quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ik mag toch het niet geloven, langzaam alles is overdreven, hoe kan dat ?
als hij dat gedaan heeft dan voor mij klaar is, dan moet hij echt naar TBS.
QFT!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Zouzou, ik zeg het niet snel, maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."
Gaat het licht aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ff quoten voor je je bedenktquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ik dacht aan Jehova's Getuigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderen
Niet moeilijk wat de gate van het jaar wordt deze keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt te smullen van deze gate
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
Ik denk het niet eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Ruud moet nu toch ook in een deuk liggen.
We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt te smullen van deze gate
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
Hij wist niet dat bedreigen onder "contact zoeken" valt..quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."
Team Tim Immersquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.
Estelle verdwijnt niet uit die villa en ik denk dat Ruud stiekem wel gniffelt om zoveel stupiditeit van Badr (en dat zal niemand hem kwalijk nemen denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef barca1971 het volgende:
ruud lacht de ballen uit zijn broek, die kan dalijk gewoon lekker terug in de villa..mag stel naar het app van Badr...
Die zal niet lachen, maar zich wel bij elke Badr-blunder in z'n handen wrijven voor als er straks iets met de kinderen geregeld moet worden. Sterker kun je in eventuele voogdijzaken niet staan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Ruud moet nu toch ook in een deuk liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |