toch weer wowquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit teveel achter me pc![]()
Dayz, dota 2 / hon, wow, sc2, civ 5
Moest het toch weer spelen bij een nieuwe uitbreidingquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
toch weer wow? Civ5 is wel tof
Als je wat sneller was geweest had je die van mij kunnen krijgen voor 36 euro.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:55 schreef Pixell het volgende:
Halo 4 uitverkocht op gamehubsjammer, hij was daar maar 36 euries
quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je wat sneller was geweest had je die van mij kunnen krijgen voor 36 euro.
welke dayZ server speel je dan, alleen rond huppelen is zo saaiquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zit teveel achter me pc![]()
Dayz, dota 2 / hon, wow, sc2, civ 5
private server, iemand die ik ken speelde daarop en die heeft acces voor me geregeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
welke dayZ server speel je dan, alleen rond huppelen is zo saai
Gwen pesten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo probeer je een SC te starten in CRE
Ik opende één topic (oh the horror!) en zag meteen haar postsquote:
Mod van CRE waarmee ik lang geleden in een SC zat irriterenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoezo probeer je een SC te starten in CRE
Wat voor topic is dat geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik opende één topic (oh the horror!) en zag meteen haar postsDus blijkbaar wel ja
Sheeiit, deze moet in het OP.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk he spellen waar je bij na moet denken wat je doet ipv dom schieten zoals mw2
Dat is bij elke hunt toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, al komen er regelmatig dingen voorbij die al uitverkocht zijn en dan gaat hij meteen door. Het staat dus gewoon in een loop
Beetje nep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |