Uhuh, buiten! Na zo'n hele avond met opa willen zijn volgers ook wel even gezellig onder elkaar zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij moet wel even wachten tot na de afterparty
WTF, hij schenkt iets in voor de dames? Die hebben wrs eerst op hun flikker gehad.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal.![]()
Byequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF, hij schenkt iets in voor de dames? Die hebben wrs eerst op hun flikker gehad.![]()
Edit: ik ga bankhangen. Fijne avond allemaal.![]()
quote:
Je mag er anders wezen hoorquote:
ik ook, die gekke lorrequote:
Hij was waarschijnlijk gaan klagen dat je niet de cupmaat van kopiekut had.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:12 schreef Gedumd het volgende:
Weet je pullup, ik had beter gelijk tegen opa kunnen zeggen dat ik een vrouwtje was,dan had ik meer op zijn schoot mogen zitten
En hij is zelf weer degene in huis die het hoogste woord heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:14 schreef Jian het volgende:
Oop heeft het nog steeds moeilijk met het verscheiden van Ajax, ...... ma ja, hij zet zich er dapper overheen want het scheelt wel aanmerkelijk in de ruimte
Da's de papegaai van Oop, die nu een goed leven heeft in de dierenwinkel (verhalen gaan dat Oop hem de nek heeft omgedraaid en hem heeft opgediend als kip, maar goed)quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef ratsenflats het volgende:
Wat gezellig een papegaai in het topic
We hadden dat vermoeden hier al. Opa beweerde dat je te veel herrie maakte en ik had daar ook af en toe wat moeite mee moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef Gedumd het volgende:
Maar ja ik ben mooi wel gedumd (gedumpt) dus omdat ik te veel weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |