nee nerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas en CB zijn gisteren naar een ONZ meet geweest zag ik.
CB na meet met Sala en Phanto in Melkweg: "huhu nooit meer meeten met Vas"quote:
lees die post van leell over wat hij dieptriest vindt. Dan weet je genoegquote:
O rly?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lees die post van leell over wat hij dieptriest vindt. Dan weet je genoeg
SPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Link?Lees vanaf hier: ONZ / Nachtbaggerbijeenkomst (16-17 november) - AmsterdamSPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Assessment vind ik ook wel een goeie, sowieso wel een mooi woord, maar er zit ook ass inquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Competentiemanagement is een goede tweede.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Assessment vind ik ook wel een goeie, sowieso wel een mooi woord, maar er zit ook ass in.
Geeft niet, jullie zijn weer goed voor andere dingenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij eenvoudige schoenenlappers bedrijven nou eenmaal geen wetenschap.
Ervoor zorgen dat jij dat kan blijven doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Geeft niet, jullie zijn weer goed voor andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat jij dat kan blijven doenjij hebt ons dus meer nodig dan andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenreplyquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eindig vooral levens. Een familietraditie.
Jullie eten mensen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eindig vooral levens. Een familietraditie.
TeleG represent. Geen zin om foto te spiegelen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesur
quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:09 schreef krioro het volgende:
[..]
TeleG represent. Geen zin om foto te spiegelen.
[ afbeelding ]
Oke, cool.quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
CB na meet met Sala en Phanto in Melkweg: "huhu nooit meer meeten met Vas"
CB jaar later na KLB SC Facebook meet met Gridlok en Chai "haha hai Vas, geintje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |