Ja maar ik ben werkeloos.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Oceanview het volgende:
Nou dimmie we verschillen 197% qua posts.
Totdat ze er niet meer op reageert.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoeveel vragen ga je nog stellen.
Ja maar waarom wil je zoveel vragen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totdat ze er niet meer op reageert.
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar waarom wil je zoveel vragen.
Turkquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
I didn't choose thug life, thug life choose me.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
werkelijk waar fantastisch
dat is zo lekker, helemaal met dit weer lekker de kachel aanquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Oceanview het volgende:
Jammer dat ik 17 ben anders mocht ik met de auto naar school.
Niet te hoog dan krijg je het zo benauwd en die geur van warm is zo apart maar in elke auto hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is zo lekker, helemaal met dit weer lekker de kachel aan
Vreemd ja. De geur van kunstmatige warmte. Die geur heb je ook als je boven de kachel met je neus hangt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet te hoog dan krijg je het zo benauwd en die geur van warm is zo apart maar in elke auto hetzelfde.
Ik ben een koukleum dus zet hem altijd op de helft, zo lekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet te hoog dan krijg je het zo benauwd en die geur van warm is zo apart maar in elke auto hetzelfde.
Dat ook maar in iets mindere mate.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vreemd ja. De geur van kunstmatige warmte. Die geur heb je ook als je boven de kachel met je neus hangt.
Hier staat ie standaard op koud maar nu volgens mij in het midden ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum dus zet hem altijd op de helft, zo lekker
Klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar het ruikt wel. Zo vreemd eigenlijk.
ik ging laatst 161 over de snelweg wegpiraat alless!11!11quote:
O mi gado stoere boiiii!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ging laatst 161 over de snelweg wegpiraat alless!11!11
ik rij er ook alleen op zaterdag mee omdat mijn vader ook een auto nodig heeft, de rest van de week moet ik het doen met de kou op de brommerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier staat ie standaard op koud maar nu volgens mij in het midden ja.
Maar helaas ik mag niet alleen rijden dus ik ben gepromoveerd tot de fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |