quote:Kijk, dat is de instelling!! Ik zou willen dat ik dat wat vaker had!!
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:21 schreef Barb het volgende:[..]
Ik niet, want ik weet dat het gaat lukken. Voel aan mijn bui en humeur dat ik supergeconcentreerd kan gaan werken vanavond. Heb bovendien eindelijk eens rust in mijn kont en mijn hoofd staat op standje aangenaam. Gaat helemaal goed komen hier, you'll see. Over een uurtje ga ik beginnen, tot ie tijd mag ik nog lekker rommelen. En ik mag van mezelf niet weg, voordat het af is, dus al ben ik pas om 3 uur vnnacht klaar, ff vieren zal ik het!
quote:En dat is maar goed ook!
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:21 schreef blieblie het volgende:
Dat was overigens het enige wat ik meegekregen heb van jullie gesprek
quote:Wat niet is, kan nog komen. 'k Ben dan wel geen man, but sure honey, i got balls
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:23 schreef ikke_ook het volgende:
Kijk, dat is de instelling!! Ik zou willen dat ik dat wat vaker had!!
quote:*proest*
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:25 schreef Barb het volgende:
En dat is maar goed ook!Al die ranzige gesprekken over sex, klaarkomen en verschillende standjes zijn ook eigenlijk geen supermarktmateriaal
quote:Joh, moek je een keer bellen als je in de AH staat
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:25 schreef Barb het volgende:[..]
En dat is maar goed ook!
Al die ranzige gesprekken over sex, klaarkomen en verschillende standjes zijn ook eigenlijk geen supermarktmateriaal
Pfff, sex en klaarkomen is voor mietjes
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:30 schreef blieblie het volgende:
Pfff, sex en klaarkomen is voor mietjes
*mietje is*
Got to go, mijn ma staat op de stoep. Gegroet U Eindhoven-e.o.-aren. Zij die gaan, groeten U
quote:Dag Barb
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:32 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
![]()
*mietje is*
Got to go, mijn ma staat op de stoep. Gegroet U Eindhoven-e.o.-aren. Zij die gaan, groeten U
quote:Ik weet van nix
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:33 schreef ikke_ook het volgende:
Hoe staat het met ons meetinkje? Wordt dat nog wat volgende week zondag
quote:Nou, bij deze dan....
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:35 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik weet van nix
quote:Wij wensen je veel plezier met je moeder
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:32 schreef Barb het volgende:[..]
![]()
![]()
*mietje is*
quote:ikke_ook gaat meer vertellen??
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:35 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Nou, bij deze dan....
quote:Nee, er is namelijk niks meer bekend, als jullie nou mee helpen denken, wat we kunnen doen, en of jullie present zullen zijn... dan ga ik even eten en ben ik strax nog wel ff terug
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:37 schreef blieblie het volgende:[..]
ikke_ook gaat meer vertellen??
quote:Oven is voorverwarmd, maar daar heeft mijn huisgenote ff mooi gebruik van gemaakt
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:37 schreef ikke_ook het volgende:
* ikke_ook hoort zn pizza in de oven schreeuwen!! tot later allemaal!
quote:Kwistet half wel (_Mal_
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:38 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Nee, er is namelijk niks meer bekend, als jullie nou mee helpen denken, wat we kunnen doen, en of jullie present zullen zijn... dan ga ik even eten en ben ik strax nog wel ff terug
Zit ik me daar helemaal te stressen dat ik 5 sept. niet red, stellen ze het 2 weken uit!!!!
En heb ik daar de halve wereld al laten weten dat ze 5 sept. een feestje hebben en dus de 6e met een kater in bed liggen, kan ik iedereen weer af gaan bellen!!!
Dat ze dat dan ook ff aan mij laten weten zeg. Pfffff, stelletje eikels daaro
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2002 19:56 schreef Barb het volgende:
Nou ja zeg. Word ik zojuist gebeld door een studiegenoot. Vertelt ie dat school de diploma-uitreiking heeft verzet naar 19 september ivm administratieve rompslomp!!Zit ik me daar helemaal te stressen dat ik 5 sept. niet red, stellen ze het 2 weken uit!!!!
En heb ik daar de halve wereld al laten weten dat ze 5 sept. een feestje hebben en dus de 6e met een kater in bed liggen, kan ik iedereen weer af gaan bellen!!!
Dat ze dat dan ook ff aan mij laten weten zeg. Pfffff, stelletje eikels daaro
Jemig ikke_ook wat loop je je toch te bemoeien met Barbs studie
quote:Ja, dat weet ik zeker. Moet het ook gewoon maandag doen, dat tentamen. Maar daar gaat het me ook niet om. Ik vind het waardeloos dat ik dit via via te horen krijgen en dat ze op school zeiken over deadlines en dan zelf zoiets gewoon maar besluiten. Hoezo meten met 2 maten?
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:04 schreef ikke_ook het volgende:![]()
Weet je wel zeker dat je niet lang daarvoor alles af moet hebben??
Jemig ikke_ook wat loop je je toch te bemoeien met Barbs studie
![]()
quote:Dat is inderdaad een beetje vreemd van je school ja. Maar ja, zo zijn alle scholen toch?
Op zaterdag 24 augustus 2002 20:05 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, dat weet ik zeker. Moet het ook gewoon maandag doen, dat tentamen. Maar daar gaat het me ook niet om. Ik vind het waardeloos dat ik dit via via te horen krijgen en dat ze op school zeiken over deadlines en dan zelf zoiets gewoon maar besluiten. Hoezo meten met 2 maten?
quote:Ow, hmmm ja, en Barb? Wat vind jij ervan?
Op zaterdag 24 augustus 2002 18:49 schreef blieblie het volgende:[..]
Kwistet half wel (_Mal_
) maar ik weet nog nie ofk er zin in heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |