Lambrusco tussen Canei en Martini stoppenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Canei, Lambrusco, Martini Bianco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou alleen van droge witte wijn G, en Martini smaakt gewoon fucking sjemisch
Een echte vent stookt zijn eigen likeur.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
een echte vent eet een gistende tros druiven ipv wijn te drinken
didn't read lol, bullshit lol.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lambrusco tussen Canei en Martini stoppen. Dat is als Kempi, Opgezwolle en Gers Pardoel. Of 2Chainz, Jay-Z en Waka Flocka. Of Kia, Ferrari en Hyundai
.
Ook de docu over Moonshiners op Discovery channel gezien?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een echte vent stookt zijn eigen likeur.
This recipe is part of prison folklore to the extent it was described in detail in a famous poem called Recipe For Prison Pruno by prison poet Jarvis Masters. Using nothing but the poem for reference, I proceeded.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:57 schreef Ishimaru het volgende:
een echte vent eet een gistende tros druiven ipv wijn te drinken
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHAHA.
I had to fight hundreds of thousands of years of human evolution and instinct to get down the first swallow. Even with my nose stuffed with toilet paper, my first instinct was to vomit out what my lizard brain told me was deadly poison.![]()
http://www.moderndrunkard(...)/11-03-jailhouse.htm
When Id fought and gagged my way through half the first pint, my stomach started rebelling. I could imagine what it was thinking: Great God, were being poisoned! And, get a load of this shit, the fucker keeps sending more down! Are we committing suicide? Did I miss a fucking meeting?
Causale verband tussen de olijfolie en de kanker mis ikquote:Op donderdag 15 november 2012 22:08 schreef Ishimaru het volgende:
Peniskanker door olijfolie in piemel
Da fuq
Wat ik niet snap ik waarom die kill niet naar de huisarts ofzo is gegaan toen ie een infectie opliepquote:Op donderdag 15 november 2012 22:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Causale verband tussen de olijfolie en de kanker mis ik. #hbo
hoe is de kwaliteit? geen fake?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice ik zie dat Batman TDKR in 1080p te downloaden is. Werd tijd.
Nope, maar ik ben vroeger wel eens in Frankrijk bij zo een wijnboer geweest die zijn eigen likeur stooktequote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook de docu over Moonshiners op Discovery channel gezien?
1080p, staat er toch.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe is de kwaliteit? geen fake?
Jij bent gewoon een fucking noob. Altijd Spotnet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geep, er zijn toch fucking veel mensen die er fake versies opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |