Haha, lijkt me best vet op zich.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik werd gister gevraagd of ik voor 11eu per uur zwarte piet wil spelen.
Ja, jij zou meteen die zak strooigoed opetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, lijkt me best vet op zich.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, jij zou meteen die zak strooigoed opeten
Hoe kan het dat er jongens in dat topic zijn die dit vet vinden? Is toch gay as fuck.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe SLVR's
En dit ook, the fuck, als ik zo een gozer zou zien dan zou ik eerder zeggen dat die geen geld voor mooie kleren heeft.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:47 schreef vault_tec het volgende:
Alt j was tof gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Supreme hoodie
cancer bats shirtje
APC brakka
Vans x metallica half cabs
Eensch. Eerste went full homo + lelijk, tweede tryhard met zogenaamd hippe merken + lelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kan het dat er jongens in dat topic zijn die dit vet vinden? Is toch gay as fuck.
[..]
En dit ook, the fuck, als ik zo een gozer zou zien dan zou ik eerder zeggen dat die geen geld voor mooie kleren heeft.
I don't even get this shit.Wat is jullie mening?
Eensch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vond dit zo'n spange post dat ik 'm ook gewoon hier ga posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat onderste ding is echt een classic geworden bijnaquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eensch. Eerste went full homo + lelijk, tweede tryhard met zogenaamd hippe merken + lelijk.
Die eerstequote:Op vrijdag 16 november 2012 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh wat waar? Of bedoel je Yuri_Boyka? Nu je 't zegt, hij heeft de link naar het profiel van diegene weggeëdit iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
dwc bij die pics only quotes heb je zeker je edit truuk gebruikt ofniet
Wauw, haar staat het echt 12x minder sexy dan de chick die ik posttequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Maisnon het volgende:
http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsa8361
Vas iets voor jou misschien? Of zal ik hem dan maar halen
Johquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, haar staat het echt 12x minder sexy dan de chick die ik postte.
Do it. En pics posten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:05 schreef Maisnon het volgende:
http://store.americanapparel.net/product/?productId=rsa8361
Vas iets voor jou misschien? Of zal ik hem dan maar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |