quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
In die van 60 zater er 4Nog een pasjeshouder
Al zat er in die van 90 ook 3 dingen
Heb er een aan bambino geschonkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:59 schreef Melleyn het volgende:
Oh en de UK stekker niet te vergeten. Kan daar onderhand ook al een webshop in beginnen
Ik zag dat hij er een zocht jaquote:
Naar China vliegen en daar shoppen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Guul het volgende:
Denk dat ik maar gewoon weer ga china-shoppen... stuk goedkoper!
Serieus? Ik heb me daar nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:00 schreef Guul het volgende:
Denk dat ik maar gewoon weer ga china-shoppen... stuk goedkoper!
Haha, hij kwam hem op halenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik zag dat hij er een zocht jaMaar die dingen passen niet door de brievenbus dus het werd een beetje te duur grapje om op te sturen
Die dingen zijn goorquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
Pff mijn moeder is thuisgekomen nu kan ik niet aan de lidil namaak m&m's.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die dingen zijn goorSuikerklontjes
Nooit nagels lakken tijdens een hunt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef essnhills het volgende:
Nagels lakken en typen is niet heel makkelijk te combineren..
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nooit nagels lakken tijdens een hunt!
Slutty nurse?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!
En de box is toch net geweest
Oh wat voorn feest?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar vanavond feest! mijn nagels moeten rood!
En de box is toch net geweest
Koptelefoontjes e.d. zijn niet verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je van plastic-fantastic houdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |