Piep piepquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef S0nic het volgende:
PSV bewijst maar weer eens dat het een koopclub is
quote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef S0nic het volgende:
PSV bewijst maar weer eens dat het een kooputclub is
Noem eens een club zonder aankopen elk seizoenquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef S0nic het volgende:
PSV bewijst maar weer eens dat het een koopclub is
Helemaal nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had als TT: Henkie hé?
Dit is al de 3e keer achter elkaar zelfde TT
Tjah, doen ze nooitquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
PSV zou eens spelers uit de eigen opleiding opstellen.
ben jij een mod?quote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ALLEEN ALS RIKKASIO HET TOPIC OPENT GODVERDOMME
Locadiaquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
opleiden? Gewoon grond verkopen en KOPEN KOPEN KOPENquote:Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
opleiden? Gewoon grond verkopen en KOPEN KOPEN KOPEN
Thijs is de beste playerquote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Zlatan is een betere speler als Messi en CR7
als wat?quote:Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
Zlatan is een betere speler als Messi en CR7
slikt ze óók?quote:Op maandag 12 november 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze is een fan van Lance Armstrong. Ze steunt hem.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Mandéra het volgende:
Willems is gewoon heel matig. Overhypte speler.
Tsja iedereen is beter dan Willems maar toch kiezen alle trainers voor hem.quote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Doublepain het volgende:
Jullie hebben geen verstand van voetbal, beter ga je korfbal kijken
haten op Turbojet Willems
Had een flinke kater tijden Schalkequote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft inmiddels al een kratje op![]()
Ja vrijdag was die ook aardig aangeschoten ja..
quote:Op maandag 12 november 2012 21:26 schreef Mandéra het volgende:
Willems is gewoon heel matig. Overhypte speler.
Weer een kulargument, Davy. Volgende keer beter.quote:Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja iedereen is beter dan Willems maar toch kiezen alle trainers voor hem.
Jij kan al helemaal niks anders roepen dan dit.quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een kulargument, Davy. Volgende keer beter.
Zou hij weten dat hij 3 jaar heeft?quote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems is een topper.
Zanka wordt heel rustig gebracht.
Wanneer heb jij voor het laatst een hele goede inhoudelijke discussie gevoerd? Nee, kan je niet hé. Dan ga je maar verder met je standaardreacties, over andere onderwerpen beginnen of users afvallen. Zo rol je, maar zelf snap je dat nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan al helemaal niks anders roepen dan dit.
Gaf hem daarna gelijk, hij weet zijn plekkiequote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Thijs krijgt een grotere mond tegen zijn baas.
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou hij weten dat hij 3 jaar heeft?
Gohquote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef TC03 het volgende:
Geen enkele journalist durft Derksen tegen te spelen.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een hele goede inhoudelijke discussie gevoerd? Nee, kan je niet hé. Dan ga je maar verder met je standaardreacties, over andere onderwerpen beginnen of users afvallen. Zo rol je, maar zelf snap je dat niet
pff ga maar weer FM spelen manquote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een hele goede inhoudelijke discussie gevoerd? Nee, kan je niet hé. Dan ga je maar verder met je standaardreacties, over andere onderwerpen beginnen of users afvallen. Zo rol je, maar zelf snap je dat niet
quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schrijf dit maar op en lees dit op voor de spiegel.quote:Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij je neus er maar buiten. Doe jij ook graagquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
off ga maar weer FM spelen man
Haalt hij al zijn voetbalkennis vandaan. Want als je daar goed bent ben je in het echt ook goedquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pff ga maar weer FM spelen man
En dat is je tweede streepje.quote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schrijf dit maar op en lees dit op voor de spiegel.
Is ook zoquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haalt hij al zijn voetbalkennis vandaan. Want als je daar goed bent ben je in het echt ook goed
Zanka bewijst het tegendeel.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haalt hij al zijn voetbalkennis vandaan. Want als je daar goed bent ben je in het echt ook goed
Je komt er net vandaan zeker?quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Mandéra het volgende:
Stijn en Davy, morgenochtend is de peuterspeelzaal weer open.
gr
Jouw kennis over voetbal is alleen maar de enige wedstrijd die een PSV-Speler goed speelt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn moest even zijn hartje luchten.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn en Davy rot hier op en ga dat in de VBL SC houden. Daar waardeer ik het, hier maken de VI Hooligans de dienst uit.
Zanka was altidj goed in FMquote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Néh, dan is de magie eraf.quote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn en Davy rot hier op en ga dat in de VBL SC houden. Daar waardeer ik het, hier maken de VI Hooligans de dienst uit.
Ook in het echt.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dit topic worden alleen bazenpost getolereerd, geen kinderachtig gejankebal.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dit topic worden alleen bazenpost getolereerd, geen kinderachtig gejankebal.
quote:
Ik heb dat ook elke zondag middag hoor, de hele tijd gaan ze maar van Vermeerquote:
Ja, dat was tof.quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds dat interview met PowNews heb ik ook wel respect voor die man
Het is een gave.quote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook elke zondag middag hoor, de hele tijd gaan ze maar van Vermeerecht, ik heb geen bevestiging nodig hoor.
Moet je aan GGMM vragenquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef Mandéra het volgende:
Voetbalfans over Ajax
Vast beter dan die barbaar bij Noordwijk - Ajax vorig jaar.
Sindsdien heb ik nog meer een hekel aan 'm, al was ie wel heerlijk nuchterquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was echt goed iddquote:Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk dat die man ook nog fliptquote:Op maandag 12 november 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Ik kijk elke ochtend onder mijn auto. "
quote:ZOON WILFRED GENEE 'GROEIT ALS KOOL'
Wilfred Genee en zijn vrouw Lili genieten voor het eerst sinds de geboorte van hun zoontje samen van een avondje uit tijdens de première van Hij Gelooft in Mij.
De sportpresentator heeft voor de première alvast geoefend op het repertoire van André Hazes tijdens een gezellig karaokenachtje met vrienden. Volgens hem komt het helemaal goed. "We hebben extra veel zakdoeken meegenomen", aldus Wilfred aan RTL Boulevard.
Het is voor het eerst dat Wilfred en zijn vrouw Lili samen een avondje op stap zijn sinds de geboorte van hun zoontje Timothy Luca, met wie het volgens mama Lilly heel goed gaat. "Hij groeit als kool."
http://www.dumpert.nl/med(...)powned_gepowned.htmlquote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
Kan die video van Ted trouwens niet meer terugvinden op YouTube.
Mods, doe hier iets aanquote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef Mandéra het volgende:
NL verliest sowieso keihard van Duitsland.
Bedankt ouwe reus!quote:Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)powned_gepowned.html
Doe niet moeilijkquote:Op maandag 12 november 2012 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
oh please god no, niet dit weer. Dit is echt nog nietszeggender dan die kantineheld
quote:Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou gewoon bij het tuincentrum gaan werken als ik leiding zou geven aan een stel potten.
Ik zou gewoon bij het tuincentrum gaan werken als ik leiding zou geven aan een stel potten.
Ik snap mquote:Op maandag 12 november 2012 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
"Ik denk dat niemand van die vrouwen die man serieus neemt"
Nee, inderdaad.
Zit nu huilend voor de tv.quote:Op maandag 12 november 2012 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel heeft die jongen betaald zich belachelijk te laten maken door Johan? 23.000 euro?
- Biertje drinken met Kieftquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel eens beledigd willen worden door JD, staat toch op mijn Try before I die lijstje.
Mijn dromen:quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Biertje drinken met Kieft
- Haar fohnen met Wilfred
- Sigaar roken met Johan
- Snacken met Boskamp
- Op bezoek bij René. Wedstrijdje kijken ja natuurlijk.
Ja het zijn dromen
Dat zijn pas teksten!quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn dromen:
- Coke snuiven met Kieft
- Karaoke zingen met Wilfred
- Beledigd worden door Johan
- Uit eten gaan bij 'Den Ouden Belg' met Boskamp
- In het saunatje met René
- Lachen met Emile Schelvis
- Vogelspotten met Sierd
Vergeten jullie Hansie nou steeds met opzet?quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn dromen:
- Coke snuiven met Kieft
- Karaoke zingen met Wilfred
- Beledigd worden door Johan
- Uit eten gaan bij 'Den Ouden Belg' met Boskamp
- In het saunatje met René
- Lachen met Emile Schelvis
- Vogelspotten met Sierd
Ja wat moet je daar nou mee bespreken?quote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vergeten jullie Hansie nou steeds met opzet?
Nieuw jasje kopenquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wat moet je daar nou mee bespreken?
van Ginkelquote:
quote:
Opstelling maken voor elke club in de eredivisiequote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]wist niet dat ie er zo hard op leek
over downies gesproken, zometeen voetbalfansquote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Nee hier hebben we wat aan godverdomme zeg! Downie 1e klas.
Henk mag vaker komenquote:Op maandag 12 november 2012 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Nee hier hebben we wat aan godverdomme zeg! Downie 1e klas.
Die kiest RTL niet voor niks uit.quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal van dat tuig wat van hun uitkering net een seizoenskaart kan kopen... echt ongelofelijk. Welke club het ook om gaan, tis altijd van dat hersenloze tuig.
dat zijn teksten mensenquote:Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het daarna afgezet, echt wat een mongolen. Met z'n stoon eiissslent jas die dubbel gestikt is en waar je alles mee kan bedekken behalve je ogen. Wat een hersenloos volk.
Haha, en toch is het vermakelijke TV.quote:Op maandag 12 november 2012 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme die mensen zijn echt te dom om te kakken, die zoon ook over een stukje gras uit de Meer wat aan de muur 'hangde'
uit eten met zijn zusquote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle Studio Voetbal hooligans zitten in het bejaardentehuis, daar hebben we niks van te vrezen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
Deze jongens zijn niks vergeleken met de VI Hooligans natuurlijk. Ajacieden of Feyenoorders het maakt niet uit. Als de jongens van Studio Voetbal komen staan we er!
Ja dat is de oude garde. Maar Arno heeft ook zijn matties, pas op pas op.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle Studio Voetbal hooligans zitten in het bejaardentehuis, daar hebben we niks van te vrezen.
Ja, de prof. mr. dr. Ten Have, en die mevrouw en die zwarte. En nog iemand die ik ben vergeten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat is de oude garde. Maar Arno heeft ook zijn matties, pas op pas op.
Die kale, die rooie, die schele.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de prof. mr. dr. Ten Have, en die mevrouw en die zwarte. En nog iemand die ik ben vergeten.
De man van die vrouw is wel een kickboxer. Dus ik denk dat we hulp nodig hebben van ZuidGrens.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, de prof. mr. dr. Ten Have, en die mevrouw en die zwarte. En nog iemand die ik ben vergeten.
Oh, dat gaat lastig worden, die zit elke vrijdagavond in Café sientje karaoke te zingen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De man van die vrouw is wel een kickboxer. Dus ik denk dat we hulp nodig hebben van ZuidGrens.
Anders hebben we altijd Veerboot nog. Oliver moet het voorlopig even rustiger aandoen.quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat gaat lastig worden, die zit elke vrijdagavond in Café sientje karaoke te zingen.
MarkoAlmelo schijnt een echte vechtmachine te zijn trouwens.
Opgenaaide zandhaas! Paardenvijg!quote:Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat gaat lastig worden, die zit elke vrijdagavond in Café sientje karaoke te zingen.
MarkoAlmelo schijnt een echte vechtmachine te zijn trouwens.
Hans Hans Hans waarom altijd die overacting?quote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Opgenaaide zandhaas! Paardenvijg!
Ik vind het gewoon zielig voor NAC.quote:Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Hans Hans waarom altijd die overacting?
En ik vind het zielig voor Sophie.quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig voor NAC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |