Gewoon wereldvedettes en de meesten zelf opgeleid of jong gevormd.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Tja..1986 het volgende:
En hoezo dit rijtje? Allemaal bij ajax gespeeld ja, dat snap ik, maar is er nog meer overeenkomst? Scoren bij debuut misschien?
ze voetbal(l)(d)en.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:08 schreef Tja..1986 het volgende:
En hoezo dit rijtje? Allemaal bij ajax gespeeld ja, dat snap ik, maar is er nog meer overeenkomst? Scoren bij debuut misschien?
Fischer een wereldvedette?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon wereldvedettes en de meesten zelf opgeleid of jong gevormd.
Aanstaande. Heel de wereld zat achter hem aan als grootste talent van europa. Welke club koos ie ? .......quote:
Zo jammer dat ie jarenlang het pispaaltje was.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:13 schreef Apekoek het volgende:
Seedorf, grootste baas uit het rijtje.
Nope. Na Bergkamp.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:13 schreef Apekoek het volgende:
Seedorf, grootste baas uit het rijtje.
Cruijffie niet meegemaakt ?quote:
Twee keer 'wat'. lelijke zin.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nope. En verder vind ik hem wat persoonlijkheid betreft wat matig.
Ajax blijft denk ik Ajax. 1995 was al niet verwacht. Maar het wordt steeds moelijker.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zouden we over 20 jaar nog zo'n rijtje kunnen maken met spelers van nu zeg maar? Ik betwijfel het...
Kan natuurlijk wel maar of het dan net zulke wereld vedettes zullen zijn...?
VdV is en was een grootheid in Engeland en Duitsland.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef muzas het volgende:
Fischer, en deels VdV in dat rijtje is een belediging voor ieder ander die er in staat.
Iemand die de 90 minuten niet volhoudt hoort niet in 1 adem genoemd te worden met Seedorf, Bergkamp, v. Basten, etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
VdV is en was een grootheid in Engeland en Duitsland.
Succes met helden als Ruud Heus, John de Wolf, Ed de Goeij en Gert Meijer.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Iemand die de 90 minuten niet volhoudt hoort niet in 1 adem genoemd te worden met Seedorf, Bergkamp, v. Basten, etc.
Om over fischer nog maar te zwijgen. Een naar trekje van veel ajacieden om iemand die 2 keer leuk speelt als de nieuwe messias te zien. Boilesen was hét nieuwe wereldtalent op linksback terwijl ie een handvol wedstrijdjes maar heeft gespeeld. Davy Klaassen was de nieuwe v. Basten.
Talent maakt geen grootheid. Helpt om 't te worden.
Dus je wilt serieus een jongetje van 18, wat zijn wedstrijden voor ajax op 1 hand kan tellen al 'eren als wereldspeler'?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Succes met helden als Ruud Heus, John de Wolf, Ed de Goeij en Gert Meijer.
Bij Ajax eren we wereldspelers.
Nee, een volwasssen man die een tatoäsie op heel zijn rug neemt van John de Wolf de valsspeler is serieus te nemen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus je wilt serieus een jongetje van 18, wat zijn wedstrijden voor ajax op 1 hand kan tellen al 'eren als wereldspeler'?
Dat geeft een indicatie van hoe serieus jouw posts te nemen zijn.
Dat kunnen ze nog steeds allemaal zijn Tong...quote:Op donderdag 15 november 2012 11:27 schreef tong80 het volgende:
De enige Ajacied die John de Wolf serieus neemt is in de darkroom.
Van Heelquote:Op donderdag 15 november 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog steeds allemaal zijn Tong...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |