SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het moeten weten toen mensen begonnen over Ambi's krullen!!!
Hoezo dit?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had het moeten weten toen mensen begonnen over Ambi's krullen!!!
Ayca, ablan sana kurban olsun.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Ayca het volgende:
Oke ik geef toe. Eigenlijk is het mijn zus maar dat durfde ik niet te zeggen. No offence sis
Weet ik toch.. Maar ik kon de link ff niet leggenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca heeft ook een bos krullen.
Niets. Had ik even zin in, fascist.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met mij, kiro?
Oh oke.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik toch.. Maar ik kon de link ff niet leggen
Ost.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Niets. Had ik even zin in, fascist.
Jwt.. Druk...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Ik wil niet vervelend doen maar waarom was je niet op m'n verjaardag?
Sigaret... Daar snak ik naar. Ik ga zo slapen, want ik trek de zin niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke.
Heb je zin in pepermunt lokum? Lekker men.
Ik heb er weleens aan gedacht om te roken omdat die pepermunt sigaretten mij zo lekker leken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sigaret... Daar snak ik naar. Ik ga zo slapen, want ik trek de zin niet meer.
Even sporten kan je ook goeddoen, push-ups, sit-ups en squats zullen wel voldoende zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sigaret... Daar snak ik naar. Ik ga zo slapen, want ik trek de zin niet meer.
zijn ze ook wel, soms.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht om te roken omdat die pepermunt sigaretten mij zo lekker leken.
Bleghhhh, die waren juist zo vies!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb er weleens aan gedacht om te roken omdat die pepermunt sigaretten mij zo lekker leken.
Nee, ga zo slapen... Heb het nu even heel moeilijk. Maar ben wel enorm enorm trots op mezelf.Morgen weer rennen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Even sporten kan je ook goeddoen, push-ups, sit-ups en squats zullen wel voldoende zijn.
van eentje word je niet verslaafd.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms wil ik ze echt proberen.Maar ben te bang om verslaafd te raken.
'quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms wil ik ze echt proberen.Maar ben te bang om verslaafd te raken.
ik rook ook click. Omnomnom.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef xminator het volgende:
Voornamelijk die met click! Die zijn vet, click je zo en krijgen ze een heerlijke pepermunt smaakje.
Omg!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben verslavingsgevoelig mensen.
En mensen die roken stinken.
Klopt.. Mijn haar ruikt nu heerlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben verslavingsgevoelig mensen.
En mensen die roken stinken.
Wtf roken zij, zware van nelle ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Vooral als ze net gerookt hebben.. en dan ook nog eens tegen je praten.
Voor niet-rokers ruikt het echt zwaar en vies.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wtf roken zij, zware van nelle ofzo
Hoeveel rook je gemiddeld per dag?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik stink er niet van. Nooit klachten over gehad ook.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
Bestaat er pepermunt tabak voor de waterpijp? Nooit kunnen vinden namelijk.........niet dat het wat uitmaakt overigens. Mijn moeder heeft mijn waterpijp weggegooid.
Ik was vandaag thuis dus 0.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoeveel rook je gemiddeld per dag?
Ekt dom jij, je moet doen alsof je een roker bent. Deed ik ook altijd.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Ayca het volgende:
Wat ik wel kut vond toen ik werkte dat rokers meer pauze kregen.
Oke..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze vond het rommel..
Het was kleine, mini, voor mezelf alleen.
Een ding, als je thuis rookt, blijft de lucht echt heel lang hangen. Ik deed het weleens met de raam wijd open maar de lucht bleef zeker 2 weken hangen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke..
Ja zo een wil ik ook kopen
JFM waar kan ik dat halen in roffa?
Beter stop je ook met die paar sigaretten dan. Wat heb je er aan als je geen kettingroker bent.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was vandaag thuis dus 0.
Op school 2-3 max
Op werk niet,want dat kan niet
Is alleen wanneer ik echt zenuwachtig, of boos ben .quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beter stop je ook met die paar sigaretten dan. Wat heb je er aan als je geen kettingroker bent.
Idd.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heel vies. Gaat in je gordijnen en dekbed hangen.
Ik mag thuis die waterpijp echt niet gebruiken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd.
Het is dat mijn kamer op de zolder is, anders had ik het nooit kunnen doen.
Beste is gewoon buiten in de tuin, na een BBQ ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik mag thuis die waterpijp echt niet gebruiken.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Ayca het volgende:
Hmm zet m wel gewoon op vensterbank en rook uit raam dan
Hahahaha wat een bazenfoto dit!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Ayca het volgende:
Kwam deze foto net tegen van opa (+nichtje). Wat een baas was het toch, hij werd nooit boos op onsdie wasknijpers
echt sadistische kleinkinderen waren wij
![]()
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Ayca het volgende:
Kwam deze foto net tegen van opa (+nichtje). Wat een baas was het toch, hij werd nooit boos op onsdie wasknijpers
echt sadistische kleinkinderen waren wij
![]()
[ afbeelding ]
Haha ja van vaderskantquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Krullenbolluk zit echt in de familie bij jullie, zeg.
Zoekresultaten op Hozan Besir geven aan dat hij Koerd is, dus lijkt mij Kurmançi.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Foto's![]()
Sorry dat ik het gesprek onderbreek, maar iemand enig idee in welke taal vanaf 1:50 wordt gezongen? Het lied begint en eindigt in het Turks.
Hij heeft zelfs een Wikipedia-pagina.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoekresultaten op Hozan Besir geven aan dat hij Koerd is, dus lijkt mij Kurmançi.
Veelste nieuwerwets, foto's uit den oude doosch graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nichtje.
Niet quoten a.u.b. Ik verwijder 'm zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wou even een soortgelijke foto posten.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:
Veelste nieuwerwets, foto's uit den oude doosch graag.
Haha, ja, beetje te enthousiast aan de chocopasta gezeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
TM, ik schrok even van de tweede foto. Dacht dat het een wond was.
Lieve overgrootopa.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wou even een soortgelijke foto posten.
Maar ehm, here you go:
Overgrootopa en oma
[ afbeelding ]
Oma
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het niet verkeerd, dat meisje heeft een pretbek die eendjes ook hebben.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Lieve overgrootopa.Oma heeft blauwe ogen?
Die kinderen!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Babamin anneannesi met oom ernaast.
[ afbeelding ]
Overgrootopa (helemaal links), opa en ooms
[ afbeelding ]
Vader is jongetje linksboven, tante meisje links. Verder weet ik niet.
Hippies.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Babamin anneannesi met oom ernaast.
[ afbeelding ]
Overgrootopa (helemaal links), opa en ooms
[ afbeelding ]
Vader is jongetje linksboven, tante meisje links. Verder weet ik niet.
Denkt het nietquote:Op donderdag 15 november 2012 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die kinderen!
En dragen ze geen salvars bij jullie daaro?
Awww..quote:Op donderdag 15 november 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
Niet quoten ajb, ik wil hem zo verwijderen (privacy van papa en broertje).
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Denkt het nietzie ze bijna nooit als ik er ben en op foto's ook niet.
quote:
Ja. O zamanlar baya yakisikliymisim, demi?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
@bilge hahah jongetje links is doodsbang volgens mij
Oh dan trek ik mijn hartje terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:57 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ik niet, mijn broertje heeft groene ogen. Aan vaderskant heeft 75% van de familie groene/ blauwe ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje. Kon nu even alleen deze oude foto vinden.
Tombiş.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Zusje. Kon nu even alleen deze oude foto vinden.
We lijken redelijk op elkaar, ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef Bortecinem het volgende:
Je zusje lijkt op jou, TM. Op die foto iig.
Nu iets donkerder, maar nog steeds lichtbruin.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef Ayca het volgende:
Awh. Heeft je zusje nogsteeds dezelfde haarkleur?
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 22:08:08Oruç tutucam diye sahura kalkp, götü yemeyince "niyet etmedim ki
" diyenler vard. Allah'a feyk atlr m olm. Allah bunu yer mi amck. reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 15:35:12Amına koyim biz 90'larda 2000 li yıllar için uçan araba falan hayal ederdik, adamlar kalkmış ördek sikiyor. reageer retweet
Moet gelijk aan wat vriendinnen denkenquote:Op donderdag 15 november 2012 06:18 schreef Weissman het volgende:
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 22:08:08Oruç tutucam diye sahura kalkp, götü yemeyince "niyet etmedim ki
" diyenler vard. Allah'a feyk atlr m olm. Allah bunu yer mi amck. reageer retweet
Ik ga ook denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo maar eens naar de Primark, niet zo'n zin maar soms moet je mee
Hebben jullie ook een dagje vrij of andere indrukwekkende plannen?
4 dagen vrijquote:Op donderdag 15 november 2012 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo maar eens naar de Primark, niet zo'n zin maar soms moet je mee
Hebben jullie ook een dagje vrij of andere indrukwekkende plannen?
Je kan mij herkennen aan de jas met bontkraag en een grote geborduurde Turkse vlag op de achterkant, tot straks!quote:
looooll..quote:Op donderdag 15 november 2012 06:23 schreef Weissman het volgende:
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 14-11-2012 om 15:35:12Amına koyim biz 90'larda 2000 li yıllar için uçan araba falan hayal ederdik, adamlar kalkmış ördek sikiyor. reageer retweet
en niet ervoor ?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:15 schreef Turquaz52 het volgende:
ufff ik heb zo'n verlangen na een massage..
Nee er na..quote:
jewaittog allochtoonquote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan je na en naar door elkaar halenje hoort het verschil toch?
Ik ben limburger, naar gebruiken we amper, vrijwel altijd na..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:43 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan je na en naar door elkaar halenje hoort het verschil toch?
Waar uit limburg..?quote:
Deze chick die weetquote:
Vraag maar een Jale, Weiss of Xmin..quote:
Aan Weissquote:Op donderdag 15 november 2012 15:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vraag maar een Jale, Weiss of Xmin..
Teminste 1 fokker die mij heeft gebeld om beterschap te wensenquote:
Seni ben aradim toen ik in zaandam wasquote:
Ons laatste gesprek duurde welgeteld 10 minuten askimquote:Op donderdag 15 november 2012 15:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bel Turq vaak om zijn zwoele stem te horen. En dan hang ik gelijk op
Zwaar lage toon..quote:
Hij is zo lief, hij stelde mij voor -omdat ik mijn rechterhand niet meer kan gebruiken- de zijne te lenen wanneer ik het wou..quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef xminator het volgende:
Dat wil ik een keer diep in de nacht doen.
Nou dan hebben wij de gay gevonden van het turken op fok topic.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is zo lief, hij stelde mij voor -omdat ik mijn rechterhand niet meer kan gebruiken- de zijne te lenen wanneer ik het wou..
Nerden cikti bu..?quote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dan hebben wij de gay gevonden van het turken op fok topic.
biosilk. Bleek dat ze van zelfde bedrijf kwamenquote:
Haha je hebt die tester erbij gekregen he?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Heb ook een nieuwe liefde: Issey Miyake L'eau D'Issey Florale.
Je kon kiezen en hebben beiden van Issey genomen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha je hebt die tester erbij gekregen he?
Cool.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je kon kiezen en hebben beiden van Issey genomen.
Nooriyon usagum..quote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Turquaz, wist niet dat wij hemseri waren.
Olur.. Waar kom je vandaan uit NL dan..?quote:
Warum kans du nicht..quote:
Geen idee maar jullie zijn wel de meest relaxte moslims en dat is Birquote:Op donderdag 15 november 2012 18:38 schreef Ambipur het volgende:
Ben ik nou de enige alevi hier, trouwens?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee maar jullie zijn wel de meest relaxte moslims en dat is Bir
Veel Turken trouwens bij de Primark in Zaandam, niks geen negers of Mocros
Helaas! Ik ben al weg, nog even voorbereiden op morgen naar de Sjoel voor de Shabbat met Weissquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef xminator het volgende:
Ha, mijn vriendin is ook @ primark zaandam nu. Zal haar even vragen of ze een autistisch ogende jongen kan zien daar.
Hai iesgoei jonguh.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Slimme jongen, die xminator. Tebrikler.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
Slimme jongen, die xminator. Tebrikler.
Zal je net zien, een ketting is zo sterk als de slechtste schakel, probeer voortaan een groepje met slechts Turken te regelen, cum laude is dan de standaard.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:05 schreef xminator het volgende:
Thanks! Darisi sizin basiniza!
Wat wel jammer is dat ik voor de tentamen dus een 8,6 heb behaald (afgerond een 9 zou dat geweest zijn), maar door een cijfer voor zo een kutverslagje (wat in groepsverband gemaakt dient te worden) kom ik uit op een 8
Zat met mocro's, dan is het vragen om problemen hè. Volgende periode volbloed Turken only, dan summa cum laude behalen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
, een ketting is zo sterk als de slechtste schakel, probeer voortaan een groepje met slechts Turken te regelen, cum laude is dan de standaard.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Zat met mocro's, dan is het vragen om problemen hè.
Zijn toekomst pogen te verstieren met lage cijfers en Turkse groentemannen beroven is ook niet zo netjes maar dat let de MacroMocro zeldenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet zo netjes van X.
Vorige keer ging je ook zoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:20 schreef xminator het volgende:
We zijn maar aan het grappen, als je dat niet inziet...
Goede grappen zijn net als baklava de tweede keer goed pruimen hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vorige keer ging je ook zo
Wablief?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vorige keer ging je ook zo
Is allang besproken hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ah ja, was even vergeten dat vragen over haar afkomst taboe zijn.
Waarom doe je zo moeilijk dan? Geef gewoon antwoord.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is allang besproken hoor.
Waarop?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom doe je zo moeilijk dan? Geef gewoon antwoord.
Uhm, niet in het bijzonder, nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan is het mooi dat je daarop valt he
Er zijn er maar weinig die dat doen lijkt mij zoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, niet in het bijzonder, nee.
Eerst Turk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef xminator het volgende:
Vraagje wat uit de denkwijze van JFM komt.
Eerst moslim dan Turk of eerst Turk dan moslim?
Is dit je kip/ei vraag ?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef xminator het volgende:
Vraagje wat uit de denkwijze van JFM komt.
Eerst moslim dan Turk of eerst Turk dan moslim?
Het is nooit aan geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is dit? Is het uit tussen Ambi en TM?
Dat is toch je denkwijze? Je mag niet slecht over Marokkanen praten omdat het je moslim broeders zijn, wij zijn één enzoquote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is dit je kip/ei vraag ?
.........quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is nooit aan geweest.
Ik begrijp het als er een persoon van een bepaalde afkomst je niet zin om een tal van redenen. Maar iedereen over een kam scheren vind ik ook weer zoiets. Vooral omdat je juist soort saamhorigheid moet tonen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is toch je denkwijze? Je mag niet slecht over Marokkanen praten omdat het je moslim broeders zijn, wij zijn één enzo.
Daar heb je een punt, maar in het vervolg als je zoiets leest kan je ook een bericht anders bekijken dan meteen negatief te oordelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik begrijp het als er een persoon van een bepaalde afkomst je niet zin om een tal van redenen. Maar iedereen over een kam scheren vind ik ook weer zoiets. Vooral omdat je juist soort saamhorigheid moet tonen.
Maar ik snap dat het een grapje was en wanneer ik bepaalde types zie, dan denk ik ook van: please wat is dit.Probeer er wel op te letten enzo.
Komt omdat je het eerder zei. Dat zei ik ook eerstquote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar in het vervolg als je zoiets leest kan je ook een bericht anders bekijken dan meteen negatief te oordelen.
Waarom zou ik mensen gaan haten via internetquote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Komt omdat je het eerder zei. Dat zei ik ook eerst![]()
maar ik hou op. Anders ga je me voor de meet al haten.
Neuh, om de waarde van TM te vergroten heb ik hem aandacht gegeven, nu mijn missie volbracht is, distantieer ik mij weer van TM.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is dit? Is het uit tussen Ambi en TM?
Is oven lekkerder of ze koken?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:02 schreef Bilge het volgende:
Je kunt ze ook gewoon koken. Eerst een klein gaatje maken, dan zo'n 6 minuten koken en eten maar.
Ik vind van wel. Als je kestane lust, is de kans groot dat je dit ook wel mag. Maar ja, zoet, je moet er van houden.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb al een paar keer zo'n zakje zien staan, maar iedere keer dacht ik, bosver.. Smaakt dat?
Tuurlijk skeet, ik voeg naast de zure ballen de kastanjes toe..Herinner me even tot die tijd!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi neem voor me mee naar de meet
Had jij nou die rainbow ding besteld?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef xminator het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze gereed dan, haal ze eruit.
Je hebt wel gaatjes gemaakt in de kastanjes toch?
Zag het net pasquote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef xminator het volgende:
Ow, dacht al dat je die bedoelde maar wist niet dat je ibood in de gaten hield.
Nee joh is niets voor mij, koop alleen de ibood box daar in de hoop iets goeds te krijgen of door te verkopen.
Het is de hunt, hele tijd nieuwe spulletjes.
aaah, dat je dat hebt onthouden!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:12 schreef xminator het volgende:
Je was toch bang in het donker? Zo een regenboog maakt het dan lekker vrolijk enzo.
sen yersin oglumuquote:Op donderdag 15 november 2012 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En anders bied ik mij wel aan.
aaaw lief. Wanneer wil je beginnen. Ik zal koken voor jequote:Op donderdag 15 november 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben dol op kinderen. Met alle liefde zelfs, voor niets.
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
aaaw lief. Wanneer wil je beginnen. Ik zal koken voor je
Nee, heb wel geoefend op al mijn neefjes en nichtjes. Ik kan ze wassen, luier verschonen, voeden, in slaap krijgen, spelletjes spelen, ze disciplineren, ze vermaken etc etc.quote:
hem cocuk bakican hem yemek, en dat voor niets?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]You name it! Nee hoor, ik kan zelf ook koken!
voeden en in slaap krijgen, als dat je lukt binnen 1 dag anlindan operimquote:Op donderdag 15 november 2012 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, heb wel geoefend op al mijn neefjes en nichtjes. Ik kan ze wassen, luier verschonen, voeden, in slaap krijgen, spelletjes spelen, ze disciplineren, ze vermaken etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |