Inderdaad, iemand heeft de link zitten aanpassen (quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef glsf het volgende:
[..]
Je had toch een G3 besteld ?
In google doc staat nu achter jouw naam een link naar een Neo ?
Ik was namelijk benieuwd of het via die shop wel zou lukken.
Mooi. Die van jouw heeft status purchasing begreep ik. Betekent dit dat deze op stock is af kan het weer een refund worden ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:06 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand heeft de link zitten aanpassen ()
Nu kun je weer de juiste link zien.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef glsf het volgende:
[..]
Mooi. Die van jouw heeft status purchasing begreep ik. Betekent dit dat deze op stock is af kan het weer een refund worden ?
Zie bovenstaand plaatje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef glsf het volgende:
[..]
Mooi. Die van jouw heeft status purchasing begreep ik. Betekent dit dat deze op stock is af kan het weer een refund worden ?
Dat had ik wel gezien maar geeft nog geen antwoord op mijn vraag.quote:
MisterTao vraagt aan seller: heb jij G3? want iemand heeft mij geld gegeven om er 1 te kopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef glsf het volgende:
[..]
Dat had ik wel gezien maar geeft nog geen antwoord op mijn vraag.
M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (dus geen stock in winkel niet meer aanwezig ?
In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef glsf het volgende:
[..]
M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (bij dus geen stock in winkel) niet meer aanwezig ?
In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden. Tot de second pay kan je refunden, volgens punt zes uit deze uitstekend informatieve spoiler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef glsf het volgende:
[..]
M.a.w. op welk moment wordt is de kans op refund (bij dus geen stock in winkel) niet meer aanwezig ?
Dat zocht ik. bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
In stock komt ná purchasing. Als zijn status dus op purchasing staat, is het nog niet bekend of het product in stock is of niet. Antwoord op je vraag, ja het kan weer een refund worden.
Mooi! Foto? Wat heb je betaald en waar besteld?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef sorpio het volgende:
Hij is vandaag binnengekomen (kleur grijs), ben er nu mee aan het spelen. Hij ziet er mooi uit en heb tot heden niet zo last van de gladde achterkant. Verder reageert hij zeer goed/snel, scherm vind ik ook zeer strak voor een budget phone (geen galaxys SIII). Wat me ook zeker meeviel was de geluidskwaliteit via de earplugs. Ik heb er geen last van gehad maar heb vernomen van een vriend die hem ook vandaag binnen heeft gekregen dat het telefoneren met veel omgevingsgeluid zeer hinderlijk is.
Kunnen anderen dat bevestigen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef sorpio het volgende:
\Ik heb er geen last van gehad maar heb vernomen van een vriend die hem ook vandaag binnen heeft gekregen dat het telefoneren met veel omgevingsgeluid zeer hinderlijk is.
Deze had je neem ik aan ook al gezien. Daar wordt ook een (chinese) recovery geflashed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
Scratch that.. ik kon mijn G3 niet geroot krijgen via deze wijze op XDA. Maar ik heb vervolgens Root many Android uitgevoerd en nu heb ik ipv superuser.. supersu erop staanKan alleen niet rebooten in recovery want die optie heb ik er niet bij gekregen, Maar ach.. nu kan ik wel aan de slag met Titanium backup
Jep.. werkt evenmin, die geeft wel een andere foutmelding in smartphone flashtool.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:26 schreef glsf het volgende:
[..]
Deze had je neem ik aan ook al gezien. Daar wordt ook een (chinese) recovery geflashed.
De regel eindigt dus bij disg...quote:Because the price set by the seller is not real, it is just his disg
Als Mister Tao zoiets wil doen, kan je dan ook vragen of ze de tweede G3 die ze hebben gevonden naar mij kunnen sturen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef groninge01 het volgende:
Ik heb mistertao nu maar gewoon een lijstje gestuurd met sellers die een G3 aanbieden. En daarbij dan gevraagd of ze eerst kunnen navragen offie in stock is. Zo ja dan plaats ik een order bij die seller!
Anders blijf ik bezig....
Amoi en Newman zijn duurder end de NEO vraagt je door hoepels te springen om playstore en NL'se taal aan de praat te krijgen... What should I do?quote:Hi,
Sorry for the inconvenience.
Since JIAYU G3 company have moved their head office to other cities,
we are suspect if this phone will be supply by lots or not.
Consider inconvenience with paypal(refund should be within 60 days), we are arranging a refund for orders.
Would you mind take other items for an exchange?
here are some links for reference:
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
http://lightake.com/Search.do/Search.AMOI%20N821%20N820
http://lightake.com/Search.do/Search.Newman%20N1
If not, we will arrange a refund for you via transfer.
Looking forward to your reply.
Best regards.
Tina
G3 via Taobao binnen hengelen ofwel via de talloze andere sites die mondjesmaat ook voorraad krijgen (Mixeshop, Uredeal, Jiayumobilewebshop, Tmallbox etc etc) Ben blij dat ik die twee tientjes meer heb betaald t.o.v. een Neo #2. Al was het maar om de accu en schermquote:
https://play.google.com/s(...)ions.quickboot&hl=nlquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik krijg evenwel geen optie om opnieuw op te starten in recovery.
Met een kilo zit je wel safe denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef MrJLJL het volgende:
Heeft iemand enig idee hoeveel het hele pakketje weegt?
Seller naar mistertao is meestal 1,60. Dat zie als je de uitvoering van het artikel kiest. Prijs is dan een klein beetje hoger dat wat er eerst stond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:49 schreef MrJLJL het volgende:
Weet iemand of die Shipping prijzen zijn alleen voor het verschepen van de seller naar M
Maandag dus!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef G-NiLES het volgende:
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:30
7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:35
Woohoo
a.s maandag of dinsdagquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:35 schreef NachtZusterRon het volgende:
ik ren erachter aan :
Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window
Saturday, November 17, 2012 at 15:27
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - LELYSTAD - NETHERLANDS, THE
Pfff die van mij is naar HK voor DHL shipping op 14 november verzonden en heb nog steeds geen tracking code....quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
a.s maandag of dinsdag
DHL is best wel goed en snel
Die is er wel,kijk voor een 2e tracking codequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:32 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Pfff die van mij is naar HK voor DHL shipping op 14 november verzonden en heb nog steeds geen tracking code....
DAMN I WANNA HAVE MY G3 haha
Ja haha had ik die nou maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die is er wel,kijk voor een 2e tracking code
Waar heb je het besteld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:45 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ja haha had ik die nou maardan kon ik tenminste zien waar het toestel nu is
Aliexpress:quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Waar heb je het besteld?
kijk eens bij shipment!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:51 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Aliexpress:
http://www.aliexpress.com(...)P-8MP/625930013.html
Comment die nou bij mn trackingcode staat is:
when phone in hk, there will be new code.
staat wel een trackingnummer (die niet werkt) maar met als remark dus:quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
kijk eens bij shipment!!
quote:when phone in hk, there will be new code.
Moet je dus wachtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:01 schreef dj_ko het volgende:
[..]
staat wel een trackingnummer (die niet werkt) maar met als remark dus:
[..]
Waar heb je besteld btw, MrJLJL?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:16 schreef shiznuts het volgende:
3. MisterTao's system kan nu eenmaal niet zien of ruiken hoeveel iets weegt. Vaak weet je dat zelf ook niet omdat je dat niet kunt opmaken uit de advertentie. Voor een smartphone raad ik aan '1100' te nemen, dan zit je boven de kilo-categorie, maar veilig genoeg onder de 2kg. Daarmee kun je schatten wat je bij de 2nd pay aan internationale verzendkosten moet betalen
~500 gramquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:44 schreef MrJLJL het volgende:
Dusz...
Hoeveel g zal ik invullen bij geschatte gewicht?
De Xiaomi M2 wordt ook keiveel nagemaakt door Chinezen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef FreaZ het volgende:
Chinezen die elkaars producten gaan namaken. Het moet niet gekker worden
dan heb je namaak voedsel nog niet gezienquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef FreaZ het volgende:
Chinezen die elkaars producten gaan namaken. Het moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |