Of je nu een legendary op MPL1 of MPL10 vind. De stats zullen hetzelfde zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef DemonRage het volgende:
Op Monster Power 1 een legendary vinden is mèh
Dat het een Echoing Fury met 1226 dps is, is best oke
Je realiseren dat er een socket op zit, is
Dat ding enthousiast de AH op slingeren voor 100 M is
Daarna realiseren dat het eigenlijk wel een hele vette upgrade is voor je monk is (hoewel fear een kutstat is voor een melee char die het van Life on Hit moet doen)
Hem uiteindelijk verkopen en netto 85 M binnen harken is toch wel
Nu m'n amulet nog met +62 all res, +7% att.spd, +42% crit.dmg, +6,5% crit.ch voor een miljoentje of 20? 30? 40?
linkje naar profiel met gear?quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef DemonRage het volgende:
Monk geüpgrade, beetje tanky build met snelle, harde non-crit klappen:
59k dps (crit ch en crit dmg zijn nog default )
+10% crippling wave dmg
28k hp
5k armor
3012 dex (goed voor 50,1% dodge ch)
±2180 life on hit (i.c.m. 2.15~2.20 aps)
±1625 life per second
±825 all resist (met OWE)
(en ik gebruik natuurlijk Mantra of Conviction + Overawe voor wat extra power)
Maar dan blijf je er achteraan teleporteren, het halve level door.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef stefanhaan het volgende:
Fear is helemaal geen kut stat op een monk. De meeste monks gebruiken op hu Lmb attack de teleport rune. Waardoor je gewoon naar je target teleport elke 3e hit.
Zelfs op barbs is die stat niet verkeerd, want je WW'd toch gewoon door de mob packs.
Dan doe je te weinig DMGquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan blijf je er achteraan teleporteren, het halve level door.
Klopt, maar ik ben pas 3 dagen lvl 60 oid. zit rond de 25k dmg maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan doe je te weinig DMG
Ik vind het wel een fijne WW proc op mijn barb. Extra vorm van DMG mitigation waardoor je net wat meer life regained dan anders.
Dan zal het eerder irritant zijn dan handig jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben pas 3 dagen lvl 60 oid. zit rond de 25k dmg maar.
Maar met MPL0 gaat het flink rap, dus maar een tijdje gear farmen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan zal het eerder irritant zijn dan handig ja
Heb ook EF gehad met me monk. Heel irritant. Had m juist gekocht voor hogere mp lvls. Dus dan ben je langer bezig met hitten, en als ze dan wegrennen is t rete irritant. Ook grote kans dat je daardoor nog een ander E tegelijk tegenkomt. O lagere mp, speel ik met sun keeper, vanwege 45% MFquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef stefanhaan het volgende:
Fear is helemaal geen kut stat op een monk. De meeste monks gebruiken op hu Lmb attack de teleport rune. Waardoor je gewoon naar je target teleport elke 3e hit.
Zelfs op barbs is die stat niet verkeerd, want je WW'd toch gewoon door de mob packs.
Waarom is op MP1 een legendary vinden eigenlijk meh?quote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef DemonRage het volgende:
Op Monster Power 1 een legendary vinden is mèh
Dat het een Echoing Fury met 1226 dps is, is best oke
Je realiseren dat er een socket op zit, is
Dat ding enthousiast de AH op slingeren voor 100 M is
Daarna realiseren dat het eigenlijk wel een hele vette upgrade is voor je monk is (hoewel fear een kutstat is voor een melee char die het van Life on Hit moet doen)
Hem uiteindelijk verkopen en netto 85 M binnen harken is toch wel
Nu m'n amulet nog met +62 all res, +7% att.spd, +42% crit.dmg, +6,5% crit.ch voor een miljoentje of 20? 30? 40?
Probeer het eens op ML10quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Killaht het volgende:
Ik ben nu weer een weekje begonnen met Diablo, maar wat een verschil. Het spel is "te makkelijk" geworden eigenlijk. Was inferno voorheen onmogelijk, nu sla ik mijn weg doorheen als een grasmaaier die het gras maait met mijn barb.
Wat is deze?quote:
Ja, waar het eerst de intentie was om inferno praktisch unsoloable te maken ligt de focus nu op 'efficient and fast farming' .quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef Killaht het volgende:
Ik ben nu weer een weekje begonnen met Diablo, maar wat een verschil. Het spel is "te makkelijk" geworden eigenlijk. Was inferno voorheen onmogelijk, nu sla ik mijn weg doorheen als een grasmaaier die het gras maait met mijn barb.
Nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben die uberversies van de bosses in the Infernal Machine eigenlijk hogere droprates dan normale bosses? Of is het gewoon zinloos tijdverdrijf om die sleutels te farmen en dan een übertje te doen?
Dus eigenlijk alleen maar doen als je een hellfire ring wilt?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
Maar hoe hoger het MPL, hoe hoger de kans op een extra drop.
Yup.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alleen maar doen als je een hellfire ring wilt?
Wel jammer dat het qua drops en exp niet loont om echt goed op hogere MP te kunnen spelen.quote:
Hoezo? Elke extra MP zorgt weer voor meer mf en exp bonus toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel jammer dat het qua drops en exp niet loont om echt goed op hogere MP te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |