Dikke beroemdheden.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
kiek die bolle plofkop hahaha

Ze is een vieze hoer die geen talent heeft, lelijk is, niet kan zingen en probeert beroemd te blijven door met JB te gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind Selena wel iets hebben, kom maar haten bitches.
Goh, zij is vast de eerste die dat doet hea!!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is een vieze hoer die geen talent heeft, lelijk is, niet kan zingen en probeert beroemd te blijven door met JB te gaan.
nee miley is zo'n lekker classy meisje wil je zeggenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is een vieze hoer die geen talent heeft, lelijk is, niet kan zingen en probeert beroemd te blijven door met JB te gaan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee miley is zo'n lekker classy meisje wil je zeggen
Wel de lelijkste.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goh, zij is vast de eerste die dat doet hea!!!!
we laten je even in die waanquote:
zo zou ik het niet zeggen maaaaarrr, je hebt gelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe gewoon eens normaal met je kut hoer Miley mongool.
Ben je al te oud voor schat.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik word later ook een Disney ster, en ga JB daten enzulks.
kusquote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
we laten je even in die waan
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Demi kun je gewoon niet lelijk vinden.
Ja het is schijt irritant Miley dit Miley zo flikker op en open een forum over haar of zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zo zou ik het niet zeggen maaaaarrr, je hebt gelijk
Demi is tenminste mooi zonder make-up.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zeg: Selena is mooier dan Demi.
Demi is ook mooi.
Ja, want je kent haar zo goedquote:Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Demi is tenminste mooi zonder make-up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |