SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen lapo meer, nooit meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
Goed bezig FL en haal die Leila uit de OP![]()
Zorg er voor dat AppelCake niet de lapo heeft.
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kaap niks, want ik had de lapo.
Jij kaapt zelf ook altijd dus hjb.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil geen lapo meer, nooit meer.
En als ik hem heb kapen jullie toch.
Ja ouderen gaan voor hequote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil geen lapo meer, nooit meer.
En als ik hem heb kapen jullie toch.
o, op mijn iphone zag ik dat ik hemquote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kaap niks, want ik had de lapo.
Ik kaap niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij kaapt zelf ook altijd dus hjb.
Exuses aanvaard.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o, op mijn iphone zag ik dat ik hem
had alleen dan word de pagina niet automatisch verversd.
mijn excuus
Meid toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kaap niet meer.![]()
Das al lang geleden.
& ik ben pas geleden nog gekaapt,
Verversd?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
o, op mijn iphone zag ik dat ik hem
had alleen dan word de pagina niet automatisch verversd.
mijn excuus
geloof het of niet maar mijn autocorrect deed datquote:
Nee, je meent het?!?!?!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ok is Engels dit is een Nederlands forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |