Ik kan me goed voorstellen dat dit het probleem oplost ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:05 schreef tiho1 het volgende:
Misschien is dit vloeken in de kerk, maar op klusidee staat een beschrijving ergens hoe dit goed op te lossen. Je moet dan drie dikke balken haaks op de vloerbalken maken en hierop weer twee lagen 18 mm houten plaat schroeven.
Ik lees wel vaker dat het geholpen heeft en je hebt meteen de machine wat hoger staan.
Dit hier gedaan op een betonnen vloer met parket. Werkt prima.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:35 schreef River_Styx het volgende:
Je hebt bij de bouwmarkten ook 4 rubberen voetjes die je onder de pootjes kan doen.
Zelfde resultaat, ervoor gemaakt en hoogstwaarschijnlijk goedkoper dan 1x1m rubberen tegel...
Ik denk dat op een betonnen vloer met parket ook een vierkante tegel wel werkt!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:07 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dit hier gedaan op een betonnen vloer met parket. Werkt prima.
Liever iets groter, een wasmachine is 60x60, dan zet je hem precies neer op de hoeken van ondergrond...quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:55 schreef Buikboor het volgende:
Hier werkt maar 1 ding goed voor en dat is beton. Je schroeft een regel 5x7 op de vloer en maakt een vierkant van 60x60.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |