vraag me af wat voor werk jij doet, ik ben er ook een aantal keren geweest voor mijn werk en zeer aardige mensen, vaak te behulpzaam, waardoor het irritant kan worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:14 schreef Soohr het volgende:
[..]
Voor mijn werk geweest en inmiddels een lichte afkeer voor het volk gekregen.
Op vakantie zal ik er dan ook niet heen gaan.
Nicaragua zou ik wel weer terugwillen, meer dan Guatemala en Mexico kom ik zo nu en dan toch wel. Mexico is ook een heel groot en divers land. Cancun en Juarez zijn bv heel verschillende bestemmingen.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:21 schreef DAMH het volgende:
Landen als Mexico, Guatemala, Nicaragua zijn landen waar ik niet persee weer naartoe zou hoeven gaan. Maar dat komt meer omdat ik liever me tijd/geld zou besteden om naar andere plekken te gaan.
Waarom zou je niet naar Turkije willen gaan? Prima weer, en vaak erg goedkoop in een mooi resort/hotel, all-inclusive, dus je bent vrijwel geen geld kwijt als je die week gewoon lekker grotendeels in dat hotel blijft.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef lelici het volgende:
Wie wil er nou ingodsnaam naar landen als egypte en turkije??
Sorry, maar ik vind de Turkse riviere ook vreselijk, dus ik begreep zijn post wel. Istanbul is echter een spectaculaire stad, met geweldige clubs, restaurants, cultuur, etc. Kom er graag. Verder is het binnenland van Turkije minder bezocht, maar absoluut prachtig. Jammer van de all-in rotzooi aan het strand, dat moet je gewoon negeren. Thailand is gelukkig ook meer dan enkel Phuket, en Frankrijk heeft ook meer te bieden dan Biaritz.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar Turkije willen gaan? Prima weer. , en vaak erg goedkoop in een mooi resort/hotel, all-inclusive, dus je bent vrijwel geen geld kwijt als je die week gewoon lekker grotendeels in dat hotel blijft.
Het enige kutte was dat het OV niet echt english-friendly is, dus zaken als bushaltes enzo waren onduidelijk.
Belfast is niet zo mooi, maar oh zo interessant. Het is een dump, maar de mensen zijn erg vriendelijk zolang je maar weet met wie je te maken hebt en wat je moet zeggen. Het is een complexe stad. Ik ga graag naar Belfast, maar ik zou ik er nooit willen wonen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef Whiteguy het volgende:
Een heel land afschrijven gaat mij ook wat ver, dus:
Belfast vond ik nou niet echt een feest.
Kopenhagen zou ik best nog naartoe gaan om vrienden te bezoeken maar niet als vakantie.. saai en duur.
Parijs vind ik ook overrated.
Ik vond de mensen in zowel Guatemala als Maleisie juist vriendelijk. In Maleisie zijn ze erg relaxed vergeleken met bijvoorbeeld Thailand en Vietnam, in Guatemala super behulpzaam (maar je hebt wel gelijk over het afval, de armoede en het eten).quote:Op donderdag 15 november 2012 18:44 schreef Lemans24 het volgende:
Er is geen enkel land waar ik niet naar terug zou keren, er is is immers altijd nog wel wat nieuws te ontdekken.
Maar Guatemala had ik wel bijna afgeschreven. Onvriendelijke mensen, schrijnende armoede, veel afval en matig eten. Maar er zijn ook mooie dingen in het land te vinden.
Ook Maleisië kon mij grotendeels niet bekoren. Hoofdzakelijk onaardige mensen, oerwoud massaal gekapt, nogal saai vergeleken met buurlanden en grote tegenstelling arm/rijk. Maar ook daar zijn mooie plekken te vinden.
In Indonesië (per toeval) in een groot luxe bordeel verbleven waar je dat ook zag bij het ontbijt hoewel die dikke oude mannen die vooral lokalen waren. Het land is verder fantastisch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk topic.
Tunesië en Thailand zal ik niet gauw meer bezoeken. De één te veel irritante verkopers, de ander te veel dikke vieze Duitsers met lokale jongetjes / meisjes op hun schoot.
Istanbul vond ik geweldig en in Londen woon ik. Parijs vond ik dan wel weer enorm tegenvallen, maar het zuiden van Frankrijk was wel weer tof.quote:Qua steden zal ik Istanbul nooit meer uit eigen beweging bezoeken. Parijs en Londen kom ik ook niet graag, maar Istanbul is de grootste pokkestad die ik ooit bezocht heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |