quote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Beter dan mw2, mw3 en black ops.
3 streepjes en je kan letterlijk niks.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vind het nu meevallen eigenlijk
Lol, daarom pwnde ik stef net alles. negatieve score alles.quote:
Haha nadenken in een cod game? Welk spel speel jij?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk he spellen waar je bij na moet denken wat je doet ipv dom schieten zoals mw2
Le inderdaad xDquote:Op donderdag 15 november 2012 20:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha nadenken in een cod game? Welk spel speel jij?
Zegt diegene die alleen maar domination speeltquote:Op donderdag 15 november 2012 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moeilijk he spellen waar je bij na moet denken wat je doet ipv dom schieten zoals mw2
Black ops 2. Je moet echt wel nadenken vanuit welke posities je schiet of waar je cover neemt anders ga je er gewoon af. Dom rennen zoals in mw2 en blops 1 lukt niemandquote:Op donderdag 15 november 2012 20:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha nadenken in een cod game? Welk spel speel jij?
Nou ik speel gewoon hetzelfde als in de vorige cod's. Score's van eerste paar potjes waren niet om te klagen. Als je 3 streepjes hebt kan je liever meteen stoppen...aint gonna work.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Black ops 2. Je moet echt wel nadenken vanuit welke posities je schiet of waar je cover neemt anders ga je er gewoon af. Dom rennen zoals in mw2 en blops 1 lukt niemand
Jij bent niet goed vindtquote:Op donderdag 15 november 2012 20:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Stoma die een cod game goed vindt?
[ afbeelding ]
truequote:Op donderdag 15 november 2012 21:50 schreef Pixell het volgende:
handig voor gta v nachtrelease jonguh
ga maar verder met BL2quote:Op donderdag 15 november 2012 23:55 schreef Pixell het volgende:
zal ik BO2 dan maar halen????????????????
Start anders je xbox eens een keer opquote:Op donderdag 15 november 2012 23:55 schreef Pixell het volgende:
zal ik BO2 dan maar halen????????????????
quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Start anders je xbox eens een keer op [ afbeelding ]
Deze man.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:24 schreef KoningStoma het volgende:
Beter dan mw2, mw3 en black ops.
Zit teveel achter me pcquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Start anders je xbox eens een keer op [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |