quote:HALLO!!!!!!!!!
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:54 schreef blieblie het volgende:
Ben er weer
Werd ff compleet genegeerd dus heb ff de rest van Fok! vermaakt
*zwaait erg enthousiast naar blieblie*
quote:Voor mn eindexamen heb ik ook echt niet zoveel gedaan hoor, tis ook echt iets nieuws voor mij dat studeren, vroeger was dat alleen nodig als je echt een goed cijfer wilde halen, maar nu moet ik wel hard studeren anders haal ik nog niet eens een 5.
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:57 schreef mamamiep het volgende:[..]
Das wel heel erg veel ja. Ik ben echt niet zo lang bezig, voor mijn examen (HAVO) ben ik denk ik in totaal zoiets bezig geweest. Daar had ik ook wel iets meer voor kunnen doen, maar ik heb het gehaald zonder veel moeite en met gewoon gemiddelde cijfers.
quote:Ben je er nog???
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:54 schreef blieblie het volgende:
Ben er weer
Werd ff compleet genegeerd dus heb ff de rest van Fok! vermaakt
quote:Ik leer ook nu pas een beetje studeren. Dat had ik vroeger ook, gewoon ff doorlezen en een 7/8. Als ik wel ging leren had ik een 5
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:58 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Voor mn eindexamen heb ik ook echt niet zoveel gedaan hoor, tis ook echt iets nieuws voor mij dat studeren, vroeger was dat alleen nodig als je echt een goed cijfer wilde halen, maar nu moet ik wel hard studeren anders haal ik nog niet eens een 5.
quote:Naja, het ging hier over school
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:56 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Genegeerd? Hier?
S ff kijken of er nog ergens anders gezellig is.
Tot de volgende keer, en Barb, nog ff doorzetten!! Succes
quote:Chello werkt niet altijd mee
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:58 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Ben je er nog???
quote:Ja, dat moeten jullie met zijn allen toch even snel afleren hoor, vinnik helemaal niet leuk
Op zaterdag 24 augustus 2002 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
Ja dat viel mij ook al op, gebeurd wel vaker als Barb net weg is gegaan
quote:Jij hebt der geen last van
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:08 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, dat moeten jullie met zijn allen toch even snel afleren hoor, vinnik helemaal niet leuk
quote:In de AH dan
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:10 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar was wel een gemene plek om te gaan staan.
quote:Ja, daar heb ik wel last van. Ik voel me er niet zo prettig bij om bestempeld te worden als "polulair"(hoewel dat woord hier niet gebruikt is). Heeft te maken met het 1e jaar van Fok! en met de chat, waar ik heel goed met een aantal mensen overweg kon, die dus heel enthousiast werden als ik binnenkwam. "Newbies" zagen dat en dachten dat het zo hoorde, dat je er dan bij hoort als je zo doet. Met als gevolg dat ik me nergens meer kon vertonen zonder dat "the crown bananas went".
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:09 schreef blieblie het volgende:
Jij hebt der geen last van
Ondertussen doet men weer normaal tegen me, maar ik blijf er altijd een beetje moeite mee houden als men iets toeschrijft aan mij, waar ik niks mee te maken heb. Dat er minder wordt gepost als ik wegga, of dat sommigen speciaal voor mij hier komen (denk aan Arcee bijvoorbeeld), vind ik best moeilijk, omdat er dan altijd nog iemand hier zit in een ineens leeg topic wanneer ik weg ben en er ineens anderen ook niet meer posten (al dan niet toevallig).
Klinkt allemaal heel zwaar zoals ik het zeg, en ik bedoel het ook wel wat luchtiger, maar ik heb liever gewoon dat iedereen lekker door blijft gaan waar hij/zij mee bezig is, of ik er nu wel of niet ben.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:10 schreef blieblie het volgende:
Ey, maar was wel een gemene plek om te gaan staan.
Ik stond je stiekum op te wachten
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:20 schreef Barb het volgende:Ojaa, en nu massaal ineens niet meer reageren hé!
Zoals ik al poste, je bent gewoon altijd heel aanwezig
.
Dwz, heel veel posten, heel roze usericon, en sorry je krijgt veel aandacht. Das nu eenmaal zo. Moet je niet mee gaan zitten
.
quote:Jaah dacht ik al
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:16 schreef Barb het volgende:[..]
Ik stond je stiekum op te wachten
Ik ben me al een paar keer de klaplazarus geschrokken omdat ik de deur openzwaaide en zij net voorbij kwam.
Eik best weird ![]()
Kortom, ik hou niet zo van ongeplande ontmoetingen
quote:Dan weet je meteen hoe ik me voelde een paar weken geleden in de Altstadt
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:26 schreef blieblie het volgende:
Kortom, ik hou niet zo van ongeplande ontmoetingen
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:27 schreef Barb het volgende:[..]
Dan weet je meteen hoe ik me voelde een paar weken geleden in de Altstadt
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:30 schreef blieblie het volgende:Dacht dat je het wist
![]()
Maar ach, ik heb je verder met rust gelaten
quote:Dan moet je ook bij het tandpastarek gaan staan bellen
Op zaterdag 24 augustus 2002 22:34 schreef just me het volgende:
* just me is net half uurtje terug van boodschappen doen in de AH maar is niemand tegengekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |