Die robot is zo relax iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:26 schreef DeeCruise het volgende:
Toch maar met tweede playthrough bezig, mechromancer dit keer. Toch wel heel andere gameplay dan de zero class, dit gaat een heel stuk sneller.
Vast in welk opzicht?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Darkestrah het volgende:
Jezus, sla helemaal vast tijdens Wildlife Preservation.
Ken je de missie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ken je de missie?Ik heb die missie volgens mij in Co-op gespeeld. Daar is hij al lastig. Het is dat mijn pc er nogal uitligt anders speelde ik hem ff met je mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het echt niet lukt, gewoon een co-op spel joinen met die missie.Coincidence
Makes sense
Only with you
Helaas geen raised levelcap.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus hoe snel brengen ze die DLC uit![]()
20 november krijgen we alweer nieuwe DLC
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vierde itemslot per ongeluk verkocht, weinig trek aan om dat erbij te cheaten. Zijn er nog andere mogelijkheden?
Normaal kun je die gewoon terugkopen bij de machine waar je hem per ongeluk verkocht hebt.quote:
Moet je dat wel meteen doen. Ik kwam er vrij laat achter, lang nadat ik hem verkocht. Ik speel met een vriend de campaign, hij gebruikte hem meteen terwijl ik ermee wachtte.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Normaal kun je die gewoon terugkopen bij de machine waar je hem per ongeluk verkocht hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |