Zit in het midden... heeft nu haar...quote:
onder koeman welquote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaja wat een flauwe kul, bij AZ schoot hij geen deuk in een pakje boter.
Heb je geen TV?quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
welke tyfushond die de stream regelt heeft VI uitgezet en vies vuil kutfgolf aangezet![]()
jezus criminelen wat een paardenlul
Echt een volslagen idioot, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een achterlijk figuur is die Mertens toch
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat een achterlijk figuur is die Mertens toch
mad?quote:
Umad?quote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet 'm gewoon voor de versiering in de tuin
Dat, ja.quote:Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Immers is zo nonchalant in de afronding. Echt irriterend gewoon
Die was vorige week nog te gast in die rolstoel HAHAHAAquote:
Eriksen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks mooi over het wonderkind van Denemarken praten.
Djuricic is wél een goeie speler voor PSV, Wijnaldem is gewoon een miskoopquote:
Ja dat is gunstig voor PSV slimme.quote:
Deed hij mee ja?quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens de Johan Fruitschaal stond ie op rechtsbuiten hoor
Ja dat snap ik maar dat hoef je niet te gaan plaatsen, ik had al wel door dat PSV'ers daarop hopenquote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is gunstig voor PSV slimme.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijdens de Johan Fruitschaal stond ie op rechtsbuiten hoor
Bedankt, dat hadden we echt even nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef marcodej het volgende:
Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
Ik zag 'm meestal op rechts lopen. Maar misschien keek ik niet genoeg naar 'm, ik vond PSV interessanterquote:
Geen idee waar jij naar gekeken hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag 'm meestal op rechts lopen. Maar misschien keek ik niet genoeg naar 'm, ik vond PSV interessanter
Goudquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Eindelijk hebben ze een normaal persoon uitgekozen bij Voetbalfans.
Pfhahaha heb je de uitzending nog niet gezien vorige keer?quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast ben je nogal traag doorgaans, dus graag gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BEDANKT MAN MIJN BEELDBUIS WAS STUK MAAR NU WEET IK HET!!
Tjah, voor Ajax is dat normaal ja. Je ziet jezelf zeker in die manquote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Kokkequote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, voor Ajax is dat normaal ja. Je ziet jezelf zeker in die man
In de top 20 maar 1 Ajacied. Sowieso niet serieus te nemen dus.quote:Op maandag 12 november 2012 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htm
Wat een ectoquote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou, even in het bodybuilding-topic posten dit brute fysiek
Hansie Hansie.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef DaveGrohl het volgende:
pfff wat een niveau met die hans altijdhet is niet eens meer 'semi-grappig'.
Ik zou niet klagen als ik jou was, want die mongooltjes van PSV kunnen er ook wat vanquote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, voor Ajax is dat normaal ja. Je ziet jezelf zeker in die man
Zou er ook een dergelijke foto van Jan zijn? Zou ook niet misstaan in het bodybuild topic.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou, even in het bodybuilding-topic posten dit brute fysiek
En 5 van Vitessequote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
In de top 20 maar 1 Ajacied. Sowieso niet serieus te nemen dus.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
oeh nu heb je mequote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet klagen als ik jou was, want die mongooltjes van PSV kunnen er ook wat van
quote:Op maandag 12 november 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dit is je vriend?
WIE IS DIT?
Jij kijkt zeker sinds 2 jaar voetbal? dwaasquote:Op maandag 12 november 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dit is je vriend?
WIE IS DIT?
Die bakken er toch ook niets van?quote:Op maandag 12 november 2012 21:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
In de top 20 maar 1 Ajacied. Sowieso niet serieus te nemen dus.
quote:
een spits hoeft slechts te scorenquote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De man die na 32 jaar in Nederland nog geen koffie kon bestellen.
1x verloren samen met Vitesse als nummer 3 en 4.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bakken er toch ook niets van?
twente ook maar 1x verloren toch?quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1x verloren samen met Vitesse als nummer 3 en 4.
Treurig inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind het vandaag redelijk meevallen, Hansie roept niet van die achterlijke dingen, en Johan en Genee zijn redelijk mild voor hem. Niet een standaard Hans-afzeikshow gelukkig, die beginnen wel te vervelen jaquote:
dat ook jaquote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
twente ook maar 1x verloren toch?
Ik vind dat hij ook hesjes aan moet kunnen trekken. Maar dat is weer iemand anders.quote:Op maandag 12 november 2012 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
een spits hoeft slechts te scoren
Dieptriest is dat ja.quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of kon brengen. Zelfs de interviewer moest Engels spreken om een gebrekkig Engels antwoord te kunnen terug krijgen, en zelfs dat was niet het ergste. Het ergste blijft wel dat hij zich in elk interview naar voren liet komen als de enige intelligente voetballer en daarom vaak eenzaam tussen de boeken zat en een schaakbordquote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef muzas het volgende:
Dit is zoals ik me A422 een beetje voorstel. Maar dan ouder.
wat lul jij nou weer allemaalquote:Op maandag 12 november 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het ergste blijft wel dat hij zich in elk interview naar voren liet komen als de enige intelligente voetballer en daarom vaak eenzaam tussen de boeken zat en een schaakbord
Oh jawel hoor, maar hij is ook intelligentquote:
beetjequote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Goed, hij praat met een dialect, maar dit kun je toch wel verstaan?
Lastig.quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Je komt uit dezelfde hoek?quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Hah... deugnietquote:
Prima programma, beter dan het eerste halfuur DWDD o.i.d.quote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
VI Vandaag. Mensen die dat kijken horen alles 2 keer.
Het is geeneens het dialect waardoor je het moeilijk verstaatquote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Daarom kijk ik het niet meerquote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef RensAjacied het volgende:
VI Vandaag. Mensen die dat kijken horen alles 2 keer.
Ik vond dat al toen je Blaise posttequote:Op maandag 12 november 2012 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Thijs Slegers aan het woord en de sfeer zakt naar een dieptepunt
Nou toen was het gewoon reclamequote:Op maandag 12 november 2012 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond dat al toen je Blaise postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |