muziek en wat Britpop, Beastie Boys, Muse, verder beetje hard rock maar niets echt heel verheffend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |