Blaadje. Geen paniek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef CarltonBanks het volgende:
er zit een beetje poep op die bovenste schoen...
Utrecht. Maar heb je eerder Nikes gehad maat 46, dan passen ze zekert.quote:
LOL schoenen verkopen met poep op zoolquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:57 schreef Biogarde het volgende:
Bio was aan het opruimen en vond nog wat Nikies waar hij niets mee doet. In die Nikies heb ik niet de originele zolen, wel de originele box. Collectie van een aantal jaar geleden, nie meer te krijgen nie (nieuw).
Air Max 90:
[ afbeelding ]
Keer of 10 gedragen, niet afgedragen. Zijn supernetjes. ¤50 ex. Bieden mag.
Reebok:
[ afbeelding ]
10 minuten aangehad. Maat 45/5 in Europa. Met je 46 platvoeten kom je erin. ¤35 ex.
Air Max:
[ afbeelding ]
Gedragen, niet afgedragen. Zijn supernetjes ook. ¤35 ex.
Air Max 90:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedragen, niet afgedragen, maar hebben vlekken en de verf op de zolen laat los. Prima om op hard te lopen (zijn verder als nieuw qua loopuren) of om gewoon aan je poten te hebben in je vrije uren. Zijn prima schoentjes. ¤35 ex.
Alles in één koop 130 en dan betaal ik het versturen.
Versturen geen probleem, kosten zijn dan wel voor jezelf. Ophalen Utrecht. Te duur? Niet reageren. Lowballen doe ik zelf wel op MP.
Was al gezegd droeftoeter. Een opgedroogd blaadje en een stukkie tape oid. Zolen zijn schoon.quote:Op maandag 19 november 2012 15:18 schreef party_crasher het volgende:
[..]
LOL schoenen verkopen met poep op zool
US12/EUR46.quote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef Svyatagor het volgende:
Welke US maat zijn deze?
[ afbeelding ]
Goede salesman ben je in ieder geval. De fout begon al bij het maken van de foto toen er nog poep onder zatquote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was al gezegd droeftoeter. Een opgedroogd blaadje en een stukkie tape oid. Zolen zijn schoon.
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |