abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:27:28 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_121033087
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:09 schreef Breuls het volgende:
Pompadour :D
Sophia Myles O+.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 13:26:11 #227
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121034031
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 18:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Tennant had wel meer de neiging om wat te beginnen met zijn geliefdes als Doctor Who. Madame de Pompidou heeft ook een tijdje getennant. :+
Hij had toch al een relatie met haar voor die aflevering werd opgenomen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 1 januari 2013 @ 14:25:39 #228
244933 trovey
Nachtoele
pi_121035255
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij had toch al een relatie met haar voor die aflevering werd opgenomen?
Zou best kunnen. ;) Hij wisselde ,volgens mij, toen nogal vlot. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:44:40 #229
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121064820
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin woensdag 2 januari 2013 @ 21:44:41 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121088071
Novum doet een spuitje elf: Doctor Who vereeuwigd op postzegels

Ik heb de afbeelding maar even toegevoegd. En gecorrigeerd dat de genoemde acteurs de rol van "Doctor Who" spelen, want dat is natuurlijk niet zo. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121135066
Ik heb nu pas de kerstspecial gekeken aangezien ik met Kerst familiaire etentjes had en daarna op vakantie was.
Wat een gave aflevering, met heel leuke personages. Ik vond dit sowieso de beste kerstaflevering die Moffat heeft geschreven, want die van de afgelopen twee jaar vond ik te kinderachtig. Deze zag er heel mooi uit en ik ben heel benieuwd waar Clara nog meer op zal duiken en wat voor mysterie er achter haar schuil gaat. Ze heeft in ieder geval in één aflevering me al overtuigd dat ze minstens zo tof is als Amy & Rory. (Dat vond ik ook heel leuke companions, maar ik vond het niet heel erg dat ze stopten, want het had wel lang genoeg geduurd)
Vanaf nu ga ik Doctor Who ook volgen op het moment dat het uitgezonden wordt (ik kwam er vorige maand achter dat er alweer 6 afleveringen van het nieuwe seizoen waren uitgezonden). Heeft iemand al enig idee wanneer de tweede helft van dit seizoen gaat beginnen?
  Admin vrijdag 4 januari 2013 @ 09:07:09 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121140998
In april. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Designer vrijdag 4 januari 2013 @ 14:47:03 #233
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_121152348
duurt lang ;(
🐙
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:27:52 #234
244933 trovey
Nachtoele
pi_121154164
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
duurt lang ;(
Voor je het weet is het al weer zover joh. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121161481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:44 schreef Breuls het volgende:
Novum doet een spuitje elf: Doctor Who vereeuwigd op postzegels

Ik heb de afbeelding maar even toegevoegd. En gecorrigeerd dat de genoemde acteurs de rol van "Doctor Who" spelen, want dat is natuurlijk niet zo. :P
Mooi zo *O*

Nieuwe intro met Matt Smith gezicht is wel tof(1ste keer sinds Survival serial uit 1989!) en Tardis console room is fabulous :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 04-01-2013 18:33:36 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 22:08:16 #236
64288 Bensel
Ladderzat
pi_121171289
net nog even gekeken, het viel me op dat 1 van de redenen waarom dat hij gestopt zou zijn met het redden van het universum zou zijn dat het universum er niets om geeft dat het gered zou worden.

Daarbij kreeg ik het idee dat Cara Oswin Oswald weleens een 'kado' kan zijn van het universum. een bedankje als het ware. Sowieso zitten er nu veel verwijzingen naar 50 jaar doctor who in deze afleveringen, de vijanden (denk aan the great intelligence network die ineens de kop opsteekt), zijn medestanders, de nieuw intro, de retro look van de binnenkant van de Tardis enz. Dit zou daar heel goed in kunnen passen als rode lijn in het verhaal van dit seizoen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_121178837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Bensel het volgende:
net nog even gekeken, het viel me op dat 1 van de redenen waarom dat hij gestopt zou zijn met het redden van het universum zou zijn dat het universum er niets om geeft dat het gered zou worden.

Daarbij kreeg ik het idee dat Cara Oswin Oswald weleens een 'kado' kan zijn van het universum. een bedankje als het ware. Sowieso zitten er nu veel verwijzingen naar 50 jaar doctor who in deze afleveringen, de vijanden (denk aan the great intelligence network die ineens de kop opsteekt), zijn medestanders, de nieuw intro, de retro look van de binnenkant van de Tardis enz. Dit zou daar heel goed in kunnen passen als rode lijn in het verhaal van dit seizoen
Dit is eigenlijk chronologische voorloper van de 2 classic serial met Great Intelligence. :P
pi_121230065
Clara is op dezelfde dag jarig als de eerste uitzending van Doctor Who (als ik wikipedia mag geloven):



Dat kan vast geen toeval zijn!
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 17:13:56 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121231086
Dat is inderdaad geen toeval. Zeker niet omdat we het jubileumjaar zijn ingegaan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:13:00 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_121236456
Truukje van moffat zodat wij daar iets achter gaan zoeken :Y
pi_121237124
Ik denk gewoon dat ie de significantie (jubileumjaar en al die dingen) niet kon laten en dat we er maar weinig achter moeten zoeken. Rode haring, zogezegd. :P
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 21:08:00 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121243692
Welnee, het is gewoon een leukigheidje.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_121244706
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:08 schreef Breuls het volgende:
Welnee, het is gewoon een leukigheidje.
"Maar," zei de doorgewinterde Moffat-kenner, "wat als het toch geen leukigheidje was, maar toch iets echts, zoals de andere Doctor in Flesh and Stone?"

Moffat moet onderhand weten dat op elke slak die hij schrijft zout wordt gelegd, dus ga ik er vanuit dat hij de nod niet kon laten, maar dat ie er verder ook niets mee doet. (Omdat geboortedatumgeklooi leuk is, maar niet Moffat's stijl).
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_121245058
Billie Piper (Rose dus) was van de week bij The Graham Norton Show. Op de vraag of Rose terugkwam voor de 50ste verjaardag van Doctor Who reageerde ze wat warrig maar het kwam erop neer dat ze was niet was gevraagd.

De ook aanwezig acteur/presentator Frank Skinner bleek erg Who fan te zijn en had Billie bij de omtmoeting eerder die dag per ongeluk Rose genoemd :D.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 23:20:29 #245
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121252500
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:21 schreef Omentuva het volgende:

[..]

"Maar," zei de doorgewinterde Moffat-kenner, "wat als het toch geen leukigheidje was, maar toch iets echts, zoals de andere Doctor in Flesh and Stone?"

Moffat moet onderhand weten dat op elke slak die hij schrijft zout wordt gelegd, dus ga ik er vanuit dat hij de nod niet kon laten, maar dat ie er verder ook niets mee doet. (Omdat geboortedatumgeklooi leuk is, maar niet Moffat's stijl).
Hij kan er heus wel iets mee doen, maar het is maar een datum he? Het is goed mogelijk dat die datum in-story iets gaat betekenen, en dat hij dat gebruikt om de significantie van de datum te benadrukken. Maar op dit moment zoek ik er zelf niks achter; als er een plan is merken we het wel.

Iedere andere 'eenvoudige' schrijver had die datum namelijk ook kunnen kiezen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 6 januari 2013 @ 23:22:48 #246
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_121252613
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef Karstman het volgende:
Billie Piper (Rose dus) was van de week bij The Graham Norton Show. Op de vraag of Rose terugkwam voor de 50ste verjaardag van Doctor Who reageerde ze wat warrig maar het kwam erop neer dat ze was niet was gevraagd.

De ook aanwezig acteur/presentator Frank Skinner bleek erg Who fan te zijn en had Billie bij de omtmoeting eerder die dag per ongeluk Rose genoemd :D.
Ik denk dat seizoen zeven mid-zomer stopt en daarna het team met specials komt om het jubileum te vieren. (Niet gebaseerd op informatie; gewoon een gokje.) Als die nog niet geproduceerd zijn is Piper nog nergens voor gevraagd, wellicht. Maar Rose weer terug laten komen is wellicht wat overkill; ze is al op een memorabele manier vertrokken, op een originele manier weer teruggekeerd en eigenlijk is haar verhaal gewoon afgelopen.

Ik zou wel Jack weer willen zien, en Mickey en Martha. Die kunnen ook op een redelijk natuurlijke wijze terugkeren in de verhaallijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 7 januari 2013 @ 00:11:12 #247
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_121254694
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik zou wel Jack weer willen zien, en Mickey en Martha. Die kunnen ook op een redelijk natuurlijke wijze terugkeren in de verhaallijn. :)
:Y :Y :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_121284460
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat seizoen zeven mid-zomer stopt en daarna het team met specials komt om het jubileum te vieren. (Niet gebaseerd op informatie; gewoon een gokje.)
Dat zou geniaal zijn. Zeker met allerlei terugkerende companions. Rose hoeft niet per se, is voor mij toch wel afgerond eigenlijk. Jack zeker wel. Wat eerdere doctors misschien?
Zeer benieuwd wat ze voor ons in petto hebben...
pi_121284832
Binnenkort weer tijd om deze serie op te pakken. Breuls, je gaf een keer een overzicht van kijkvolgorde Doctor Who/Torchwood/Specials. Kun je die hier nog een keer neerplanten voor me? O-)

En zijn er mensen die het smartphone spel van Doctor Who hebben geprobeerd? Ik ben er net aan begonnen maar vind het systeem best tof :)
  maandag 7 januari 2013 @ 20:38:40 #250
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_121285098
Die volgorde zou eigenlijk in de OP moeten komen, er wordt best vaak naar gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')