abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 21:30:23 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_349721
Vanavond maar weer eens gekeken, want ik begon medelijden te krijgen met de mensen die erin zitten.

Wat meteen opviel is dat de rol van Koen groter en groter geworden is.
Wat is die man een intrigant, waar vermoedelijk iedereen intrapt omdat hij zo'n open en eerlijk gezicht heeft.

Dat iedereen in de bus hem nog niet heeft uitgekotst is mij onduidelijk.
Ik denk omdat de man zo'n onschuldige uitstraling heeft men het gewoon niet wil geloven.

Wat verder opvalt is dat de belgen toch wel erg naar elkaar toetrekken.

Ook dat is een teken dat de groep zich in tween gaat splitsen, met alle gevolgen van dien.

Het zal dan ook veel makkelijker zijn om iemand eruit te stemmen, je zou eerder een front maken tegen de anderen.

Zeker als er geld op het spel staat zijn mensen rare wezens.

Voor de rest lijkt het wel of de groep een beetje aan elkaar gewend is, zelfs Ruth heb ik zo nu en dan eens rustig zien doen.

Alleen 1 vraag?
Iedereen loopt in truien en lange broeken, en Mariska in bikini.....waarom????????

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 26 september 2000 @ 21:46:34 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_362498
Wat grappig, nog steeds van pas
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_362521
Mariska Dijk (haar volledige naam) trekt nou eenmaal nogal graag de aandacht naar haar toe!
Haar ouders hebben een cafe/restaurant "de Potpourri" in Lemelerveld. Het schijnt zelfs dat ze met Bart uit BB1 op vakantie is geweest ! (dit heb ik uit zeeeer betrouwbare bron)
pi_362976
quote:
Op 26 september 2000 21:55 schreef Robinhood het volgende:
Het schijnt zelfs dat ze met Bart uit BB1 op vakantie is geweest ! (dit heb ik uit zeeeer betrouwbare bron)
Is bekend, en dat heeft uitgebreid op o.a mijn site gestaan ( http://debus.mediahits.nl/bus-archief-003.htm ) en Bart kwam er zelf op zijn eigen fan site bij Het Net mee naar buiten

R@b http://debus.mediahits.nl

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 26-09-2000 23:20]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_367455
quote:
Op 26 september 2000 21:55 schreef Robinhood het volgende:
Het schijnt zelfs dat ze met Bart uit BB1 op vakantie is geweest ! (dit heb ik uit zeeeer betrouwbare bron)
Je bedoelt Bart uit BUS1. De Bart uit BB1 valt niet op dit soort types. (wie wel? bel voor het RIAGG 0908-4598)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')