quote:OM: Badr Hari had contact met twee getuigen AMSTERDAM -
Badr Hari heeft twee cafés bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vraagt de rechtbank zijn schorsing op te heffen.
TweetMail Print Reageer
Sportabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. „Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.”
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.
Oswald: „De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.”
De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.
Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
En ik dacht gister nog dat we alles wel gehad hadden nu
Dat hoef je mij niet uit te leggen en ik vind het ook te dom voor woorden. Alleen is er in die kwestie met de lunchroom met heeel veel fantasie nog wel een ruimte voor discussie, in de andere gevallen totaal niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ho - hotel
Re - restaurant (= ook lunchroom en zelfs mcdonalds)
Ca - cafe
Vooral dit dus.quote:Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he?
Hij doet het gewoon heel enthousiast met beide handen....
Dat ene broodje, daar had de rechter misschien nog wel in mee kunnen gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
En ik dacht gister nog dat we alles wel gehad hadden nu
Dan geloof je het toch lekker niet, niemand kan je dwingen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
Ach komquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
Gewonden in de lunchroom?!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
Spannendddd !!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
Lijkt me wel. Dat van dat broodje lijkt me nog met een waarschuwing afkunnen maar contact zoeken met getuigen lijkt me absoluut niet te tolereren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?
Weet het niet, we hebben het wel over Nederland waar je na een geplande moord op een leeftijdsgenootje maar twee jaar jeugddetentie krijgtquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Badr nou gebeuren
In zijn zoektocht naar vers brood
Heb je zomaar toch je vrijlating verkloot
Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
Ah het begin van de Carnavalshit!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Badr nou gebeuren
In zijn zoektocht naar vers brood
Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |