SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Ishimaru op 15-11-2012 20:48:52 ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:41 schreef Ishimaru het volgende:
TT past perfect bij mij
Laatste X-Men is best goed.Ojaaaa! First Class was ik bijna vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
SPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
SPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past hierbij.
Kan niet wachten tot The Wolverine uitkomt in 2013 en in 2014 X-men days of future past.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ojaaaa! First Class was ik bijna vergeten![]()
quote:Damn zie in een advertentie hiernaast leuke schoenenkutreclamebalk op fok
adblockersSPOILER: the fuccc?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehequote:
Komt er nog een Wolverine?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot The Wolverine uitkomt in 2013 en in 2014 X-men days of future past.
[..]
adblockers
The Wolverine: The Wolverine (2013) - IMDbquote:Op donderdag 15 november 2012 21:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dwc die een Monty Python filmpje post... plottwist.
[..]
Komt er nog een Wolverine?EN NOG EEN XMEN
![]()
[ afbeelding ]
Netals mijn zelfgefixte biefstuk met champignons in Boursin met aardappelkroketjes en snijbonenquote:
Waar is de Fernandes???quote:Op donderdag 15 november 2012 21:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Netals mijn zelfgefixte biefstuk met champignons in Boursin met aardappelkroketjes en snijbonen.
[ afbeelding ]
2013 wordt een bazen jaar qua films:quote:
Saka sakaquote:Op donderdag 15 november 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk zeg maar even dat het aardappelkroketjes zijn voordat Vas opmerkt dat biefstuk met vissticks een rare combo is.
Nice 300 en Hangover toegevoegd aan mijn lijstje:quote:Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
2013 wordt een bazen jaar qua films:
• Iron man 3
• The Hangover III
• Man of Steel
• Despicable Me 2![]()
• The Wolverine
• 300: Rise of an Empire
• Sin City: A Dame to Kill For
The bourne legacy valt vies tegen vergeleken met de vorige delen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice 300 en Hangover toegevoegd aan mijn lijstje:
The Bourne Legacy
Django Unchained
Killing Season
The Wolf of Wall Street
42
Kick-Ass 2
Oh ik zie al dat die uit is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
The bourne legacy valt vies tegen vergeleken met de vorige delen.
Nee, jij.quote:
Jammer dat het altijd uitgemolken shit word.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beter maken ze een Project XXX ofzo. Gewoon een vervolg.
Zonde van je tijd, 2 1/2 uur jason bourne dit, jason bourne dat... maar geen voortgang in het verhaal zelf.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh ik zie al dat die uit is.Nevermind dan.
Zal jou 's uitmelkenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Jammer dat het altijd uitgemolken shit word.
Eerst de Sopranos afkijken (13 eps te gaan) en daarna beginnen met Boardwalk Empire.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zonde van je tijd, 2 1/2 uur jason bourne dit, jason bourne dat... maar geen voortgang in het verhaal zelf.
Nee man, Cloverfield was awesome. Kan niet wachten op deel 2. Alleen is er amper wat bekend over deel 2quote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal jou 's uitmelken.
Care overigens, Project X was voor mij één waas van awesome.
Ik heb een onwijze achterstand met series. Moet echt minder films gaan kijken en meer seriesquote:Op donderdag 15 november 2012 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eerst de Sopranos afkijken (13 eps te gaan) en daarna beginnen met Boardwalk Empire.Series -> films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |