abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2000 @ 20:37:52 #1
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_349638
wat weten we over ze, wat voor ideeën geven we ze en allerbelangrijkste: wanneer gaan we het huis bestormen??

dit alles naar aanleiding van Danny's tip om reclames in de streams te stouwen, en een uur later ontdekt dezelfde Danny de MrZap reclame

ehmm klein begin: ze lezen dus veel mee en dat moet iemand zijn die vaak in de studio is en dit dus door kan spelen
iemand uit de regie? redacteur/trice?

nieuwe ideeën: zet er minimaal 3 extra streams bij en reclame is niet erg, zolang er maar 6 verschillende beelden (van 6 verschillende camera's ) te zien zijn

de bestorming? ehmm.. 1 november ofzo?

JM

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  Admin dinsdag 19 september 2000 @ 21:24:52 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_349711
Ik weet dat de redactie vorig jaar een lijst met alle BB-Sites had hangen die dagelijks gechecked werden en ik weet ook dat fokzine.net op dat lijstje bovenaan stond.

Lijkt me niet meer dan logisch dat ze dit jaar wederom zo'n lijst hebben. Ze zullen ook wel gebaald hebben dat we toch na 10 minuten al wisten wat de weekopdracht was terwijl ze nog zó hun best hebben gedaan het geheim te houden.

'T zijn en blijven digibeten met nul komma nul verstand van internet, getuige ook wederom de fora op zowel forum.veronica.nl als big-brother.nl

Het is nu gewoon wachten tot ze de forums weer sluiten en de boel weer hier naartoe sturen met de melding "kijk op het FOK!forum om te zien hoe het WEL moet", net als vorig jaar

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 september 2000 @ 21:28:16 #3
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_349718
quote:
Op 19 september 2000 21:24 schreef Danny het volgende:
'T zijn en blijven digibeten met nul komma nul verstand van internet, getuige ook wederom de fora op zowel forum.veronica.nl als big-brother.nl
Dit lezen ze dus ook.

Danny zo maak je geen vrienden

pi_349740
Dit zeg ik serieus niet om te slijmen ofzo, maar ik vind de redactie leden erg aardig overkomen.
Ik snap wel dat er in het verleden een paar dingen fout zijn gegaan tussen VOO en Fokzine, maar waarschijnlijk valt het wel reuze mee allemaal met de BB redactie
blabla
  dinsdag 19 september 2000 @ 21:45:45 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_349762
Beste mensen bij voo,

Doe wat aan die streams sinds vandaag zijn ze helemaal gal, de streams van de bus doen het veel beter. Een paar extra streams zou ook erg leuk zijn. Bij voorbaat dank.

Hoogachtend Tweek.

pi_349785
Misschien een domme vraag hoor, maar waarom is er in Nederland weer gekozen voor 2 (4) streams i.p.v. het systeem wat in de andere landen draaide ? Dus gewoon klikken op de camera die je wilt zien .......
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  dinsdag 19 september 2000 @ 22:00:23 #7
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_349796
quote:
Op 19 september 2000 21:24 schreef Danny het volgende:

Het is nu gewoon wachten tot ze de forums weer sluiten en de boel weer hier naartoe sturen met de melding "kijk op het FOK!forum om te zien hoe het WEL moet", net als vorig jaar

Zullen ze vast niet graag een 2e keer doen, zou wel een heel slecht teken zijn
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 20 september 2000 @ 14:24:45 #8
5826 roccomastino
Ik haat ouwe koeien
pi_350796
Danny er staan meer forums/sites op die lijst.
Alles wat ook maar iets met BB te maken heeft wordt bekeken, tenminste degenen die er echt serieus mee bezig zijn.
Altijd druk ! Nooit klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')