Aldiecraftquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft hier een leuke server dan? Ik zoek eigenlijk gewoon een creative server maar niet een met 1000 man en van die kavels van 100 bij 100 blokken waar je dan wat mag bouwenIk ben Minecraft beginner maar vind survival niet zo leuk eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Jij hebt een groot schermquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Geintje man.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]![]()
Met beginner bedoel ik trouwens meer dat ik geen survival speel. Ik heb minecraft al sinds dat je hem voor het eerst kon kopen in beta toen hij nog 10dollar was
Zodra je eerst een telefoontje gepleegd hebt op je iphone zonder blikken of blozen terwijl je een danoontje mega eet. DAN mag je eventueel op de whitelist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is Minecraft toch ook een beetje?
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodra je eerst een telefoontje gepleegd hebt op je iphone zonder blikken of blozen terwijl je een danoontje mega eet. DAN mag je eventueel op de whitelist.
Van rukken raak je blind.quote:
okquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sis of Mender, gooien jullie om zeven de boel aan? Dan kan ik ongehaast verder schijten
Alles in de naam van handigheid?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sis of Mender, gooien jullie om zeven de boel aan? Dan kan ik ongehaast verder schijten
19 minuten lang schijtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet in de Randstad tijdzone wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |