SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2012 13:33:06 ]
Waar?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al SV een plek gegeven sorry sv
Plaats hem waar nu die vrouw staat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb al pxe, dimens, krul, sv, taexon, lompe..
Om 16:00 zijn FL en ik @ A'dam Centraal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoelaat zijn jullie op A'dam centraal?
Ga zo even snel kijken hoe het met me geld staat... maar 99% kans dat ik maar kom haha
hmm mijn trein staat daar 16:05 als het goed is, zal ik even trein eerder pakken of maken die 5 minuten niks uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Om 16:00 zijn FL en ik @ A'dam Centraal.
Maakt niets uit de pond vertrekt om 16:15.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
hmm mijn trein staat daar 16:05 als het goed is, zal ik even trein eerder pakken of maken die 5 minuten niks uit?
Dan zorg ik dat ik er 16:05 op centraal sta... hebben jullie daar nog een plek afgesproken ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niets uit de pond vertrekt om 16:15.
We appen naar elkaar als we er zijn en dan spreken we af bij een spoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik er 16:05 op centraal sta... hebben jullie daar nog een plek afgesproken ofzo?
Oke is goed, bij deze is het btw zeker dat ik kom...quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
We appen naar elkaar als we er zijn en dan spreken we af bij een spoor.
picsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Snowbells het volgende:
Godver photoshop is niks vergeleken bij mij
Tof dat je komt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke is goed, bij deze is het btw zeker dat ik kom...
moet alleen nog wel even bier halen denk
Heb nog 3 biertjes (:')) en dan een halve fles sambuca.
Maar er was daar een supermarkt toch?
Oke mooi, wat nemen jullie eigenlijk kwa drank enzo mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tof dat je komt!![]()
Ja er is daar een plus zeiden ze.
Ik neem een volle fles rum mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke mooi, wat nemen jullie eigenlijk kwa drank enzo mee?
Wie loopt er straks even mee naar de plus?
Oke mooi, ja die halve fles sambuca is ook meer dan genoeg... moet hem ook echt niet leegdrinken want ik weet wat er dan gebeurtquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik neem een volle fles rum mee.
Daar heb ik wel genoeg aan![]()
Als het goed is moet FL ook nog bier halen dus dan gaan we wel meteen even naar de plus als we het kunnen vinden.
Ja ik heb 2 biertjes voor op de pondquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke mooi, ja die halve fles sambuca is ook meer dan genoeg... moet hem ook echt niet leegdrinken want ik weet wat er dan gebeurtmaar heb liever nog wat extra hertog jan op zak
Beter iets dan nietsquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik neem twee sixpacks bier mee, ik ben een skere boy. Als er te kort is dan haal ik wel wat bij de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |