Dat is het dus, verzin er een! Het lijkt MIJ leuk om wat in de kerst/oud en nieuw/SNEEUW sfeer te doen. Omdat A, gezellig, en B, deze zielige patser helemaal niks gezelligs gaat doen met vrienden en vrienden omdat hij zielig isquote:
Awww we houden wel van je hoor, ook al doe je flink huilens, men.quote:
Ik wil best helpen verzinnen heur, want meets zijn leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:17 schreef Crazy-Al het volgende:
Pfff, tentamens.
En waarom moet ik het helemaal regelen, ik ben helemaal niet van de meetsalleen met mn aangeschoten kop kwam ik ineens in de organiseerbui.
Ik stel voor dat we een housewarming doen bij Lynda die uit huis is. Plek gefixd.
Bij deze draagt den eerste partij (Crazy Al, geboren te Alkmaar) de verantwoording van de Xmas Afterparty Meeting voor Alkmaarders over aan den tweede partij (IJsdrakje, geboren te X). Gelieve deze contract te ondertekenen en retour te sturen in tweevoud.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil best helpen verzinnen heur, want meets zijn leuk.
whut?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Bij deze draagt den eerste partij (Crazy Al, geboren te Alkmaar) de verantwoording van de Xmas Afterparty Meeting voor Alkmaarders over aan den tweede partij (IJsdrakje, geboren te X). Gelieve deze contract te ondertekenen en retour te sturen in tweevoud.
Bij voorbaad dank.
Getekend als gelezen:
Crazy Al
X
IJsdraakje
Voorbaad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:26 schreef Crazy-Al het volgende:
[..]
Bij deze draagt den eerste partij (Crazy Al, geboren te Alkmaar) de verantwoording van de Xmas Afterparty Meeting voor Alkmaarders over aan den tweede partij (IJsdrakje, geboren te X). Gelieve deze contract te ondertekenen en retour te sturen in tweevoud.
Bij voorbaad dank.
Getekend als gelezen:
Crazy Al
X
IJsdraakje
Taalnaziquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorbaad.
Deze contract.
IJsdrakje.
dit dusquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef Bart het volgende:
Wat valt er nou te verzinnen? Je zegt gewoon: daar op die tijd is een meet.
Mijn home-made Nasi/Bamiquote:
Ga woensdag maar maken dan.quote:
Bami of Nasi?quote:
Doe ikquote:
nope... ik wou gister wel op het leidse plein schaatsen, maar ik moest mijn trein halenquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:32 schreef rubensanti het volgende:
Iemand nog wezen schaatsen op het canadaplein?
Ik kan wel schaatsen, ik weet niet of jij het kanquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Crazy-Al het volgende:
kunnen we schaatsen?!
edit: sinds wanneer isgaap en niet verbaasd? Oh christ ik snap het al, ik en mijn hoofdletters >_>
Op het canadaplein hebben ze een ijsbaan neergegooid sinds gister.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Crazy-Al het volgende:
kunnen we schaatsen?!
edit: sinds wanneer isgaap en niet verbaasd? Oh christ ik snap het al, ik en mijn hoofdletters >_>
Veel plezierquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:46 schreef Crazy-Al het volgende:
OKAY. HET BOEIT ME NIET WIE WAT DOET, MAAR IK GA. Vrienden bellen natuurlijk. Kan me niet missen, 2 meter lang, jeanz, nikiez en een grijze vestjas met een capuchon met grijze blokjes. En lang spikeyhaar. En bril. EN OH MIJN GOD IJSBAAN.
Dat gebeurt gewoon niet, duh.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:45 schreef Dunkie het volgende:
Een ijsdraakje dat gaat schaatsen. Dat is iets om te gaan bekijken! En nee geen nasi. Moet donderdag ook nog wokken. Blegh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hier een nepboompjeCuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:04 schreef Ener-G het volgende:
Voor mij geen kerstbomen dit jaar, de bomen die ik tegen ga komen hangen kokosnoten in ipv kerstballen
nicequote:
Maar jij hebt alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |