PICS JONGEquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat de FUCK doen sommige mensen met hun wenkbrauwen
Een wat voor wat? En goldstrike moet ik ook goolgen. My life is over, I know itquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hihi, al die stoffige mensen allemaal standaard presentaties geven, doet er een gast ineens een petje op, petje af lezing. Hij had hier vorig jaar ook al gestaan en wou ff testen hoeveel mensen nog wisten. De winnaar kreeg een fles goldstrike
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een wat voor wat? En goldstrike moet ik ook goolgen. My life is over, I know it
Ken je goldstrike niet? Men, dat is nog van voor onze jeugd johquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ken je goldstrike niet? Men, dat is nog van voor onze jeugd joh
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Goldstrike had wel de reputatie dat dat daar heel snel mee gingquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik dronk praktisch alles waar je dronken van kon worden
In ons groepje zaten/zitten een aantal vervent whiskyliefhebbers, dus dat was op veel feestjes enzo de weapon of choice naast bier en wijn. Veel meer was er vaak ook niet, tenzij er iemand iets specifieks wilde drinken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik dronk praktisch alles waar je dronken van kon worden
Ohja, nee, dáár hadden we dropshot en tequila voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goldstrike had wel de reputatie dat dat daar heel snel mee ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |