PICS JONGEquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de FUCK doen sommige mensen met hun wenkbrauwen
Een wat voor wat? En goldstrike moet ik ook goolgen. My life is over, I know itquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi, al die stoffige mensen allemaal standaard presentaties geven, doet er een gast ineens een petje op, petje af lezing. Hij had hier vorig jaar ook al gestaan en wou ff testen hoeveel mensen nog wisten. De winnaar kreeg een fles goldstrike
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een wat voor wat? En goldstrike moet ik ook goolgen. My life is over, I know it
Ken je goldstrike niet? Men, dat is nog van voor onze jeugd johquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken je goldstrike niet? Men, dat is nog van voor onze jeugd joh
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goldstrike had wel de reputatie dat dat daar heel snel mee gingquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik dronk praktisch alles waar je dronken van kon worden
In ons groepje zaten/zitten een aantal vervent whiskyliefhebbers, dus dat was op veel feestjes enzo de weapon of choice naast bier en wijn. Veel meer was er vaak ook niet, tenzij er iemand iets specifieks wilde drinken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik dronk praktisch alles waar je dronken van kon worden
Ohja, nee, dáár hadden we dropshot en tequila voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goldstrike had wel de reputatie dat dat daar heel snel mee ging
niet in Eindhoven iig!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:27 schreef Mss het volgende:
Daar ging toch ook het gerucht over dat die goudschilfers je keel zouden openraspen waardoor je sneller dronken zou worden?.
Dat gerucht ken ik niequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:27 schreef Mss het volgende:
Daar ging toch ook het gerucht over dat die goudschilfers je keel zouden openraspen waardoor je sneller dronken zou worden?.
In de zomer, op een terrasquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, enSangria
en godver, nu wil ik dat
Van Harenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Meisje met Mir d'r enkellaarsjes in de trein. Wel de grijze variant. Wat zijn ze toch leukwantz
Ah, dan lust ik het sowieso nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
goldstrike, dat smaakte naar Fireballs
Ik ga zaterdag kijken of ze er nog zijnquote:
Ja dat snap ik als het hetzelfde smaaktquote:
oh, ik dacht dat je 'm anders bedoeldequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als het hetzelfde smaaktmaar wist het niet meer zeker. Fireballs ken ik verder niet. Naja ken het wel maar nooit gehad.
Nee maar zag foto's in het boekje, ziet er ook wel erg tof uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
is er iemand op Glow-S geweest trouwens?
Hoe is dat anders dan 'gewoon' glow?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
is er iemand op Glow-S geweest trouwens?
Blegh, dat is wel kut ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, weer ongesteld
Had ik vlak voor Houston pil doorgeslikt want had er geen zin in om dat daar te krijgen. Maar tijdverschil, flink temperatuurverschil en thuis alsnog doorbraakgedoe, niet geheel onverwacht. Is de zooi net een goeie week voorbij. Pilstrip inmiddels afgemaakt en heb nu stopweek. Wilde de boel nie nog meer verneuken dus die stopweek toch maar ingelast volgens schema. Nu dus weer ingesteld. En zwáár. Kut
Die stopweek slaat dus helemaal nergens op en is dus alleen maar zwaar irritant
Kon je hem niet gewoon 4 weken doorslikken nu en dan weer verder gaan met je normale stopweken? Of verneuk je dan iets heel erg? Ik slik hem bijna altijd door trouwens. Ongesteld zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver, weer ongesteld
Had ik vlak voor Houston pil doorgeslikt want had er geen zin in om dat daar te krijgen. Maar tijdverschil, flink temperatuurverschil en thuis alsnog doorbraakgedoe, niet geheel onverwacht. Is de zooi net een goeie week voorbij. Pilstrip inmiddels afgemaakt en heb nu stopweek. Wilde de boel nie nog meer verneuken dus die stopweek toch maar ingelast volgens schema. Nu dus weer ingesteld. En zwÃĄÃĄr. Kut
Die stopweek slaat dus helemaal nergens op en is dus alleen maar zwaar irritant
Is in strijp geloof ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan 'gewoon' glow?
Wij gaan vrijdag met collega's naar glow
Ik ben normaal heel erg van de 'normale' cyclus aanhouden inclusief stopweek. Vaak als ik eens een strip doorslik heb ik de keer erop meer hoofdpijn, kramp, etc bij de bloeding dus heb altijd het idee dat dat niet goed kan zijn. Vandaar dat ik niet nog een strip door wou slikken. Had niet verwacht dat je, als je net ongesteld bent geweest, dat na een week weer kon wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kon je hem niet gewoon 4 weken doorslikken nu en dan weer verder gaan met je normale stopweken? Of verneuk je dan iets heel erg? Ik slik hem bijna altijd door trouwens. Ongesteld zijn
Ah balen zeg van die klachten. En nu 2 keer vol ongesteld, wat een strafquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben normaal heel erg van de 'normale' cyclus aanhouden inclusief stopweek. Vaak als ik eens een strip doorslik heb ik de keer erop meer hoofdpijn, kramp, etc bij de bloeding dus heb altijd het idee dat dat niet goed kan zijn. Vandaar dat ik niet nog een strip door wou slikken. Had niet verwacht dat je, als je net ongesteld bent geweest, dat na een week weer kon wordenEn dat er zoveel zou komen. WÃĄÃĄr komt het vandaan, het was net een week weg
![]()
Op deze manier kan ik net zo goed wel doorslikken inderdaad
Plus een gedeelte op strijpquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Volgens mij is er toch maar 1 route van Glow?
Chinezen, Japannersquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
De magie van Glow is wel voorgoed gestorven door al die aidstoeristen helaas
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Bosschenaren, Tilburgers, Venloërs
Ja het is wel een beetje poepdruk nuquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel, drie jaar geleden kon je nog rustig de route lopen, er van genieten en kijken naar de kunst ipv constant opletten dat je niet tegen een dikke Truus uit Nederweert aanknalt
Vooral die laatste jonge!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Bosschenaren, Tilburgers, Venloërs
Ja maar dat hoort toch gewoon allemaal bij elkaar? Een aantal jaar geleden was het psv stadion er ook deel van en dat ligt in principe meteen tegen Strijp aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus een gedeelte op strijp
Zit niet op de routequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar dat hoort toch gewoon allemaal bij elkaar? Een aantal jaar geleden was het psv stadion er ook deel van en dat ligt in principe meteen tegen Strijp aan.
Zag trouwens niets vanuit de bus vanmiddag in Strijp wat van Glow zou kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:58 schreef milka82 het volgende:
gefeliciteerd Sharana!
GRATZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd Sharana!
feli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meh. Nagels lakken, paar uur daarna wasbakl schoonmaken en vaatwasser inruimen, 2 randjes gechiptIk heb echt even een kutperiode wat betreft lakken?
![]()
gefeliciteerd Sharana!
GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Sangriaquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, enSangria
en godver, nu wil ik dat
HOOOOOI.quote:
Yesssss, volluk!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HOOOOOI.
Gefeliciteerd Sjaanen Milka, wat spannend
.
Yeah yeahquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yesssss, volluk!
En ik moest lachen om de reactie van de (ik gok) oma van Dico op FB
Reactie op de toets die Dico gehaald heeftquote:
Peheheh ik lees het netquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Reactie op de toets die Dico gehaald heeft
Wat mijn omaquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Die van jou vind ik wel super lief op je FB Deb
ja, jouw omaquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat mijn oma? Ja het is een schatje ♥.
Nog niet 100 % maar morgen ga ik wel weer gaan werkenquote:
ah gelukkig wel beetje beterquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog niet 100 % maar morgen ga ik wel weer gaan werken
Niet naar HA maar gaat wel weer beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah gelukkig wel beetje beter
Met de meneer thuis ook? Of naar de HA geweest?
Mehehehehequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Help, mijn man heeft ermahgerd ontdekt
hij roept het bij alles ook echtquote:
Yes. Schijnen heel veel textuur te hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Hadden jullie deze al gespot:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.musingsofamuse(...)-opi-collection.html
Ik wil het wel proberenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Hadden jullie deze al gespot:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.musingsofamuse(...)-opi-collection.html
Ja omg ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yesssss, volluk!
En ik moest lachen om de reactie van de (ik gok) oma van Dico op FB
Gratisch is goed he?! Alleen even een paar ringen regelen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Mir, ja crap zeg
En BBQ, jaaaa, ik ook ik ook ik ook!!Eindelijk weer eens mijn verjaardag vieren met een sloot Sangria in mijn kraag
En Milka, WOOHOO! Snel al! Grats chickie!(Ohja, welke maat positiekleding had je ook al weer? Een vriendin heeft een aantal dingen doorgeschoven maar ik ben Mien Vetklep dus ik pas er niet echt lekker in ofzo
Tegen verzendkosten stuur ik ze door, of mocht je binnenkort met Aardbei meeten kan het misschien ook via haar?)
Ah, dan denk ik dat het voor jou een stuk beter geschiks isquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gratisch is goed he?! Alleen even een paar ringen regelen.
Ik heb maat M/L aan dus als je nog wat hebt graag! Lief dat je er aan denkt.
*heb nu een extra graties kacheltje op schoot,mini is ziek*
Fuckquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
Net ontplofte de fles cola, cola door de hele keuken heen
dat heb k ook een keer gehad, teringbende!! overal tussen de lades was het gelopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
Net ontplofte de fles cola, cola door de hele keuken heen
Ja idd, hier ook gebeurdquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat heb k ook een keer gehad, teringbende!! overal tussen de lades was het gelopen
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:01 schreef Dwyn het volgende:
Waarom neemt schoonheidsglans tegenwoordig alleen nog maar filmpjes op in haar kloffie en met een makeuploos gezicht?
Omdat ze schijt heeft, ofzo? Kweenie...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:01 schreef Dwyn het volgende:
Waarom neemt schoonheidsglans tegenwoordig alleen nog maar filmpjes op in haar kloffie en met een makeuploos gezicht?
Haai IJsquote:
Wel goed druk?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haai IJs
Ik ben een beetje druk de laatste wekenEn als ik dan niks te doen heb, wil ik op de bank liggen
Jaquote:
Noooo, een leven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaBlog, momenteel wat schoolopdrachten, ik heb ineens vrienden enzo... Ik weet niet wat me overkomt man
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JaBlog, momenteel wat schoolopdrachten, ik heb ineens vrienden enzo... Ik weet niet wat me overkomt man
![]()
Ja!! Wat is deze!! Het moet verdomme niet gekker worden man...quote:
Vrarrelquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag weer naar mijn...Uhm, wat is een goede benaming.Vriend is te vroeg, scharrel klinkt niet goed.
Geen probleemquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Dicootje, fijn dat jij en mir de koffer over gaan nemen
Scharrelquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag weer naar mijn...Uhm, wat is een goede benaming.Vriend is te vroeg, scharrel klinkt niet goed.
Neen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat enen prillen kalverliefde
Heeft ie lang haar?
De eerste date (mwehehe, mijn eerste date ooitquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:20 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, fuck. Niet in mijn ogen wrijven met oogschaduw op
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste date (mwehehe, mijn eerste date ooit) was wel naar een metalconcert.
Maak er een artikel over!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zulks enen goeden bjoetiebloggert ben ik
Goed ideequote:
Een quick do's & don'ts lijstje!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed idee
'Wrijf niet in je ogen als je oogschaduw op hebt. Dat was het. Tot snel!'
JOnguh, zoveel tips heb ik toch heul niet...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een quick do's & don'ts lijstje!
Iedere week eentje aanvullen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOnguh, zoveel tips heb ik toch heul niet...
Als het zulks een bazentips als deze zijn, wordt dat denk ik mijn best bekeken blogpost everquote:
Ga je nog scharon?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hallon, dag! Ik ging net tukken...!
Maakt dat zoveel verschil dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef milka82 het volgende:
Mogguh! Straks even op het fietsje naar de gyn. Die was not amused dat ik niet bij hem liep tijdens de zwangerschap maar gewoon bij een verloskundige. Oh well....
De rest van de dag lekker vrij,geen vergaderingen vandaagmisschien eens tijd om mijn Helmer uit te mesten.
Praktischquote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Thuis werken
Thuis werken met samson....
[ afbeelding ]
Blije gup dat het is 'ermahgerd je bent thuis; laat ik mezelf nestelen op je schoot'
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
Blije gup dat het is 'ermahgerd je bent thuis; laat ik mezelf nestelen op je schoot'
Vanwege je blinde darm? Of is er een andere reden voor een medische indicatie?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:58 schreef milka82 het volgende:
Mogguh! Straks even op het fietsje naar de gyn. Die was not amused dat ik niet bij hem liep tijdens de zwangerschap maar gewoon bij een verloskundige. Oh well....
De rest van de dag lekker vrij,geen vergaderingen vandaagmisschien eens tijd om mijn Helmer uit te mesten.
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
Lieve hontquote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
Dawwwwwwhquote:Op woensdag 14 november 2012 09:30 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh! Thuis werken
[ afbeelding ]
Hahaha. Sorry hoor!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef milka82 het volgende:
Gadverdamme Dwyn, had je die niet kunnen spoileren?
Kom je bij de gyn, vraagt ie hoe het met je Chlomidkuur is (om een eisprong op te wekken). Uuuuh, nou, dat is niet meer echt nodig zeg maarwant ik ben al zwanger.... Zo'n 22 weken nu.... Sterker nog, vijf weken geleden heb je me uitgekafferd waarom ik niet bij hun liep (ivm eerdere keizersneden en nu die blinde darm). Echt wat een vent ook.......
Hij schrok gewoon, haha, ' oh, dat wist ik niet, wat leuk'. Maar daarna dus wel een blije gup uithangen en zeggen dat hij graag mijn keizersnede wilde doen en wanneer ongeveer. Toen dacht ik: holy shissness, over 16 weken al een baby, dat kan helemaal niet! Ik heb nog niks!
*struisvogelpolitiek, ik wil nog niet!*quote:Op woensdag 14 november 2012 11:47 schreef Mss het volgende:
Het schiet bij jou ook lekker op he Milka!
Jawel joh! Rauw vlees! Nieuwen baby om voor te falenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
*struisvogelpolitiek, ik wil nog niet!*
Klopt, gisteren stond hij nog niet op TPB maar nu wel, dankjequote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
MSS er is een nieuwe teen mom 2 eps, s03e01
Ahh, je hebt nog 4 hele maanden om je voor te bereiden hequote:Op woensdag 14 november 2012 11:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
*struisvogelpolitiek, ik wil nog niet!*
Jaaa lekker met familie uit eten geweest, was leukquote:Op woensdag 14 november 2012 11:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Klopt, gisteren stond hij nog niet op TPB maar nu wel, dankje.
Was het gezellig gisteren?
Nog goeden cadeaus gehad?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa lekker met familie uit eten geweest, was leuk
D&G luchtje en 2 planten van mamma en haar man en van zus houder voor wc wollen enzo want die zooi had k nog steeds nietquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Onze kantine
Ze hebben ineens nieuwe soepbekers. In de vorige kon een volle schep soep en nog een beetje. In de nieuwe past nog geen volle lepel. Prijs blijft uiteraard gelijk
Gister nog nietquote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Onze kantine
Ze hebben ineens nieuwe soepbekers. In de vorige kon een volle schep soep en nog een beetje. In de nieuwe past nog geen volle lepel. Prijs blijft uiteraard gelijk
Is bij Helix maar ik heb geen idee of ze dat dan overal doen eigenlijk..quote:
Die je in kan duwen en dat ze scheuren?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is bij Helix maar ik heb geen idee of ze dat dan overal doen eigenlijk..
Het zijn nu ook van die onhandige piepschuimen dingen die niet bepaald stevig zijn
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lol, met je huidige baan je oude scumbag werkgever moeten bellen wanneer ze gaan betalen
Lol, met je huidige baan je oude scumbag werkgever moeten bellen wanneer ze gaan betalen
Ja diequote:Op woensdag 14 november 2012 12:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die je in kan duwen en dat ze scheuren?![]()
Met een piem0lquote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef milka82 het volgende:
Gebroken nachten, lijf in de prak,wallen tot op mijn knieën , lektieten, oh the joy! Maar wel een baby
Als je het zo stelt wacht ik nog wel ff denkquote:Op woensdag 14 november 2012 11:54 schreef milka82 het volgende:
Gebroken nachten, lijf in de prak,wallen tot op mijn knieën , lektieten, oh the joy! Maar wel een baby
quote:
quote:
Ja dat was wel fantastischquote:
Hij heeft je toch wel herkend hoop ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat was wel fantastisch
Nog steeds ja! Vandaar dat alles hier op de schop moet, een meisje had in 1van de slaapkamers kunnen intrekken, een jongen krijgt nu een nieuwe stoere kamer! En dan heb ik het nog niet eens over de kleding en shizzle.quote:
Ik heb duidelijk mijn naam gezegd maar hij deed alsof zijn neus bloeddequote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft je toch wel herkend hoop ik?
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk mijn naam gezegd maar hij deed alsof zijn neus bloedde
Dat is dan wel weer flauw hoor, van die scumbagquote:Op woensdag 14 november 2012 12:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk mijn naam gezegd maar hij deed alsof zijn neus bloedde
Veel plezier!!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef megamandy het volgende:
Zo ik ga hier maar eens weg. Had eigenlijk nog op de TU willen leren, maar daar is niet veel van terecht gekomen![]()
Nu maar richting Strijp en dan AmsterdamBen alleen mijn bikini vergeten in te pakken
Oh dat geloof ik ook wel, maar toch is jouw eerdere opsomming voor mij nog wel serieus een reden om er (voorlopig) toch nog maar niet aan te beginnen...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nog steeds ja! Vandaar dat alles hier op de schop moet, een meisje had in 1van de slaapkamers kunnen intrekken, een jongen krijgt nu een nieuwe stoere kamer! En dan heb ik het nog niet eens over de kleding en shizzle.
M_C, je krijgt er wel heul veel voor terug
Mijn tante heeft een conferentie in het Nemo en kon natuurlijk ook net zo goed een tweepersoonskamer boeken in het hotel. En of ik dus meewilde gaanquote:
Haha *mental image van de paniekmodus*quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef Mss het volgende:
Gisteren mijn nagels gelakt. Net douchen, ik gooi een handdoek om mijn haar en er ligt ineens iets donkers op mijn tetten. Ik dacht in eerste instantie aan een insect ofzo (ik al in paniekmodus natuurlijk), was de lak van een hele nagel afgebroken. Nu ga ik proberen om 'm terug te plakken.
Ah dan is die peel off niet handig nee. Zou wel makkelijk zijn als het afgebroken stuk nu blijft zitten jaquote:Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef Mss het volgende:
Nope, ik gebruik die peel off al niet om dit soort dingen te voorkomen. Het is wel een glitterlak, die breken bij mij wel vaker in grote stukken af. Ik denk dat het komt door de douche, omdat je nagels dan zachter worden.
Ik heb hem nu terug geplakt met basecoat, ik ben benieuwd of het blijft zitten!
Ehm, jaquote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Mss het volgende:
Ik ook, want ik ga straks weg en kom morgenavond weer thuis. En om dan met één kale nagel rond te lopen ziet ook zo debiel uit.
ging je niet eerst je lopende projecten afmaken?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik en borduren, het al 3x uitgetrokken omdat alles aan de achterkant in de knoop zat
Serieus? Pfffffquote:Op woensdag 14 november 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Workshop strategische mobiliteit van 6 tot 10 na een normale werkdag, oh jolly
Dat zou inderdaad redelijk kut zijnquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh kut, mijn grootverbruiker van facebook pareltjes heeft nu zelfs haar profielfoto veranderd in zo'n ding![]()
A. H. ?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh kut, mijn grootverbruiker van facebook pareltjes heeft nu zelfs haar profielfoto veranderd in zo'n ding![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou mijn man deze week zo goed als niet zien omdat we elkaar zo'n beetje elke dag mislopen wegens congres of vergaderingen 's avonds en zo. Nu gaat zijn vergadering vanavond ineens niet door, dus ik denk jeeee gezellig.
Zie ik net op feestboek iets voorbij komen over een oefenduel Nederland-Duitsland vanavond. Oftewel, ik spreek hem vanavond nog niet![]()
Ja, in de rust
Ik kan het hem op dit moment niet echt kwalijk nemen als ie die wedstrijd zou willen kijken. Het ligt voornamelijk aan mij dat we elkaar deze week veel mislopen (congres, sporten, glow), dus jaquote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat zou ik slecht trekken geloof ik
+1quote:
Ah, ik dacht dat het meer 50/50 was ofzo.. Maar sowieso, beiden druk met dingen, dan heb je dat wel. Wij zien elkaar genoeg, maar écht aandacht voor elkaar hebben moeten we ook plannen. Naja, als het niet te lang duurt geeft het ook niet toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan het hem op dit moment niet echt kwalijk nemen als ie die wedstrijd zou willen kijken. Het ligt voornamelijk aan mij dat we elkaar deze week veel mislopen (congres, sporten, glow), dus jaEn hij heeft aan mij ook niet gevraagd om een van die dingen te laten vallen voor wat extra quality time, dus ga hem ook niet bij de tv weghouden vanavond als ie wil kijken. Maar dat die wedstrijd dan net vanavond is, is wel een beetje jammer ja
Maar we kunnen in ieder geval samen eten vanavond
![]()
Volgende week lopen we elkaar ook weer veel mis en dan ligt het aan hem. En ik ben net een week en lang weekend op reis geweest voor werk.
Oh the romance
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb heerlijke soep gemaakt, maar zit net mijn bek er enorm aan te verbranden
nee, die aidsvergaderingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
And then.. The mopperbejaarden invaded!
?
In de super oid?
zit je daar nog in?quote:
What the fuck.... waar gaat dit heen met de wereldquote:Wassen beelden Nick & Simon onthuld
AMSTERDAM - Nick & Simon hebben hun eigen wassen beelden gekregen. Het Volendamse duo onthulde hun evenbeelden woensdag in het wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds.
Nee als het niet te lang duurt is het wel ok. Meestal plannen we in zo'n periode wel specifiek een avond/dag die we bewust voor elkaar vrijhouden want we worden er allebei sjaggo van als we te lang te weinig aandacht voor elkaar hebbenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het meer 50/50 was ofzo.. Maar sowieso, beiden druk met dingen, dan heb je dat wel. Wij zien elkaar genoeg, maar écht aandacht voor elkaar hebben moeten we ook plannen. Naja, als het niet te lang duurt geeft het ook niet toch?
Ah, sorry, even gemist geloof ik..quote:
Ik had het hieroverquote:Op woensdag 14 november 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
What the fuck.... waar gaat dit heen met de wereld
oh zoquote:
Moeders is weer overwerken dus eet niet thuis, en kan me niet schelen hoe m'n broer eet want ik heb flinke ruzie met hem gehad vanmiddag dus ben ff klaar met hemquote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Diepvriespizza
Maar waren er dan genoeg voor je moeder, je broer en jou?
jer holbewonerquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moeders is weer overwerken dus eet niet thuis, en kan me niet schelen hoe m'n broer eet want ik heb flinke ruzie met hem gehad vanmiddag dus ben ff klaar met hemmaar zag hem net geloof ik ook met een pizza naar z'n stinkhol (kamer) lopen, hadden der schijnbaar 2 in de vriezer liggen
ja echt, met z'n vieze stinkhoofdquote:
daarom, en diepvriespizza's zijn lekker vind ik, maar ik ben niet culi-geil zoals jouquote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, nou ja, hebben jullie beide weer gegeten dan
Ik heb zin in fudge brownies.... argggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |