Ram jij of ik hem aan?quote:
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.quote:
Heb je die nog niet uit dan? Oh wacht, het puzzelplaatje zoeken is natuurlijk lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.
Had eergister een biertje mee, maar da's niet zaligmakend. Smaakt toch niet optimaal
Ik denk soms ook, goh laat ik eens rustig wat lezen, maar langer dan 2 minuten ben ik niet bezigquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey, telefoon en Donald duck erbij, schijt heerlijk.
Had eergister een biertje mee, maar da's niet zaligmakend. Smaakt toch niet optimaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ign ?quote:
Beter van wel, zonder jou zijn ze helemaal verloren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
weer ff genoeg plaatjes, anders ga ik mee doen hoor u bent gewaarschuwd
het is wel base vs base hequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
jmarciano
had ik maar een andere gekozen toen ik het spel kocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |