abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_119239913
:*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_119240142

Jongens ik heb net een wild hert geschoten op de Veluwe. Denken jullie dat deze pels genoeg oplevert om een nieuwe Unbranded te halen?

Gr gr
Boswachter Jos
  donderdag 15 november 2012 @ 15:22:45 #53
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119240254
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens ik heb net een wild hert geschoten op de Veluwe. Denken jullie dat deze pels genoeg oplevert om een nieuwe Unbranded te halen?

Gr gr
Boswachter Jos
:D :') :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door bokkepoot op 15-11-2012 15:29:54 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119240655
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:22 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:D :') :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er inderdaad niet uit als een heftige botsing met een groot beest. Was het een jong zwijntje ofzo? :o
  donderdag 15 november 2012 @ 15:41:22 #55
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119240946
Ja klein beestje, cm of 20 hoog. Lag daarna nog wat na te reutelen in de berm en is toen doodgegaan..
We stonden er bij te kijken en toen hadden we de boswachter gebeld.

Komt die eraan, flikkert dat beest achterin zijn pickup zegt bedankt en scheurt weer verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar genoeg dierenleed.

Ik vind dit ergens wel echt vet


Jammer dat het IH is.
http://www.rawrdenim.com/(...)ter-resistant-jeans/
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119241916
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:08 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

:D

Samenvatting: De blanket van Edwin is heel tof, maar de ED55 pas ik niet, te strak in de thighs (surprising :') ).

Hoe duur was die blanket?
En dus waard om te bekijken.
Zou hem wel moeten passen namelijk ;).
  donderdag 15 november 2012 @ 16:28:10 #57
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119242792
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:05 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoe duur was die blanket?
En dus waard om te bekijken.
Zou hem wel moeten passen namelijk ;).
Certainly worth it. Was 130 euro uit m'n hoofd. Als ik de fit had gepast, dan was ik zeker hard gaan twijfelen om hem te halen, ondanks dat ik daarvoor dus al een ALD Princeton had laten bestellen. :P
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens ik heb net een wild hert geschoten op de Veluwe. Denken jullie dat deze pels genoeg oplevert om een nieuwe Unbranded te halen?

Gr gr
Boswachter Jos
_O- :')

Zelf gelukkig nog nooit zo'n beest voor m'n auto gehad.
pi_119243037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Certainly worth it. Was 130 euro uit m'n hoofd. Als ik de fit had gepast, dan was ik zeker hard gaan twijfelen om hem te halen, ondanks dat ik daarvoor dus al een ALD Princeton had laten bestellen.
Hoe was de stof? Doet het zijn naam eer aan?
Ik weet dat hij mij sowieso perfect past. Verleidelijk :9
Maar zou zonde zijn om nu een nieuw paar te kopen, krijg volgende week mijn andere Edwin terug van de kleermaker, en heb bij die nog niet echt progress. Dus die eerst maar eens trashen :D
  donderdag 15 november 2012 @ 16:38:59 #59
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119243185
De stof was heel apart, heel lekker zacht van binnen. :Y
  donderdag 15 november 2012 @ 16:39:56 #60
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_119243223
Dat blanket gedoe is wel aan het hypen. Vorig jaar kwam N&F voor het eerst ermee. Nu volgt Edwin,Lee en dus ook al IH.

Gisteren ff die van Lee gevoeld bij TdN. Ook een leuke, maar nooit zo weg geweest van de fits bij Lee.

En idd Michas, ga jij maar eerst ff lekke trashen :D! Doe ik nu ook met m'n APC en voelt heerlijk. Lekker 5-6 dagen in de week non-stop dragen. Je kan natuurlijk altijd die Edwin kopen als afwisseling.

Ik wil nog wel een denimjack, maar kan niet echt toffe vinden. Iemand suggesties?
#FREEBAJSKORV
  donderdag 15 november 2012 @ 16:47:24 #61
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119243508
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef xSanjay het volgende:
Ik wil nog wel een denimjack, maar kan niet echt toffe vinden. Iemand suggesties?

Momotaro als de fit je past


Een Samurai natuurlijk _O_

Of de aloude klassieker, Levi
Type III of Type II
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 15 november 2012 @ 16:51:21 #62
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_119243646
Ik vind denim jackets altijd zo irritant kort. :{
pi_119243648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef xSanjay het volgende:
En idd Michas, ga jij maar eerst ff lekke trashen :D! Doe ik nu ook met m'n APC en voelt heerlijk. Lekker 5-6 dagen in de week non-stop dragen. Je kan natuurlijk altijd die Edwin kopen als afwisseling.
Zit er al wat progress in je APC? Die fit is echt briljant, stond je op de foto echt goed _O_
pi_119243681
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef BigSmurf het volgende:
Ik vind denim jackets altijd zo irritant kort. :{
Ja dat vind ik ook. Ik ben zelf ook wat langer, en vind het daarom eigenlijk niet mooi bij mezelf.
Je moet het een beetje kunnen hebben.
  donderdag 15 november 2012 @ 17:27:52 #65
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_119244914
Ik draag m'n 2 spijkerjassen met veel plezier. Zowel als jas wanneer het minder koud is, of als extra vest. Laatste tijd alleen het levi's x Nike sb jasje. Die zit erg getailleerd en rekt lekker mee door de stretch. Alleen aan de achterkant staat het nu wat meer naar achteren omdat dat gedeelte tegen m'n onderrug/kont aan komt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_119245278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:12 schreef Licko het volgende:
Zijn er in de buurt van Eindhoven eigelijk winkels waar ze wat fatsoenlijk denim verkopen?
Ik heb mijn ALD Princeton @ Rambam gehaald. Verder niet heel veel raw denim buiten Nudie en Blue Blood.

Het enige waar ik mensroom van kan herinneren is dat merkgeile typetjes op de middelbare school met schoudertassen van die winkel rond liepen. Heb eigenlijk geen flauw idee wat voor merken ze hebben.

Bij de Men @ Work filialen in Eindhoven verkopen ze geen Sugar Cane. Believe me, I checked.

@ Smurf

De taper toch niet te extreem voor je? Mijn princeton is nu wel lekker uitgelopen. De waist is behoorlijk flink opgerekt, maar dat is alleen de band. De rest is opgerekt tot comfortabele proporties, maar niet tot op het punt ik een riem nodig heb. Al met al blijft hij met 3 maten downsizen prima zitten. De maatvoering van dat merk is best achterlijk.. Beetje zoals Diesel.
pi_119245387
Dit herinnert me er aan dat ik nog een oude evisu jas heb :D
Hoop dat ik die nog steeds heb liggen.
Vind zo'n denim jacket op sommige fit pics wel heel mooi maar als ik zoiets irl probeer vind ik het altijd lelijk :')
Je broek moet wel precies goed gefade zijn om er mooi uit te zien, of je moet een andere broek als spijkerbroek aan doen.
Faka G
pi_119245539
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:41 schreef bokkepoot het volgende:
Ja klein beestje, cm of 20 hoog. Lag daarna nog wat na te reutelen in de berm en is toen doodgegaan..
We stonden er bij te kijken en toen hadden we de boswachter gebeld.

Komt die eraan, flikkert dat beest achterin zijn pickup zegt bedankt en scheurt weer verder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar genoeg dierenleed.

Ik vind dit ergens wel echt vet
[ afbeelding ]

Jammer dat het IH is.
http://www.rawrdenim.com/(...)ter-resistant-jeans/
Hoezo jammer dat het IH is? Vind ih een stuk cooler als momotaro tbh.

Hebben ze bij sommige men at works wel sugarcane? Een medewerken zei tegen mij dat ze dat alleen online verkochten.
Faka G
  donderdag 15 november 2012 @ 17:51:40 #69
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119245754
Ik vind de stof wel grappig, alleen zijn de stiksels op de kont gewoon absurd lelijk.
Ik vind het opzich prima broeken, ik heb er alleen hekel aan gekregen door de hele hype die erom gelegd is, en verder is het te duur voor mij :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119246000
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:51 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de stof wel grappig, alleen zijn de stiksels op de kont gewoon absurd lelijk.
Ik vind het opzich prima broeken, ik heb er alleen hekel aan gekregen door de hele hype die erom gelegd is, en verder is het te duur voor mij :')
Jij hebt toch 20 broeken liggen. Koop dan ipv 2 goedkopere 1 duurdere?
pi_119246504
Zou zelf ook nog wel eens een denim jacket willen. Maar zoals gezegd moeilijk te combineren met jeans en heb maar een chino en die draag ik weinig.

Ga binnenkort dan zeker die blanket checken. Care dat er hype is, ik vind het dope :).
Mocht het toch niet top zijn dan wordt het die nieuwe APC en dan ben ik wel even voorzien.
3 broeken dan die nog heel veel wear verdienen :P.
pi_119246588
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:51 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind de stof wel grappig, alleen zijn de stiksels op de kont gewoon absurd lelijk.
Ik vind het opzich prima broeken, ik heb er alleen hekel aan gekregen door de hele hype die erom gelegd is, en verder is het te duur voor mij :')
Heb in NL nog nooit iemand met een ih gezien.
Als je kijkt naar hoeveel mensen in dit topic een momo hebben kun je dat beter van momo zeggen denk ik.
Begrijp wel dat je die stiksels niet mooi vind, vind dat zelf ook niet het mooiste gedeelte van hun broeken :9
Faka G
pi_119246823
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb in NL nog nooit iemand met een ih gezien.
Als je kijkt naar hoeveel mensen in dit topic een momo hebben kun je dat beter van momo zeggen denk ik.
Begrijp wel dat je die stiksels niet mooi vind, vind dat zelf ook niet het mooiste gedeelte van hun broeken :9
M1stral creeërt eigenhandig een landelijke hype :P.
  donderdag 15 november 2012 @ 18:46:47 #74
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_119247551
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Jij hebt toch 20 broeken liggen. Koop dan ipv 2 goedkopere 1 duurdere?
Neuh geen 20 broeken, 7 ofzo die ik draag. Daarvan draag ik er 3 vrij actief
4 zijn af en liggen in de kast.
Maar ik heb genoeg dure broeken hoor ;) Samurai en Momotaro zijn toch redelijk top of the line :)
Roy kan ik ook niet negatief over doen, en Edwin is ook mooi speelgoed.
Het enige wat ik aan goedkoop spul heb is 2x Nudie en 2x Naked and Famous

quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:16 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb in NL nog nooit iemand met een ih gezien.
Als je kijkt naar hoeveel mensen in dit topic een momo hebben kun je dat beter van momo zeggen denk ik.
Begrijp wel dat je die stiksels niet mooi vind, vind dat zelf ook niet het mooiste gedeelte van hun broeken :9
Er lopen er vast wel wat rond, ik heb het meer over de Sufuhype. Net als dat nu iedereen zwaar aan de tapered fits zit

quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

M1stral creeërt eigenhandig een landelijke hype :P.
Het zijn leuke broeken, maar absoluut niet alles, Frontpockets zijn vrij fragiel en van Nudie en Naked & Famous niveau.

Beste frontpockets die ik gezien heb zaten op mijn Edwin-ED-35 en mijn Roy
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_119248865
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:46 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Neuh geen 20 broeken, 7 ofzo die ik draag. Daarvan draag ik er 3 vrij actief
4 zijn af en liggen in de kast.
Maar ik heb genoeg dure broeken hoor ;) Samurai en Momotaro zijn toch redelijk top of the line :)
Roy kan ik ook niet negatief over doen, en Edwin is ook mooi speelgoed.
Het enige wat ik aan goedkoop spul heb is 2x Nudie en 2x Naked and Famous

[..]

Er lopen er vast wel wat rond, ik heb het meer over de Sufuhype. Net als dat nu iedereen zwaar aan de tapered fits zit

[..]

Het zijn leuke broeken, maar absoluut niet alles, Frontpockets zijn vrij fragiel en van Nudie en Naked & Famous niveau.

Beste frontpockets die ik gezien heb zaten op mijn Edwin-ED-35 en mijn Roy

Tapered fits _O_
Faka G
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')