met de brommer mag je tenminste nog gas geven ik moet maar trappen met die beentjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik rij er ook alleen op zaterdag mee omdat mijn vader ook een auto nodig heeft, de rest van de week moet ik het doen met de kou op de brommer
krijg je het wel warm vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
met de brommer mag je tenminste nog gas geven ik moet maar trappen met die beentjes.
het wordt steeds kouder dus ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
krijg je het wel warm van
handschoenen,muts, allesquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het wordt steeds kouder dus ik betwijfel het.
Oh ja die is vandaag. Ik ga niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef Oceanview het volgende:
Maar oke op weg naar school daarna eens een kijkje nemen op de nachtbaggermeet.
Handschoenen liggen in mn kast maar ik pak ze pas als het echt koud is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
handschoenen,muts, alles
aah oke, ik heb ze nu echt wel nodig, koude snijdende windquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Handschoenen liggen in mn kast maar ik pak ze pas als het echt koud is.
he hoe oud was je nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aah oke, ik heb ze nu echt wel nodig, koude snijdende wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |