Mwoa... beetje eigenwijsquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef megamandy het volgende:
Was die Stefan niet zo verschrikkelijk?
Mijn oom had er zo 1, maar gebruikte die als platenkastquote:
Dure platenkastquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn oom had er zo 1, maar gebruikte die als platenkast
zie (mislukte) ninja-editquote:
Ow, die deed het dan niet meer goed zeker?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn oom had er zo 1, maar gebruikte die als platenkast(maar dan een originele old-skool amerikaanse)
dat wel (iets te handige kerel) maar platen pasten er beter inquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ow, die deed het dan niet meer goed zeker?
Ik moet gaan opletten als jij er bent dus... rest reageert altijd pas na minimaal 1 minuutquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet gaan opletten als jij er bent dus... rest reageert altijd pas na minimaal 1 minuut
Maar hij is ook vaag....quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef megamandy het volgende:
Bij Remo staat de camera niet goed afgesteldEen beetje onscherp.
Precies ik doe mijn naam eer aanquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
MegaMindy is ook supersnel natuurlijk.
'Is het een vogel, is het een vliegtuig?'
dat is Superman!!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
MegaMindy is ook supersnel natuurlijk.
'Is het een vogel, is het een vliegtuig?'
Nu heb ik weer de hele avond dat liedje in mijn hoofdquote:
Buscemi doet het nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Het is wel echt de film-brigade
Bart:
[ afbeelding ]
Jim Parrack: Hoyt, True Blood.
Remo::
[ afbeelding ]
Steve Buscemi, veel films
Nu danquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |