Wietquote:
Eckte bazen hebben dat uitgeschakeldquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben dat uitgeschakeld
Mg weegschaaltje van dealextreme, zoals alle junks hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Wietben benieuwd hoeveel ik nu elke keer echt krijg, en hoeveel er van ik weg gooi (takjes)
Dan ben je aan het downloaden, word je wakker is je pc gerebootquote:
Ja daar heb ik dan weer minder aan, omdat ik het ook wil gebruiken voor normale dingen (bloem ofquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:13 schreef Waffle het volgende:
[..]
Mg weegschaaltje van dealextreme, zoals alle junks hebben
Ja ik doe m'n pc tegenwoordig wel gewoon uit 's nachts.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan ben je aan het downloaden, word je wakker is je pc gerebootop tyfuh.
If it aint broken don't fix it.
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Nog een kwart bakje ben en jerry's over, heb eigenlijk geen zin meer maar ook geen zin om weer naar de vriezer te lopen
Hehe, eigenlijk zou ik dat ook moeten doen om wat stroom te besparen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik doe m'n pc tegenwoordig wel gewoon uit 's nachts.
Nah echt junk kun je het niet noemen.quote:
Kun je beter een slaappil nemenquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Nah echt junk kun je het niet noemen.
Ik blow alleen voor het slapen gaan omdat je dan echt chill kunt slapen.
Het blowen zelf vind ik niet eens lekker
Nee dat geeft een heel ander gevoelquote:Op vrijdag 16 november 2012 03:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kun je beter een slaappil nemen
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |