quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
stoned ballen/aan je pik slingeren.
Hemels
Oestrogeen 4 life.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
lkr borstjes getraint
SPOILER: 'eigen risico'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
Nog nooit op TheYNC geweest zeker?SPOILER: 'eigen risico'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wie zegt iets over het happen of onthouding? Ik heb gewoon een zeer hoog libido. Aangezien t niet nonstop raak kan zijn moet ik maar pakken wat in handbereik is (pun intended)quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:17 schreef JackieBrown het volgende:
Why is he not getting any dan?
Zelf gekozen voor onthouding of happen de visjes niet?
Niemand, dat was gewoon wat ik zelf afleidde uit de reactie van 2Nutz obviously. Hoog libido kwam op dat moment even niet in me op. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wie zegt iets over het happen of onthouding? Ik heb gewoon een zeer hoog libido. Aangezien t niet nonstop raak kan zijn moet ik maar pakken wat in handbereik is (pun intended)
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesurquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
yo negers, als mijn (opgezegde) telefoon abo afloopt op 8 december, wat betaal ik dan voor december. Toch niet het volle bedrag right? Doen ze dan ((maandprijs) / dagen in die maand) * 8 ofzo?
En heb je dan eigenlijk t/m 8 december? Dus tot 9 december 0:00 's nachts? Of hoe zit dat.
De enige white-ass in dit topic zal wel even reageren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
yo negers, als mijn (opgezegde) telefoon abo afloopt op 8 december, wat betaal ik dan voor december. Toch niet het volle bedrag right? Doen ze dan ((maandprijs) / dagen in die maand) * 8 ofzo?
En heb je dan eigenlijk t/m 8 december? Dus tot 9 december 0:00 's nachts? Of hoe zit dat.
En ik maar denken dat men nog met de tamtam lag te rotzooien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal beltegoed bij telesur
Yeah zoiets dacht ik al, thanks. Kun je dan vanaf 8 december 0:00 niet meer shit doen? Of vanaf 9 december 0:00?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De enige white-ass in dit topic zal wel even reageren.
Volgens mij betaal je in december dan nog 8/31ste van je maandbedrag (en krijg je dat uiteraard ook aan bundel).
Wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas en CB zijn gisteren naar een ONZ meet geweest zag ik.
Assertiviteitscursus iets voor jou?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht hier wel mensen te treffen die dat zo uit hun mouw schudden, zodat ik niet weer met die salesmen aan de telefoon zit met hun geweldige 'voordelige' acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |