abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 november 2012 @ 15:30:18 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119386111
Gewoon elke dag je boerderijtje behandelen, op een gegeven ogenblik krijg je hem vast wel! :D
pi_119386674
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja da's klote :') . Ik maak steeds die pets dood per ongeluk maar deze is ook niet echt makkelijk te halen.
heb er al 3 geoogst inmiddels...
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119386715
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Olment het volgende:

[..]

nou, voor 5k ofzo heb je hem van AH. bij ons is heel AH volgespamd met die pet
5k? 900g komt eerder -O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_119386753
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Olment het volgende:

nou, voor 5k ofzo heb je hem van AH. bij ons is heel AH volgespamd met die pet
400 gold bij ons, juist omdat het AH er vol mee staat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 november 2012 @ 15:45:39 #155
296917 Abby79
Being myself!
pi_119386862
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 15:41 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

heb er al 3 geoogst inmiddels...
Als je ze niet kwijt kunt, ik heb er nog geen, je mag hem best mailen :P
Ik kan hem nu niet eens farmen, iemand nog een goede videokaart voor in een laptop liggen? ;)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_119397731
Wahey! Invincible's reigns op de bmah. Met long staat het bid op 241k. Voor ik ga pitten maar al mn geld erg tegenaan gooien. Zien we wel waar het strand.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119399099
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 19:39 schreef Sjiznit het volgende:
Wahey! Invincible's reigns op de bmah. Met long staat het bid op 241k. Voor ik ga pitten maar al mn geld erg tegenaan gooien. Zien we wel waar het strand.
Succes, hopelijk win je 'm!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119399437
Tja, wordt iets meer dan 450k. Heb nog wat in mn mail zitten van gewonnen auctions. Vermoed dat er wel anderen zijn die meer bieden.



[ Bericht 27% gewijzigd door Sjiznit op 19-11-2012 20:59:03 ]
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119405077
Benieuwd of je 'm wint!

Hier net een guild gekocht op een lvl 85 alt, gelijk wat tabs erbij. Fill all the slots! :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 19 november 2012 @ 21:40:56 #160
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119405144
God...wat haat ik levelen. :') Tracht me horde te levelen, alleen, maar het gaat zooooo traaaaaaag! Alleen maar voor die achievement! :D
pi_119405572
Net die turnip gekocht, 448g viel erg mee. Hij was in de begindagen wel 7-8k.
  maandag 19 november 2012 @ 21:49:20 #163
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119405674
Wedden dat je hem een dezer dagen op je farm nu krijgt! :D
  maandag 19 november 2012 @ 21:54:18 #164
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119406395
Helaas, al overboden. Doorsparen maar :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119407692
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 13:39 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Klopt idd XD

Enchantment Shammy is ook zon mooie die veel mensen verkeerd zeggen :P
Enhancement :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119407775
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:00 schreef Sjiznit het volgende:
Helaas, al overboden. Doorsparen maar :P
Jammer! Maar ik denk dat die op elk realm voor belachelijke bedragen zal weg gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119408694
Had ook niet verwacht dat ik hem met 450k zou krijgen. Maar het was een poging waard.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119409638
Haha, leuk hoor die Trillium Bars :D Net maakte ik er 100, en in m'n laatste 5 kreeg ik achter elkaar x4, x5, x5 procs :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119412026
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Net die turnip gekocht, 448g viel erg mee. Hij was in de begindagen wel 7-8k.
ff gekeken, maar hier is die nog steeds 2k gemiddeld :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119413611
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Wedden dat je hem een dezer dagen op je farm nu krijgt! :D
Ja daar was ik ook al bang voor.

Maar heb al een week of 2 niks geplant op m'n farm. Teveel gedoe elke dag.
pi_119416728
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:21 schreef Maax het volgende:

[..]

Enhancement :D
Precies! ;)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_119416749
quote:
10s.gif Op maandag 19 november 2012 22:56 schreef Blistering het volgende:
Haha, leuk hoor die Trillium Bars :D Net maakte ik er 100, en in m'n laatste 5 kreeg ik achter elkaar x4, x5, x5 procs :D
waarom krijg je zo hoge procs? meeste wat ik tot nu toe heb gezien is x2, heb ik zo'n pech of ben jij gewoon mr. lucky ass
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119417368
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:38 schreef Sjiznit het volgende:
Had ook niet verwacht dat ik hem met 450k zou krijgen. Maar het was een poging waard.
Zoveel Goud voor een mount... in geen 450k jaar imo.

We doen regelmatig icc-25 met wat gasten na de raid, als ie dropt is het leuk , en zo niet , hebben we leuke transmog gear :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_119417800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef Altron het volgende:
Zoveel Goud voor een mount... in geen 450k jaar imo.
Wat zou jij dan met al je goud doen als je zoveel hebt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119417912
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zou jij dan met al je goud doen als je zoveel hebt?
echt hé,
na een standaard lijstje aan mounts/pets ben je met 300k ofzo wel klaar.
nog minimaal 150k verder te verbrasse :P
Geld moet rollen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119418050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zou jij dan met al je goud doen als je zoveel hebt?
Sja , goeie vraag...
Maar ik zou het niet uitgeven aan 1 mount tbh.

Vind 450k gewoon te gek voor 1 item.

Maarja als je een paar miljoen hebt maakt dat denk ik ook niet uit :')
- Djehoetie / Jehuty -
pi_119428029
Eindelijk pandaran ambassador (en een gave mount) *O* *O* *O*
pi_119432033
Wooooo, geen t2 uit BWL deze keer maar wel Asscandy *O* *O* *O*

edit: Alleen geen sword om 'm te 'moggen :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119432375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:21 schreef Olment het volgende:

[..]

echt hé,
na een standaard lijstje aan mounts/pets ben je met 300k ofzo wel klaar.
nog minimaal 150k verder te verbrasse :P
Geld moet rollen
Laat ik dat allemaal al hebben gekocht. De AH spelen en zooi verpatsen is voor mij erg vermakelijk, als bijproduct hou ik daar een hoop goud aan over. Laat ik nou mounts verzamelen en 1+1 is 2.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119437350
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Laat ik dat allemaal al hebben gekocht. De AH spelen en zooi verpatsen is voor mij erg vermakelijk, als bijproduct hou ik daar een hoop goud aan over. Laat ik nou mounts verzamelen en 1+1 is 2.
Damn lucky. AH bespelen lukt me niet, kost me over het algemeen alleen maar. Helaas ben ik ook een verzamelaar qua mounts/pets(/achiemvents) maar ik moet de dure dingen laten staan ;( :'(
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_119437588
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:21 schreef Olment het volgende:

[..]

Damn lucky. AH bespelen lukt me niet, kost me over het algemeen alleen maar. Helaas ben ik ook een verzamelaar qua mounts/pets(/achiemvents) maar ik moet de dure dingen laten staan ;( :'(
Niks lucky aan hoor. Het is bijster simpel. Kijk wat mats kosten voor een item op de AH. Check wat het oplevert, kijk een tijdje of het ook verkoopt en hatsee maken maar. Items flippen doe ik niet, vind dat maar wat kansloos en drijft nodeloos de prijs op van alles.

Wat mensen vaak fout doen is gelijk iets maken en dan niet doorhebben of het uberhaupt verkoopt of niet. Of klakkeloos al die geweldige gold maak dingen nadoen. Dat doet iedereen al, en daarbij is het écht allemaal server dependant. Zo is er iemand op mijn server die al sinds vrijwel het begin van MoP 3 panters op de AH heeft staan. Die dingen verkopen bij ons niet. Gear sowieso is hopeloos, darkmoon decks moet je eigenlijk ook niet aan beginnen. Dat terwijl ik gewoon goed verdien op het kopen van ore, dit smelten en trillium bars ervan transmuten. Op andere servers is het dus precies andersom.

Ben in december vorig jaar een tijd gestopt, heb toen vrijwel al mijn goud weggegeven aan vrienden op WoW. Hield 35k over omdat ik weet dat ik het toch zo weer kan verdienen als het moet. Nu zit ik dus weer op de 450k.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119438824
Echt raar, ik krijg maar niet die Challenge quests met Shado-pan. Waarschijnlijk omdat ik Townlong Steppes nog niet heb afgemaakt met quests ofzo, want heb nog wat quests over.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 20 november 2012 @ 19:51:52 #184
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119438927
malygos solo gaat niet
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_119439104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:27 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Niks lucky aan hoor. Het is bijster simpel. Kijk wat mats kosten voor een item op de AH. Check wat het oplevert, kijk een tijdje of het ook verkoopt en hatsee maken maar. Items flippen doe ik niet, vind dat maar wat kansloos en drijft nodeloos de prijs op van alles.

Wat mensen vaak fout doen is gelijk iets maken en dan niet doorhebben of het uberhaupt verkoopt of niet. Of klakkeloos al die geweldige gold maak dingen nadoen. Dat doet iedereen al, en daarbij is het écht allemaal server dependant. Zo is er iemand op mijn server die al sinds vrijwel het begin van MoP 3 panters op de AH heeft staan. Die dingen verkopen bij ons niet. Gear sowieso is hopeloos, darkmoon decks moet je eigenlijk ook niet aan beginnen. Dat terwijl ik gewoon goed verdien op het kopen van ore, dit smelten en trillium bars ervan transmuten. Op andere servers is het dus precies andersom.

Ben in december vorig jaar een tijd gestopt, heb toen vrijwel al mijn goud weggegeven aan vrienden op WoW. Hield 35k over omdat ik weet dat ik het toch zo weer kan verdienen als het moet. Nu zit ik dus weer op de 450k.
Die trilliums zijn wel enigszins kut. Een stack ghost iron ores is 1 bar, maar een bar kost 29.50g en een stack ores 29g. Maak je an sich wel winst mee, maar je moet volledig op je procs vertrouwen wil je er echt harde cash uithalen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119439197
Bij mij dus 1 stack ore is 40g, 1 trillium is 50+.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_119439246
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
malygos solo gaat niet
Met z'n tweeën gaat moeiteloos. Is het de laatste fase waar je tegen enrage aanloopt of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119439294
OS10+3 ging nét niet op m'n druid, had 300k hp over toen ik werd geganked door die eerste draak die erbij kwam. Binnenkort maar met hunter en tankpet proberen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:01:31 #189
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119439460
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
OS10+3 ging nét niet op m'n druid, had 300k hp over toen ik werd geganked door die eerste draak die erbij kwam. Binnenkort maar met hunter en tankpet proberen.
net geprobeert met mijn mage en solo'd was makkie
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:01:47 #190
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_119439473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met z'n tweeën gaat moeiteloos. Is het de laatste fase waar je tegen enrage aanloopt of zo?
air phase :( waar je op een draakje dps moet gaan doen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_119439543
bestaan er nog trial codes voor een bestaande account ? ( wil mn alt boosten via een inactive account van mijzelf )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_119439626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:02 schreef DJ_ het volgende:
bestaan er nog trial codes voor een bestaande account ? ( wil mn alt boosten via een inactive account van mijzelf )
Scroll of resurrection? Dan heb je een week gratis speeltijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119439697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Scroll of resurrection? Dan heb je een week gratis speeltijd.
mm die heb ik voor t laatst gebruikt toen je een instant 80 boost kreeg.
weet niet of ik daar in aanmerking voor kom.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_119440312
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:05 schreef DJ_ het volgende:

mm die heb ik voor t laatst gebruikt toen je een instant 80 boost kreeg.
weet niet of ik daar in aanmerking voor kom.
Hmm, die versie dan vast niet, maar heel mischien is er weer iets voor als je 3 maanden niet hebt gespeeld?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119440695
Boohoo, die Ink of Dreams ''exploit'' werkt ook al niet op mijn server. Dat je inks koopt voor minder dan 6g p.s. en er dan shoulder enchants van maakt en die vendored voor 18g. Echt een klote economie op Auchindoun!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_119442296
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:26 schreef Blistering het volgende:
Boohoo, die Ink of Dreams ''exploit'' werkt ook al niet op mijn server. Dat je inks koopt voor minder dan 6g p.s. en er dan shoulder enchants van maakt en die vendored voor 18g. Echt een klote economie op Auchindoun!
De roi is mijns inziens ook te laag daarop, die 3 inks verkoop je op de ah voor meer.

Tenzij je er ineens 10k maakt, dan tikt t aan :D

BTW: Wanneer komen die woolcloth bags nou eens :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119442633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, die versie dan vast niet, maar heel mischien is er weer iets voor als je 3 maanden niet hebt gespeeld?
er is een 10 dagen Mop trial, heb die gebruikt :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:04:26 #198
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_119442649
Ik was in niet zo'n goeie bui vandaag, maar toen kwam het moment voorbij waarop ik de raidleader van groep 2 eens te spreken kreeg. :') Ben eventjes los gegaan! :D

Aan het begin van MoP had ik al aangegeven: Je kan mij in groep 2 stoppen, want groep 1 wilt mij toch niet (die zijn iets meer hardcore...)! Vond ie goed.

Daarna heb ik hem nog zeker 2/3 keer gesproken, waarvan de laatste keer anderhalve week geleden. Met de opmerking, ik hoop dat WE binnenkort gewoon een goeie, stabiele groep hebben!

En ik maar invites krijgen op de kalender, die accepten, altijd aanwezig zijn, maar nooit invite worden.

Hij zei vervolgens tegen mij dat ie dacht dat ik het een "agony" zou vinden om met groep 2 mee te raiden. :') Ik werd toch even goed boos (ook om bovenstaande dingen)! :D

Nu heeft ie eindelijk door dat ik al een hele tijd op die raidplek zit te wachten. En ze kunnen mijn dps gewoon heel goed gebruiken. En mocht ik vanavond eindelijk mee. En een boss die ze tot nu toe niet down hadden, in 3 tries down! *O*
pi_119442714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:04 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik was in niet zo'n goeie bui vandaag, maar toen kwam het moment voorbij waarop ik de raidleader van groep 2 eens te spreken kreeg. :') Ben eventjes los gegaan! :D

Aan het begin van MoP had ik al aangegeven: Je kan mij in groep 2 stoppen, want groep 1 wilt mij toch niet (die zijn iets meer hardcore...)! Vond ie goed.

Daarna heb ik hem nog zeker 2/3 keer gesproken, waarvan de laatste keer anderhalve week geleden. Met de opmerking, ik hoop dat WE binnenkort gewoon een goeie, stabiele groep hebben!

En ik maar invites krijgen op de kalender, die accepten, altijd aanwezig zijn, maar nooit invite worden.

Hij zei vervolgens tegen mij dat ie dacht dat ik het een "agony" zou vinden om met groep 2 mee te raiden. :') Ik werd toch even goed boos (ook om bovenstaande dingen)! :D

Nu heeft ie eindelijk door dat ik al een hele tijd op die raidplek zit te wachten. En ze kunnen mijn dps gewoon heel goed gebruiken. En mocht ik vanavond eindelijk mee. En een boss die ze tot nu toe niet down hadden, in 3 tries down! *O*
loot?

Ik ben al de hele avond aan het falen op de discs bij de eerste boss op HoF
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_119442843
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Maax het volgende:

loot?

Ik ben al de hele avond aan het falen op de discs bij de eerste boss op HoF
Op normal zijn die heel voorspelbaar en makkelijk.
Als het heroic is heb ik niks gezegd :X Dan zijn ze een verschrikking.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')