quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Komt Estelle bij de bakker
Zegt de bakker: beetje laat he?
moet stel nu morgen ook direct getuigen ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helleu? Zenuwinzinking van Stellepel? Smullen
Dat zei die Gerry nogwat net, die verslaggever voor de rechtbank, op het journaal voor de camera.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kom jij op 30 dagen dan?
Ik denk niet dat ze daartoe in staat isquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet stel nu morgen ook direct getuigen ?
En te lunsjhunquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer gaat het OM Estelle eens doorzagen over het feit dat ze zogenaamd mentaal niet in staat was om een verklaring af te leggen, maar wel doodleuk een feestje te organiseren en te gaan paardrijden?
Gerri Eickhofquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Op journaal zei de verslaggever net echt 30 dagen.
OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
Marius Looijmans @MariusShow6
Moeder en dochter van Estelle zijn ook aanwezig in Amsterdamse rechtbank. Vanavond meer @shownieuws
Geretweet door Shownieuws
neemt ze haar dochter ook nog mee naar de rechtbank
Als ik Gullit was ging ik nu toch echt ingrijpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken.
Welnee, dit worden weer nieuwe zuchtinterviews en dramatische sfeerfoto's van een ontredderde Estelle en Jadranka die met een verbeten gezicht en strak van de pammetjes de kapotte ballonnen en champagneglazen opruimen. Dit moet na vrijdag ook lekker nieuws zijn voor Everink. En als er nu al zulke stommiteiten worden begaan, kun je nagaan tijdens de inhoudelijke behandelingen. We gaan gestaag door naar de 50!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
Mensen die dit goed nieuws vindenrip reeks
Die is nog niet uitgelachenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik Gullit was ging ik nu toch echt ingrijpen.
Zoals de voogdij opeisen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja die had dit ook echt nooit kunnen voorspellen allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
Ruud zit in Quatar.
https://www.cloozup.com/n(...)Sparetime/photo/2789
alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupe
dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )
Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa'quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
Ook een beetje raar, nadat ze twee nachten heeft doorgebracht met haar lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daartoe in staat is
ik ken Gullit ook niet en misschien laat ik me wel teveel leiden door de gedachte wat Badr allemaal zou kunnen doen uit wraakquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |