we hebben hier nep planten op kantoor staanquote:Op woensdag 14 november 2012 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze dan ook bij jou met zo'n stomme kar langs inclusief watertank?![]()
Ja lijkt me wel chill, geen stress.. alleen dooie planten, want ik heb geen groene vingers.
Hoezo ging dat uit?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was daar wel lief, want toen had ik een vriend. Ik zie al waar het mis is gegaan.
Even he... je bent ook ergens boven de 25 he.. en single.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was daar wel lief, want toen had ik een vriend. Ik zie al waar het mis is gegaan.
Ik vroeg jou ook wat btwquote:
Hoezo? Ik kan me je alleen maar herinneren als bitch eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vinden de muggen in de zomer ook..quote:
Nee, jij?quote:
Groene vingers zijn bah..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahazo'n verbouwde trolly ofso met een ton met water en zo'n pomp ja
Groene vingers
*terugzoektquote:
Dat is ook een manier om het gezellig te makenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben hier nep planten op kantoor staan
Ik was te leuk voor hem.quote:
Okequote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
*terugzoekt
Volgens mij wel voor een groot deel.
Lal, ergens boven de 25quote:Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even he... je bent ook ergens boven de 25 he.. en single.
Word jij niet gek van mensen die bijna eisen dat je in een relatie moet zitten?
dat lukt dan niet echtquote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het gezellig te maken
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lal, ergens boven de 25. Neen. En nee, dat vraagt niemand aan me. Mensen weten wel hoe ik in elkaar steek
.
Oke, welkom.quote:
Foto's zijn wel leukquote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lukt dan niet echt
ach ja, wat is gezellig. iedereen heeft wel wat foto's of poster ofzo ophangen anders wordt het ook zo saai
Treurig, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke..
Van die mensen die de 1e de beste maar als relatiemateriaal nemen omdat ze dan maar niet alleen zijn.
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loserquote:Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Treurig, ja.En iemand om kinderen mee te baren natuurlijk.
Ja, walgelijk gedrag. Die relaties zijn nergens op gebaseerd en alleen maar tijdverspilling. Kun je beter 'alleen' zijn. Bovendien krijg ik al libie van mijn haremquote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke..
Van die mensen die de 1e de beste maar als relatiemateriaal nemen omdat ze dan maar niet alleen zijn.
Ik zie ze ook weleens lopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loser
awh, zal ik je insmeren¿quote:Op woensdag 14 november 2012 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vinden de muggen in de zomer ook..
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet meequote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, walgelijk gedrag. Die relaties zijn nergens op gebaseerd en alleen maar tijdverspilling. Kun je beter 'alleen' zijn. Bovendien krijg ik al libie van mijn harem. Die vermaken me wel totdat ware jacob me eens een keer belt.
ielllllllllquote:Op woensdag 14 november 2012 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie ze ook weleens lopen.Van die drollige mannen en moddervette vrouwen met vlammig kort rood kapsel. Nou, wat zal dat een passie in de slaapkamer zijn, zeg.
Hier in Den Haag geen last van btw..quote:
Hoezo weet je dat het niets wordt?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Weet zij /hij dat ook?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Ik ken haar al best lang en nooit een gevoel van verliefdheid gehad.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat het niets wordt?
Neequote:
das politiek correct geantwoord, maar geen antwoordquote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier in Den Haag geen last van btw..
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loser
Ahwwwquote:
dus je maakt er misbruik van¿quote:
Goed he?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
das politiek correct geantwoord, maar geen antwoord
quote:
zachte klapjes op je wangquote:
quote:
ja nu lijk ik weer de ongevoelige hier, maar dat ben ik dus zeker niet.quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.
Hoe is het met dat meisje afgelopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:
Sowieso is het lastig, vind maar eens iemand die bij je past op persoonlijk gebied, waar je je aangetrokken tot voelt, verliefd op kunt worden en die datzelfde bij jou heeft..
quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:
Sowieso is het lastig, vind maar eens iemand die bij je past op persoonlijk gebied, waar je je aangetrokken tot voelt, verliefd op kunt worden en die datzelfde bij jou heeft..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.
Boks mattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |