die bamboo zijn wel redelijk prijzig toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef OhNoes het volgende:
Foto wil niet lukken, dan maar zo:
50E box
Skype USB Phone ()
Altec Lansing MZX106W (oordopjes)
Xsight TOUCH (universele afstandsbediening, doos is verrot en ligt in stukjes)
Air Live-5F (fast (100mbps ) ethernet switch)
DeLonghi Grill
Wacom Bamboo CTH661
5 tijdschriften
Kan je lekker gaan tekenen.quote:
Das een tablet toch? Geen naviquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef OhNoes het volgende:
Camera en navigatie kan hij misschien wel verkopen, maar dan houdt hij zelf niks over
Ik zag net 70 staan, maar is een model uit 2009 of 2008 ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef bambino het volgende:
[..]
die bamboo zijn wel redelijk prijzig toch?
Hmm.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef OhNoes het volgende:
Foto wil niet lukken, dan maar zo:
50E box
Skype USB Phone ()
Altec Lansing MZX106W (oordopjes)
Xsight TOUCH (universele afstandsbediening, doos is verrot en ligt in stukjes)
Air Live-5F (fast (100mbps ) ethernet switch)
DeLonghi Grill
Wacom Bamboo CTH661
5 tijdschriften
Ja is een tablet, zou ik best willen een tablet. Hoewel ik hoop op de 1clickbuy tv.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef bambino het volgende:
Krijg net een SMS van en vriend van me, die wil mijn grill overkopen.
Die van facebook foto
Ik stuur terug, dat is niet de mijne
Maar OhNoes als je hem wilt verkopen kan ik misschien wat regelen
Heb trouwens dezelfde ooit gekregen voor kerstmisvind het niet echt goed ding voor tosti's
Ik heb em nogquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef OhNoes het volgende:
[..]![]()
Voor hoeveel heb je hem toen verkocht dan?
Dat van mij mag hij kopen hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:42 schreef bambino het volgende:
Krijg net een SMS van en vriend van me, die wil mijn grill overkopen.
Die van facebook foto
Ik stuur terug, dat is niet de mijne
Maar OhNoes als je hem wilt verkopen kan ik misschien wat regelen
Heb trouwens dezelfde ooit gekregen voor kerstmisvind het niet echt goed ding voor tosti's
Dus dat is een soort tosti/wafelijzer apparaat of wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb em nog
Gebruik hem alleen voor tosti's 1 keer per maand ofzo
Maar jij woont zeker niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat van mij mag hij kopen hoor.
Mijne is een iets ander model, maar je kunt hem ook gebruiken als Vlees grill, alleen doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
[..]
Dus dat is een soort tosti/wafelijzer apparaat of wat?
Als ik een flinke goeie doos heb en het zit mee geef ik je die gril voor de verzendkosten. Als ik er een krijg en ik heb echt een doos waarbij je naar iedereen kan wijzen en vettig kan lachen.quote:
Okéquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:
ik een flinke goeie doos heb en het zit mee geef ik je die gril voor de verzendkosten. Als ik er een krijg en ik heb echt een doos waarbij je naar iedereen kan wijzen en vettig kan lachen.
Ben je trouwens wel blij met je doos? Zou je hem nog eens bestellen als je wist wat je zou krijgen? (als je dus precies die zelfde doos zou krijgen als je nu gekocht hebt.)quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef OhNoes het volgende:
[..]![]()
Voor hoeveel heb je hem toen verkocht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |