Ik ben benieuwd of je het geld ook echt terug krijgtquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef kossikvassik2 het volgende:
Danku!! Mijn ma heeft al gebeld!
Slotje
Hey, fietsenmaker.quote:
Alleen als Jan Janssen er op gefietst heeft.quote:
Hmm, ik kan hem er wel even 5 minuten op laten fietsen. Hoeveel bied je dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alleen als Jan Janssen er op gefietst heeft.
Zo werkt dat niet, hij moet er meerdere tours mee gewonnen hebben in het verleden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hmm, ik kan hem er wel even 5 minuten op laten fietsen. Hoeveel bied je dan?
Ik heb er een paar zelf georganiseerd, helaas viel hij van zijn fiets. Ik pakte snel zijn fiets. Voor 1500 euro is die van jou !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, hoe moet er meerdere tours mee gewonnen hebben in het verleden.
Nee, laat maar dan. Ik wil geen gestolen spul in de garage hier.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb er een paar zelf georganiseerd, helaas viel hij van zijn fiets. Ik pakte snel zijn fiets. Voor 1500 euro is die van jou !
Later toen ik hem contacteerde, zei hij dat ik hem mocht houden. Hier wat bewijs:quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, laat maar dan. Ik wil geen gestolen spul in de garage hier.
Ik zie niks.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Later toen ik hem contacteerde, zei hij dat ik hem mocht houden. Hier wat bewijs:
Niet als je het zelf overboekt. Alleen incasso's kun je storneren.quote:
Blanke Nederlanders die naar tweepack luisterenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Mijn excuses, hier officieel bewijs.
[ afbeelding ]
Ben Finsquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Blanke Nederlanders die naar tweepack luisterenZinloze inhoud.
Nog erger dan. Dan hoor je naar A-teens te luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nog erger dan. Dan hoor je naar A-teens te luisteren.
Ok! Volgende keer kan zo'n topic beter in WGR.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:51 schreef kossikvassik2 het volgende:
Danku!! Mijn ma heeft al gebeld!
Slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |