Ik kan de lamp wel vervangen. Maar hij gaat helemaal niet meer aanquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef AdBlocker het volgende:
Er was een topic hierover op Tros Radar. Je kan de lamp niet vervangen. Dus je moet bij Philips aankloppen of weggooien. Sterkte.
Begint er idd wel op te lijken. Belachelijk, een wekker van 80 euro ofzoquote:
Nee een dag! "Grap" mislukt!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
heeft een nachtje doorgetrokken, moet even tot rust komen
Oké!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef Life2.0 het volgende:
ik probeer het morgen nog een keer!
Oh, dubbeltje, eerste rang, blijkt tweede rang, dus kut, en nu piepen?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Begint er idd wel op te lijken. Belachelijk, een wekker van 80 euro ofzo(niet dat ik dat ervoor betaald heb)
maar van italianen weet je dat ze stuk gaan, daarom rijd je er alleen met mooi weer meequote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, dubbeltje, eerste rang, blijkt tweede rang, dus kut, en nu piepen?
Ook Ferrari's gaan gewoon stuk hoor.
Van Brabanders weet je dat ze werken tot 11-11, zodra dat achterlijke carnaval de kop opsteekt heb je er edn halfjaar niks meer aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar van italianen weet je dat ze stuk gaan, daarom rijd je er alleen met mooi weer mee
Dank! Hij doet het weer! Knopje over het hoofd gezien!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:40 schreef Osiris024 het volgende:
Resetten dat ding !!!
If the appliance does not work properly, remove the plug from the wall socket and then reinsert the plug into the socket. If this does not solve the problem, press the reset button on the bottom of the appliance to reset the display to the factory default settings.
Graag gedaan, ik heb hetzelfde gehad met mijn lampquote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dank! Hij doet het weer! Knopje over het hoofd gezien!
Wat een onzinquote:Op donderdag 15 november 2012 21:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, dubbeltje, eerste rang, blijkt tweede rang, dus kut, en nu piepen?
Ook Ferrari's gaan gewoon stuk hoor.
ah je trollt wat, nevermind vorige postquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Van Brabanders weet je dat ze werken tot 11-11, zodra dat achterlijke carnaval de kop opsteekt heb je er edn halfjaar niks meer aan.
Echte Wakeuplighters onder elkaarquote:Op donderdag 15 november 2012 23:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik heb hetzelfde gehad met mijn lamp
*boks*quote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Echte Wakeuplighters onder elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |