abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119219109
Sinds 2 jaar ongeveer heb ik zachte lenzen welke ik elke maand verwissel.
In het begin heb ik er nooit echt last van gehad, maar de laatste tijd valt het me op dat mijn ogen s'avonds steeds vaker erg moe zijn.

Zou het misschien met de lenzen te maken kunnen hebben?
Ik heb wel eens geprobeerd een dag geen lenzen te dragen (ook zonder bril) wat natuurlijk ook vermoeiend is, maar aangezien ik maar -1 en -1,5 of zo heb is dit nog wel te doen.
Als ik een dag geen lenzen in heb gehad lijkt het wel alsof mijn ogen niet zo moe zijn.
Dit is natuurlijk lastig te controleren omdat dit niet wil zeggen dat ik beter geslapen heb de nacht er voor of zo.

Als ik s'avonds de lenzen uit doe na een dag lijkt het ook wel of mijn ogen blij zijn dat de lenzen er uit gaan.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
  woensdag 14 november 2012 @ 22:28:31 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119220061
Protip: neem meer zuurstofdoorlatende lenzen. Works wonders. Verder zou het goed kunnen dat het door de lenzen komt. Spring eens langs bij de opticien
Laffe huichelaar
pi_119222948
Maakt het uit of je met je maandlenzen in de eerste week zit of in de laatste week?

Ik had er ook last van, toen ben ik van maandlenzen naar tweeweeklenzen gegaan en dat was een hele opluchting. De contactlenzen waren wel van een ander merk, dus dat had misschien ook invloed

Ik raad deze lens aan: http://www.lenson.nl/optix-aqua-p-180.html
pi_119222985
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Protip: neem meer zuurstofdoorlatende lenzen. Works wonders. Verder zou het goed kunnen dat het door de lenzen komt. Spring eens langs bij de opticien
Dit ja :Y
pi_119225676
Heb op het moment deze lenzen: http://www.lenson.nl/biofinity-p-156.html
Ze zouden goed zuurstof doorlatend moeten zijn. Binnenkort toch maar eens bij de opticien langs.
  donderdag 15 november 2012 @ 08:10:07 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119228456
Ik denk in ieder geval zeker wel dat het door je lenzen komt. nog betere zuurstofdoorlatende lenzen, of gewoon overstappen naar week of daglenzen zal waarschijnlijk wel uitkomst bieden. dat weet de opticien het best. je kan ook nog verkeerde sterkte hebben.

Maar he, je moet er ook wel rekening mee houden dat je gewoon plastic in je ogen duwt. je ziet er beter door, maar het zal altijd ongemakkelijker blijven dan lensloos.
Laffe huichelaar
pi_119228705
Ik doe vaak een rustdagje.. Op zondag ff geen lenzen in maar brilletje op. Door dit schema nog nooit problemen met gehad met zachte lenzen.
Dit is een Signature....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')