quote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
gaygay, mijn droomman, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je gaygay, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomman weer terug wil.
niet in openbaarquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef Oceanview het volgende:
gaygay, mijn droomman, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je gaygay, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomman weer terug wil.
oh sryquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet in openbaar
oceanview pls
dat lijkt me beter jaquote:Op donderdag 15 november 2012 23:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ach, vrienden blijven dan?:$
Mijn profiel is ook afgeschermd stiekum, maar ik wil iemand stalken wat nu niet kan Gvdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik stalkte laatst iemand maar toen wilde ik weer stalken en kreeg ik geen toegang meer tot de pagina nu weet ik niet of zij mij door heeft of dat ze het zo ingesteld heeft.
die kun je opetenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar de regen laat alles smelten en er komen chocolade teletubbies
Ik ben ouder dan jouquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijkt me beter ja
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijkt me beter ja
maar de grap is van mij ik stond in de ochtend op en mn mobiel lag ergens verstooid en muziek dat nog afspeelde in bed en toen ik unlockte stond haar pagina open en nu ben ik toch bang dat ik perongeluk een vriendschapverzoek heb verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn profiel is ook afgeschermd stiekum, maar ik wil iemand stalken wat nu niet kan Gvd
omdat er aliens op andere planeten levenquote:Op donderdag 15 november 2012 23:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom zijn we op deze wereld?
zijn wij geen aliens in hun ogen?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat er aliens op andere planeten leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |